Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inkivääri ja pahoinvointi

Vierailija
06.06.2008 |

Onko kukaan kokeillut inkivääriä raskauspahoinvointiin? Siis varmaan tarkoitetaan sellaista tuoretta... oletan. Siitäkö sitten vaan pala suuhun ja rouskuttelemaan? Kuulostaa aika... ällöltä. Sehän on tosi väkevääkin. Auttaako se? Entä jostain muistan kuulleeni sen yhteyksistä keskenmenoihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli veistele tuoreesta kuoritusta mukulasta ohuita lastuja kuppiin, päälle sokeria tai hunajaa ja kuumaa vettä

ei voi rouskutella, suu palaa, on kuin pippuria

Vierailija
2/7 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudesta kokeilin sitä pahoinvointiin (mulla oli tosi paha, oksensin päivät läpeensä). Tein niin, että raastoin tai höyläsin sitä pienen palan teesiivilään ja kaadoin kuumaa vettä ja annoin hautua kuin teen ja sitten join. Se kyllä auttoi mun mielestä jonkin verran ja tuli ainakin juotua, kun se juominen oli niin pirun hankalaa. Jossain vaiheessa löysin sellasia sokeroituja inkiväärinpalasia ja niitä nakersin öiseen aikaan jos paha olo iski ja tosiaan auttoivat. Myös sellasta inkivääriolutjuomaa olen juonut, ja sekin on ollut ihan kivaa. Aika äkkiä kyllä sitten tympiinnyin siihen inkiväärin makuun, ei sitä kuukausitolkulla viitsi niellä, varsinkaan kun se nyt ainakaan mun kohdalla ei mitenkään ihan hirveän radikaalia muutosta tuonut, vähän helpotti vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaupan hyllyltä vai pitääkö itse tehdä?Ja jos kaupasta, niin "kuivatut hedelmät" -osastoltako vaiko jostain muualta? t. ap

Vierailija
4/7 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosin ei auttanut niin kuin ei mikään muukaan, oksentelu oli ihan hirveetä. Toivottavasti ei tule samanlaista tällä kertaa!

Vierailija
5/7 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin yhdestä etnisestä kaupasta niitä sokeroituja. Näkyy löytyvän myös Punnitse ja säästä -kaupasta. Ja tosiaan, siihen teehen pitää pistää hunajaa tai sokeria.

Vierailija
6/7 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltänyt inkiväärin raskaanaolevilta, epäilevät sikiövauriomahdollisuutta?

Vierailija
7/7 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedettiin myynnistä apteekista Inkiväärivalmiste, koska haluttiin asian tiimoilta tehdä lisätutkimuksia. Eli kannattaa olla varovainen niin kauan kun saadaan lisätietoa asiasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä