Työpaikan uusi työntekijä mun vanha seksi"asiakas".
oon tässä nyt eilisestä asti miettinyt miten selviän häpeästä vai irtisanonko itseni ihan suosiolla. Tilanne siis se, että perjantaina esiteltiin maanantaina varsinaisesti aloittava työntekijä, joka on pannut mua rahasta.
Tapauksesta on vuosia aikaa, oltiin molemmat nuoria, ja tein rahaa itseäni myymällä, että sain rahaa kaikkeen muuhun laittomaan. Tuo kyseinen mies oli yksi niistä vakiasiakkaista joka kävi luonani useempaan otteeseen.
Huoran hommia en ole tehnty enää aikoihin, ja se vaihe elämää on muutenkin kokonaan unohdettu, nykyään olen kuivilla kaikista päihteistä, onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti. Nyt töissä on sitten vanha asiakas, joka muistuttaa jo pelkällä olemassa olollaan siitä millainen olen ollut, ja hänen silmissään olen varmasti pelkkä narkkihuora.. Ja entäs jos hän menee kertomaan muille? Voi apua. Onko tässä mitään muuta tehtävissä kun jättäytyä työttömäksi?
Kommentit (16)
Et voi todellakaan luottaa etteikö asia lähtisi leviämään. Ikävää että olet alentunut moiseen, mutta hienoa että olet nyt kuivilla. Minusta ansaitset elää ilman alituista muistutusta menneisyydestä, etsi siis uusi työpaikka.
en mä ainakaan itse voisi tuollaisen menneisyyden kanssa elää.
Mutta: kehittele joku tarina sinun ja tuon uuden työntekijän menneisyyden kohtaamisesta. Lähtökohtaisestihan olisi omituista, jos henkilö alkaisi ensitöikseen puhumaan tuosta asiasta jollekin. Siksi sinun ehkä kannattaa kertoa joillekin työkavereillesi, joiden kanssa olet tekemisissä, että olet sinulla on ollut miehen kanssa juttua monta vuotta sitten ja että mies jäi katkeraksi jutustanne. Jos sitten mies avaa suunsa jossain työpaikan saunaillassa, hänen motivaationsa puhua sinusta kielteisesti on kyseenalainen, hänhän on sinulle "katkera".
Toisaalta - en tiedä, millainen työyhteisönne on, olisiko taas miehelle edullista itsensä kannalta kertoa uusille työkavereille, että hän on käyttänyt maksullisia seksipalveluita? Onko se miesten keskuudessa aihe, josta puhutaan ja vielä sellaista joka on hienoa ja mainitsemisen arvoista?
on otsikossa lainausmerkeissä - eihän aisasta ole mitään epäselvyyttä? Mies oli asiakkaasi ja sillä selvä.
Jos et ole sinut menneisyytesi kanssa, vaan se on sinulle joku salaisuus ja mörkö, niin sitten ei voi mitään.
Jos taas olet hyväksynyt oman menneisyytesi, voit katsoa uutta työkaveria silmiin välittämättä siitä mitä hän sinusta ajattelee. Sehän on hänen asiansa.
mutta älä nyt ihmeessä irtisanoudu!
mä ehkä en olisi tuntevinaan tyyppiä ollenkaan. ja varmaan tämä mies on nolona että on ostanut seksiä..
ja jos sitten tulis puhetta,niin voit vaan kuitata että olit silloin todella sairas,ja että se on mennyttä elämää.
hienoahan se on,että joku on palannutelävien kirjoille narkkimaailmasta ja ruvennut elämää kunnollisesti.
Ite kuitenkin ajattelen, että jos mies aukaisee suunsa ja kertoo saaneensa sinulta maksullista seksiä, nolaa hän siinä myös itsensä. Liekö hänenkään intresseissään? Ehkä hänkin miettii, voiko aloittaa uudessa työssä.
nolompaa se on tuolle miehelle, että on maksanut seksistä. Tuskinpa siis kellekään mitään kertoo, itsensähän se siinä vain nolaisi.
Siinä olemitään noloa että huorissa käy, ne pitäiskin sallia ihan laina avulla niin olisi jokaisella mahdollisuus saada pillua.
Niinhän noi apinat kuten Berlusconi ja mikä-se-nyt-on-se-jenkki. Bill Clintonin jankkasi pitkään ettei ole tehnyt yhtään mitään sen Moonikansa kanssa.
Suosittelen ottamaan saman asenteen.
jonka kanssa oltiin tosi läheisiä vajaa täysikäisinä.
Ollaan nähty viimeksi n 5 v sitten ja nyt törmättiin. Asutaan n 15 km päässä toisista, esikoiset lähes samanikäisiä jne jne. Mentiin käymään lapsen kanssa kylässä, meinas kuppi tippua lattialle kun törmäsin mieheen. Meillä oli sellainen puhdas seksisuhde reippaasti yli 10v. Sanomaton sopimus puhdasta seksia eikä mitään muuta. En edes muista miten se alkoi, ravintolasta tietty mutta mitään enempää. Loppui kun tapasin mieheni.
Pari vuotta tapailtiin, aamuisin sanottiin muutama sana itsestämme, eipä pahemmin muuta.
Ystävälleni en tietenkään puhu mitään ja tuskin hänen mieskään menee kertomaan. Nykyään tapaamme vain aamupäivisin, en miehen kanssa enää edes törmääkään.
Pari hänen kaveria joskus tapasin, käteltiin,e i sen kummempaa. Eli korkeintaan jos tulis häät, voisin noita kavereita nähdä, mutta tuskin hekään mua muistaa, kun siitä on niin monta vuotta aikaa.
Suomi on pieni maa, Helsinki tosi pieni kylä.
Hän ei häpeä itseään, eikä siihen ole syytäkään. En pitäisi sinun kohdallasi myöskään asiaa kovin vakavana ja luulen, että ko. mies on vähintään yhtä nolo seksin ostostaan, ettei hän paljasta mitään. Olenko väärässä siinä, että seksin ostaminen on rikos muttei suinkaan myyminen?
olisi kyllä huomattavasti enemmän häpeämistä kuin sinulla.
etkä häpeile! Asetut moisten yläpuolelle. Et viittaa sanallakaan menneisyyteen, olet vaan kylmänviileä.
Jos mies joskus jotain muistuttelee, niin sanot rauhallisesti, että teet rikosilmoituksen jos vielä sanoo sua huoraksi. Käyttäydyt kuin elokuvissa.
Olet myynyt sitä mikä sinulla on ja hyvään hintaan, joten lopeta se häpeäminen. Mun mielestä piparin myynti on ihan suositeltavaa nuorille naisille. Seksi on ihan kivaa ja kun siitä saa vielä rahaa --> fiksu nainen eikä mikään narkkihuora.
Koita saada juteltua kahdestaan tämän työkaverin kanssa tilanteesta. Ei hänkään halua juoruja liikkeelle, että maksaa seksistä. Teillä on molemmilla tässä salattavaa, joten ei juttu tule leviämään. Ja jos leviää, niin mitä sitten? Niin kävisi sitten ennemmin tai myöhemmin.
Ei seksin myyminen ole mitenkään typerää. Helppoa rahaa, ja miehet on tehneet siitä "saastaista" koska jotain vikaahan sellaisissa naisissa täytyy olla jotka vie heidän rahansa;)
Työttömät kateelliset työpaikankärkkyjätkö täällä on ensimmäisenä ehdottamassa irtisanoutumista?
Ei tietenkään tuollainen ole mikään irtisanoutumisen peruste. Mitä sitten. Ei tuollaisesta nyt kovin ihmeellistä juorua pitäisi edes saada. Mies tietää tuosta vain sen oman asiakkuutensa. Toiseksi luulisi tuntevansa itsensä luuseriksi jos seksistä on joutunut maksamaan. Veikkaan ettei asiasta tee mitään numeroa.
kerro vastaavasti kuinka pieni sillä oli ja sen takia oli pakko ottaa maksu :))
nolompaa se on tuolle miehelle, että on maksanut seksistä. Tuskinpa siis kellekään mitään kertoo, itsensähän se siinä vain nolaisi.