Mikä ihmeen suomalaisvihaaja riehuu palstalla?
Joo joo meillä on huono itsetunto ja sitä rataa; täytyykö sitä vielä entuudestaan painaa toista mutaan?!
Minäkin toivoisin suomalaisilta enemmän rohkeutta olla persoonallisia, siitä on lähtöisin aivan kaikki. Kaunis ja tyylikäs voi olla niin monella eri tavalla.
Tsemppiä selvittää ne omat vahvuusalueet ja painottaa niitä. ?
Kommentit (5)
tuntuu olevan hirveästi porukkaa, joiden mielestä on tosi noloa olla suomalainen. Kaikki täällä on kuulemma niin sivistymättömiä, tyhmiä, rumia, tyylitajuttomia, lihavia ja mitä vielä. Eiköhän tällainen ajatusmaailma kerro enemmän kirjoittajan sielunelämästä kuin suomalaisista.
Luulen, ettei kyseinen henkilö ole koskaan käynyt ulkomailla, kun luulee suomalaisten jotenkin siellä erottuvan.
ja näytän Elovena-tytöltä. Olen ihan tyytyväinen itseeni, eikä haittaa, vaikken ihan jokaista miellytäkään.
Just ihmettelin samaa, kun on aloitus toisensa perään siitä miten muualla ollaan parempia.
Otsikon perusteella ainakin. Minua eivät nämä tyyliasiat niin kiinnosta joten en provosoidu tarpeeksi avatakseni ketjun ja lukeakseni.
Joo, Suomessa on ok ja sallittua olla välittämättä ulkonäöstään kovin paljon. Minusta se on hyvä piirre kulttuurissa! Ainakin niin kauan kuin on MYÖS sallittua laittaa itseään viimeisen päälle ja miettiä tyyliasioita yöt pitkät.
tuntuu olevan hirveästi porukkaa, joiden mielestä on tosi noloa olla suomalainen. Kaikki täällä on kuulemma niin sivistymättömiä, tyhmiä, rumia, tyylitajuttomia, lihavia ja mitä vielä. Eiköhän tällainen ajatusmaailma kerro enemmän kirjoittajan sielunelämästä kuin suomalaisista.