Rasittaako ketään muuta seksin vaivalloisuus, kuten alapään sheivailu jne.?
Siis tarkoitan sitä, että naisen ei läheskään aina ole mahdolllista harrastaa ex tempore -seksiä, vaikka huvittaisikin: alapään ( ja mielellään säärienkin) pitää olla sheivattu, pitää olla suihkunraikas, pitää olla seksikkäät alusvaatteet jne.
Olen yrittänyt analysoida tätä laimeahkoa seksielämääni, ja olen tullut lopputulokseen, että ulkonäköpaineet vaikuttavat ihan selvästi todella paljon seksin määrään.
Häpykarvoituksen sheivailu lienee rajoittavin tekijä: tälläkin palstalla on tehty hyvin selväksi se, että rehottava puska on ällö. Itse en kuitenkaan pysty joka päivä pitämään alapäätä sheivattuna, koska iho ei kestä. Joten jos alapää rehottaa, mies saa pakit.
Aika tylsää oikeastaan.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein sekoat. Sekistähän tulee mautonta,intohimotonta ja vaivalloista jos pari nylkee ihtensä ihan vauvoiksi ja koettaa sitten kiihottua toisistansa. Miksei saman tien vois nylkeä ihonkin, siinä on ällöjä rasva- ja hikirauhasia aivan seevetisti
Niin no sehän se ongelma onkin. Tiedätkös kun nainen voi nauttia itsestään vaikka siististi lämpimässä ja hyväntuoksuisessa kylvyssä, niin vähään jäävät motivaatiot sietää mitään ähkivää ja puhkivaa hien ja spermaneritintä.
Ei mua kinosta yksin itsestään naattiva sillom tällöm satunnaissekstaava plikka, ja sitä paithi karva tuntuu pehmeältä jos se on tarpeeksi pitkää. Silloinhan se vähiten juuri häiritsee, ei tunnu olevan millään lailla tiellä, kun se on suhteelllisesti norjinta ja notkeinta, pituus-paksuus-suhteella ajatellen
Vierailija kirjoitti:
AP, nyt itseä niskasta kiinni. Opettele tykkäämään itsestäsi karvoinesi, tällöin sun ei tarvitse raakata omaa herkkää aluettaa teräksisellä terällä jatkuvasti! Jos miestä ei kiinnosta niin vaihda. Kyllä aikamiehen pitää nuolla ja panna nainen siten kuin Hän on. Jos ei kelpaa, niin sekaantuu sitten lapsiin tai niihin aikuisiin jotka jaksaa nyhtää itsensä "miehelle"kelpaavaksi.
Kauniimpi ilman karvoja ja mitenkään ei liity lapsista kiinnostumiseen!! Jokaisen oma asia ajaako karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt samaa. Omat seksikerrat alkaa sinkkuna siitä kun imuroin talon, vaihdan lakanat, katson että on kondomeita, käyn suihkussa, sheivaan, laitan kivat alusvaatteet ja VASTA sitten edes alkaa koko deitti.
Ja seksin jälkeen vielä pesu+pisu, ehkä pissatulehduksen estolääkitys, suihku, lakanoiden vaihto.
Ainiin ja kondomeitten osto, päivittäinen ehkäisypilleri, pillerireseptien uusinta ja pillereiden haku apteekista.
Vakiintuneista partnereista eroamisen jälkeen sitten vielä sp-tautitestit jotka pitää tilata, tehdä, lähettää, odottaa tuloksen ja tuokin hupi maksaa noin satasen per kerta.
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanssia. Mieluummin olen ilman, ellen sitten satu deittailemaan tyyppiä joka on hyvä sängyssä ja kaiken tuon arvoista. Satisfyer surruttaa ilman että sitä varten täytyy sheivata ja siitä ei tule raskaaksi tai saa tauteja.
Ainiin ja lisäyksenä: ja jos peppuseksiä suunnitelmissa niin pari päivää kiinnitän vielä huomiota ruokaan eli syön lisäkuituja ja ruokia josta tiedä että ei tule vatsavaivoja (=vältän sokeria, rasvaisia ruokia, palkokasveja, sipulia jne). Ja itse päivänä vielä pari tuntia etukäteen suolenpuhdistus silikonisella vesitruutalla. Ja seksin jälkeen pari päivää extra C-vitamiinia ja huomioin että tulee juotua paljon ettei tule pissatulehdusta.
Riskinä että kuitenkin iskee niin sitten pääsee jonottamaan puhelinaikaa lääkäriin, kusemaan purkkiin, viemään sitä kusipurkkia lääkäriasemalla ennen töitä, odottamaan päivän jalat ristissä ja rakko tulessa että tulee viesti oho todellakin on tulehdus, tässä olisi resepti, ja sitten lääkeautomaatista hakemaan antibioottia, suunnittelemaan illan niin että lääkkeen ottaa oikeaan aikaan, aamulla kusemaan antibiooteilla käristetyn rakon tyhjäksi, ja sitten pari viikkoa vetää probiootteja että tuhoutunut suolifloora toipuu.
Eli joo huoh ei oikein nappaa. Keskivertojantterin vuoksi en todellakaan näe tuollaista vaivaa. Elämän varrelle on mahtunut kolme seurustelukumppania joiden kanssa seksi aina pissatulehduksen. Söin varmaan kymmeniä antibioottikuureja ennen kuin sain estolääkityksen mutta traumat ja neuroottinen hygienia jäi kun en halua käristää elimistöäni enää yhdelläkään antibioottikuurilla vaikka millainen seksin ylijumala-adonis olisi pyrkimässä sänkyyni.
Ja miehet sitten? Öö mies saapuu paikalle, tuikkaa sisään, saa orgasmin ja hyvällä lykyllä kondomi löytää roskakoriin.
Tatujen alttariksi ko se ihonkamara täytyy uhrata. Aattelleeko naihet että kaikki karva on jokin apina-kauden harmijäänne, kuin sairasta rikkaruohoa joka pitää niittää poisa aviomiestä inhoittamasta koska miesi varmaan ilmam muuta yrjööpi holtittomalle kasvustolle, koska Iltatyly ja Saattaa aiheuttaa-sanomat kertoivat klikkibaitti-jutussa. Kauneille tatuille ja sen sijaan ihan varppina tonottaa hellun jorma kuin Pisan pömpeli
Ei ole pimppaa karvoihin katsomista. Onko kukaan koettanut nuolla 3 päivää vanhaa Juhannuspimppaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos karvoja täytyy poistaa, niin lopettakaa nyt hemmetissä jo toi sheivaus. Eihän siinä ole mitään järkeä. Sileänä pysyy joitain tunteja ja sitten on piikkipuskaa tarjolla.
Sokerointi hoituu kotonakin helposti ja 1,5vko on sileätä, jonka jälkeen pehmeää untuvaa nousee esiin...
Höylillä ei tee mitään.
MItä vit tu a?
Älä tyrkytä pe do fiilifetissiäsi. Ihokarvoilla on tarkoituksensa. Jos ei karvahattu kelpaa niin olkoon mies ilman. Hänen häviönsä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt samaa. Omat seksikerrat alkaa sinkkuna siitä kun imuroin talon, vaihdan lakanat, katson että on kondomeita, käyn suihkussa, sheivaan, laitan kivat alusvaatteet ja VASTA sitten edes alkaa koko deitti.
Ja seksin jälkeen vielä pesu+pisu, ehkä pissatulehduksen estolääkitys, suihku, lakanoiden vaihto.
Ainiin ja kondomeitten osto, päivittäinen ehkäisypilleri, pillerireseptien uusinta ja pillereiden haku apteekista.
Vakiintuneista partnereista eroamisen jälkeen sitten vielä sp-tautitestit jotka pitää tilata, tehdä, lähettää, odottaa tuloksen ja tuokin hupi maksaa noin satasen per kerta.
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanssia. Mieluummin olen ilman, ellen sitten satu deittailemaan tyyppiä joka on hyvä sängyssä ja kaiken tuon arvoista. Satisfyer surruttaa ilman että sitä
Tämä laittautuva, hormoneja (ei steroideja) ja vti-lääkitysta syövä ja kondomeita ostava nainen haluaa näyttää hyvältä ja harrastaa hyvää seksiä saamatta siitä tauteja, lasta tai pissatulehdusta muistoksi.
Ei pitäisi kutittaa kenenkään p-rsettä, vähimmiten jonkun netissä naisia haukkuvan tumputtajan. Omituista tulla haukutuksi "h u o r aksi" jos pitää huolta omasta terveydestään.
T.tuo aikaisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanssia. Mieluummin olen ilman, ellen sitten satu deittailemaan tyyppiä joka on hyvä sängyssä ja kaiken t
Kortsujen ostaminen voi ulkoistaa miehelle.
Ainut vaivalloinen siinä on suuseksin ja naisen riittävän kiihottamisen opettaminen miehelle.
Ne kun edelleen kuvittelee, että peniksellä on siinä jokin rooli.
Seksiä harrastamaan tai ylipäätään harjoittelemaan päästäksensä täytyisi saada akkana avioitumiskutsumus, jota seuraa että sielunhoidattaa itsensä sen verran hyvään psyykkiseen mielenterveyteen että kehtaa ehdottaa jollekin edes jotain tahi iskemään jotakuta rientää, löytääkseen lopulta noin 30-40-vuotiaan neitsytplikan kunka kanssa mennään ensin seurusteluihin ja mikäli hyvin käyttää, niin kihloihin, naimisiin ja hääjuhliin ja vasta sitten swiittiin jossa kaikki vaivannäkö palkitaan.
Eli aika tolkuton vaiva, helpompi vain runkata ja kärsiä siintä asetetut rankut tai ryhdistäytyä ja aseksualisoitua pikkuhiljaa munkkimaisesti elellen
Deittailu nykypäivänä on turhauttavaa. Naisten kanssa voi pitää hauskaa lavatansseissa ja seksiä saa helpoiten liisaamalla nainen seksitreffit.fi:stä ja pitää hauskaa hetken verran. Ei se ole sen kummempaa.
Jatkuvia vaatimuksia ja odotuksia, en koskaan kelpaa sellaisenaan kuin olen. Joten lopetin sheivaamisen ja miehen miellyttämisen. Seksikerrat harveni ja hän aivan ällikällä.
mä voin olla ilmankin ja mulle riittää mä. Saan olla aivan oma itseni omassa rauhassa ja keskittyä itseeni. Mies voi painua vaikka h-oriin vaatimuslistansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastamaan tai ylipäätään harjoittelemaan päästäksensä täytyisi saada akkana avioitumiskutsumus, jota seuraa että sielunhoidattaa itsensä sen verran hyvään psyykkiseen mielenterveyteen että kehtaa ehdottaa jollekin edes jotain tahi iskemään jotakuta rientää, löytääkseen lopulta noin 30-40-vuotiaan neitsytplikan kunka kanssa mennään ensin seurusteluihin ja mikäli hyvin käyttää, niin kihloihin, naimisiin ja hääjuhliin ja vasta sitten swiittiin jossa kaikki vaivannäkö palkitaan.
Eli aika tolkuton vaiva, helpompi vain runkata ja kärsiä siintä asetetut rankut tai ryhdistäytyä ja aseksualisoitua pikkuhiljaa munkkimaisesti elellen.
Siis ekkana, ei akkana
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä karvattomuus-vaatimusta ei olisi, voisin rakastella monta kertaa viikossa ja paljon estottomammin - jopa valot päällä ;)
Kummankahan mies haluaisi ennemmin: estottoman ja aktiivisen naisen vaihtelevalla sängen pituudella vai nihkeän, oudoilla syillä kieltäytyvän ja asentoja ulkonäkösyistä varovan , mutta niin ihanan sileän ja raikkaan naisen?!
Minä ainakin harrastan seksiä mieheni kanssa, en median ja sen vaatimusten. Mies tykkää sileästä ja puhtaasta, mutta ei pane pahakseen muutakaan karvoituksen tai hygienian tilaa. Ja jos jossain pihatöissä panettaa ja on tilaisuus kiksauttaa pahennusta herättämättä, sehän tehdään, oli sänki tai ei. Suosittelen muillekin.
Just näin. Naiset itse asettavat järjettömiä paineita itselleen, kuten ap.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanssia. Mieluummin olen ilman, ellen sitten satu deittailemaan tyyppiä joka on hyvä sängyssä ja kaiken tuon arvoista. Satisfyer surruttaa ilman että sitä varten täytyy sheivata ja siitä ei tule raskaaksi
Älä pyyhi vessassa perssilmästä pilluun päin vaan toiseen suuntaan, problem solved.
Yst. Terv. Raaka Arska 53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanssia. Mieluummin olen ilman, ellen sitten satu deittail
Kortsujen ostamisen voi jättää miehelle mutta jos niitä ostaa itsekin, niin tietää että yöpöydän laatikosta löytyy h-hetkellä hyvälaatuiset, ehjät, päiväysvarmat ja omalle iholle/limakalvoille sopivat suojausvälineet. Eikä esim. vuodesta 2016 kassin pohjalla pyörinyt tai lompakossa hieroutunut baarin ostettu/Temusta tilattu halpiskumi.
Tai se perinteinen "ei oo kumeja, mut oon puhdas voit luottaa"
Tietysti ostan omat kumit. Äly hoi?
Liikaakokeneisuudesta seuraa karvakauhu; mutta inkelishikky ja siivoimpi eivät ole puskafoobikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jonkun parin minuutin ruiskauksen eteen en jaksa moista ruljanss
Mitä kumeja ostat ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Deittailu nykypäivänä on turhauttavaa. Naisten kanssa voi pitää hauskaa lavatansseissa ja seksiä saa helpoiten liisaamalla nainen seksitreffit.fi:stä ja pitää hauskaa hetken verran. Ei se ole sen kummempaa.
Tämä.
Saat valita minkä näköistä mimmiä haluat tällä kertaa, ja tyttö on aina nuori, treenattu, meikattu silaribabe.
Ei tartte kestitä jotain finnistä suomalaista siiderivalasta joka luulee olevansa joku luojan lahja miessukupuolelle. M29
Joo, ei jää kaipaamaan miestä jonka nenän päästä tippaisee hikipisaroita naamalle ja silmiin. Möhömahansa estää sitten jopa sitten sen, että saisi oman käden sinne hyville paikoille.