Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli eilen työpaikan pikkujouluissa...

Vierailija
12.11.2011 |

ja tuli kotiin jo ennen kahtatoista ;) Tänään lähti harrastusporukan pikkujouluihin- omalla autolla =O

Muita kohtuudella ja järkevästi pikkujouluilevia miehiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli kotiin jo ennen kahtatoista ;) Tänään lähti harrastusporukan pikkujouluihin- omalla autolla =O Muita kohtuudella ja järkevästi pikkujouluilevia miehiä?

Mun mies menee yksiin pikkujouluihin ja tulee arvattavasti tuhannen päissään kotiin. Se on ihan ok kun ei muuten yleensä ryyppää.

Vierailija
2/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei lähde muuten sitten enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kotona työskentelevä freelancer-yrittäjä, joten työpaikan pikkujouluja ei ole. Tosin ollaan joskus mietitty, pidettäiskö keskenämme jotkut kekkerit, joissa otettais kopiokoneella kuvia perseistämme ym.

MP-kerhon pikkujoulut meni molemmilta sivu suun vauvan takia. Joten aika kohtuudella olemme molemmat pikkujouluilleet.

Ei mua kuitenkaan haittais, jos mies kävis joskus vetämässä kavereiden kanssa päänsä täyteen. Olis oikeastaan ihan suotavaakin, se kun on tuommoinen kotona viihtyvä tyyppi.

Vierailija
4/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vahdittava pikkujouluissa, tosin minua on enemmän syytä vahtia;)

Vierailija
5/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kuitenkaan haittais, jos mies kävis joskus vetämässä kavereiden kanssa päänsä täyteen. Olis oikeastaan ihan suotavaakin, se kun on tuommoinen kotona viihtyvä tyyppi.

kun mies ei oikein koskaan mene mihinkään, itse kyllä tulen joskus konttauskunnossakin kotiin =O

Vierailija
6/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei oikein koskaan mene mihinkään, itse kyllä tulen joskus konttauskunnossakin kotiin =O

ja ovella oon vastassa alkometrin kanssa, ja jos ei ole tarpeeksi promilleja, saa mennä takas

Vierailija
7/7 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkööt ne kotiin jotka yhden bissen juo ja tarkkailee muiden käytöstä nokka nirpallaan!!