Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa: kaverin lapsella kuukautiset alkoi vasta 17-vuotiaana!

Vierailija
12.11.2011 |

Mistä voi johtua? Tyttö oli ilmeisesti aika lapsellinen teini.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taivastelemisen sijasta?

Vierailija
2/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kuukautisten alkaminen lapsellisuuteen liity ja toisinpäin??? Mutta muuten, taisi olla hoikka tapaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy se kuukautisten alkaminen lapsellisuuteen silleen että kun ei kehity naiseksi niin on tyttö, ja tytöt leikkii ja saa olla lapsia, lapsellisia.

Vierailija
4/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla kuukautisten alkamisaikaan. Ja mistäs sinä - tai edes tytön äiti - tiedät, milloin ne oikeasti alkoivat. Vai selostiko tytön äiti sinulle kaikki lääkärissäkäynnit?

Vierailija
5/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee erityisesti lajeja joissa ollaan hoikkia, voimistelu, baletti, taitoluistelu ym. vert. kuulantyöntäjät joilla massaa enemmän. Olen ymmärtänyt että kehossa pitää olla tietty määrä rasvaa että kuukautiset lakavat. Tämä yksi syy siihen miksi menkat alkoivat ennen myöhemmin ja nykyään aina vaan aikaisemmin. (=Ennen ihmisillä huonompi ruokavalio, nähtiin jopa nälkää, nykyään lapsillakin jo liikakiloja.)

Vierailija
6/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi menkat 11 v. kuten äidillänikin, silti olin lapsellinen ja leikin vielä jne. Mitä taulapäitä täällä taas vilisee palstalla??

Vierailija
7/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee erityisesti lajeja joissa ollaan hoikkia, voimistelu, baletti, taitoluistelu ym. vert. kuulantyöntäjät joilla massaa enemmän. Olen ymmärtänyt että kehossa pitää olla tietty määrä rasvaa että kuukautiset lakavat. Tämä yksi syy siihen miksi menkat alkoivat ennen myöhemmin ja nykyään aina vaan aikaisemmin. (=Ennen ihmisillä huonompi ruokavalio, nähtiin jopa nälkää, nykyään lapsillakin jo liikakiloja.)

Silti ne geenit määräävät edelleen eniten.

Nimittäin minä olin luokkani hoikin ja minulla alkoi menkat 5 luokalla. Painoin 39 kg. Äidin suvussa myös varhain kehittyneitä.

Vierailija
8/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä ap:lle arvoitusta kerrakseen, jos ei muita ongelmia elämässä ole.

Vierailija
9/9 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hänelle käynyt kuin Carrielle.