Itkettää miehen antama synttäri lahja. ;(
Joo pitäisi kai olla iloinen ja kiitollinen lahjasta, mutta...
Sain mieheltä lahjaksi seksikkään yömekon, ihan kiva näköinen on. Mutta se mekko on kokoa 36 ja minä olen kokoa 38. Ja mies kyllä tietää kokoni.
Kun kysyin asiasta mies sanoi, että kyllähän sinä ennen olit kokoa 36. Joo, olin 9 vuotta sitten kun tavattiin,ennen 3 lapsen raskauksia. :(
Itkettää ja suututtaa, ihan tahallaan mies halusi pilata tänkin päivän. :(
Kommentit (11)
ehkä se oli vinkki mieheleltäs, että voisit pitää itses paremassa kuosissa
Kumpi pitää vaihtaa, mies vai yöpuku??
molemmat :D
ehkä se oli vinkki mieheleltäs, että voisit pitää itses paremassa kuosissa
Ei lastensaannin myötä välttämättä sinällään liho, mutta mittasuhteet muuttuvat ja itsellä ainakin kuppikoko on kasvanut koosta B kokoon DD, vaikka paino on pysynyt samana!
..niin rupea säkin ostamaan miehelle pari kokoa isompia vaatteita..Sitten oot vaan, että "aijaa, mä kun ajattelin, että jos noi sun hauikset ja rintalihakset ois vähän kiinteytyny ja kasvanu..ei vissiin."
ole ikinä voinut käsittää et joku on jonkun kokoinen. itselläni vaatteita xs-xl koossa. riippuu ihan valmistajasta ja mallista minkä kokoinen vaate sopii. yhdet h& m farkut kokoa 56 ja esprritin kokoa 38, molemmat yhtä sopivia.
no tosiaan taisi vinkki olla.
Mä sain myös lahjaksi yöpuvun ja kokoa 36.
Mä olen nykyään kokoa 34, ihan niin kuin 10 vuotta sitten :)
Vähän oli reilu mutta ei haittaa.
Kolme lasta ja hyvä kroppa.
Ei se lasten saanti olo syy lihoamiselle.
että kokosi on se 36. Hän ei ole todennäköisesti edes pannut merkille lihomistasi. Erehdys oli hyvä juttu, ei ilkeyttä. Sopikaas nyt äkkiä ja pussatkaa päälle!
Siis miehesi mielessä olet yhtä pieni ja siro kuin tavatessanne, ja sinä loukkaannut?
Tavallisempaa on hypätä numerosta 36 suoraan sinne 42-44. Miehesi on varmasti ylpeä sinusta.
Yömekko pitäisi kyllä mahtua, vaikka ei olsi ihan oikea koko.
Vedä päälle vaan, ei todennäköisesti näytä pieneltä.