Luksusta oma aika, soisin kaikille säännöllisin väliajoin
Mies ja lapset lähti tänään mökille. Olen niin kaivannut, että saan olla yksin kotona. Nyt se tapahtui. Tulin töistä, hain kuohuviiniä ja herkkuruokaa. Nyt nautin niitä kynttilän valossa ja tajusin miten elintärkeää on saada joskus hengähtää ihan yksin.
Kommentit (5)
Äläkä välitä heistä, jotka kohta ryntäävät kertomaan, ettei niitä lapsia pidä tehdä , jollei halua heidän kanssa olla:D
vaan nauti.
ihan samoin kuin lasten isäkin. Vietän sitä liikuntaharrastuksissa tai hyvää kirjaa lukien omassa rauhassa.
mahdollisista kommenteista. Itse en henkilökohtaisesti usko, että joku ei kaipaa koskaan omaa aikaa. Tai sitten on joku pielessä jos ei osaa nauttia ajasta oman itsensä kanssa ihan yksin. Mulle tämä on luksusta ja nautin joka hetkestä, eikä se yhtään vähennä perheen tärkeyttä eikä rakkautta lapsiin, päin vastoin vahvistaa sitä. ap
mies mökkeilee lasten kanssa ja minä saatan jäädä kotiin. Ekana siivoan talon, jotta saan sen pari kolme päivää sitten ihailla siistiä kotia, kun kukaan ei ole levittelemässä tavaroita. Luen, käyn lenkillä ja selailen lehtiä sohvalla. Vähän sellaista paluuta aikaan ennen lapsia :) Ihaninta on se rikkumaton rauha, mitä ei osannut ennen arvostaa lainkaan.
Se on ihanaa, joskus vain se oma seura on parasta seuraa ja vaikka ei tekis mitään niin sekin on ihanaa kun kukaan ei vaadi mitään. Saa vaikka laskea kattopaneelista oksankohtia tai olla laskematta ;)