40 v ja naama tosi elähtänyt. olin ennen kaunis ja nyt on tosi inhottavaa katsoa esim.
hissin peilistä näkyvää roikkuvaa naamaa. Ehkä liiottelin, että olin kaunis; nojoo, ihan hyvännäk. ja sain aika paljon positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Nyt täytyy totutella olemaan näkymätön tai jopa etova. Tämä muutos on tapahtunut viimeisen 5 vuoden aikana. Jotenkin vaan piirteet valahtaneet, silmät raskaat ja etenkin posket roikkuu ja suupielissä viivat.
KOhtalotovereita? vinkkejä miten piristää ilmettä? kuvaa en viitti ymmärrettävistä syistä linkittää;-)
Kommentit (72)
Tämä on kauheaa luettavaa. Ihanko oikeasti naiset puhuvat itsestään näin? Tällainen aika ja energia joko itsensä tai toisten solvaamiseen tai sitten maaniseen ulkonäön ylläpitoon.
Olen itse viisikymppinen ja nuorena kaunotar, jonka ulkonäköä vatvottiin jatkuvasti. Olen tätä nykyä helpottunut, ettei koko ajan tarvitse olla keskipisteenä asiasta, jota en ole itse valinnut. Minua ei kiinnosta ulkopuoliset mielipiteet ja olen ytimeltäni ihan muuta kuin ulkonäkö. Pukeutumisesta nautin silti täysillä ja vedän päälle just mitä huvittaa. Enkä tosiaankaan mieti, sopiiko joku tapahtuma, harrastus tai ihminen ikääni tai ulkonäkööni. En odota myöskään muilta jotain ulkonäön suhteen vaan haluan yhtä lailla tutustua ja olla tekemisissä kaikenlaisten-ja ikäisten kanssa.
Oksettaa, kun ihmiset eivät ymmärrä solvatessaan omaa löysää ihoa tms., miten monen katse painuu samalla alas. Mitä jos vaan käyttäisi ainutlaatusen aikansa täällä johonkin muuhun kuin tuollaiseen.
Yksi neuvo mulla on ulkonäköään vatvoville: Hankkikaa joku vakava sairaus, jossa aikaa on enää jäljellä vähän.
Ei haittaa kunhan kroppa kuosissa, nielet ja tykkäät pyllyleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, mutta kaikki nuo ovat jokäytössä. Eli meikkaan kyllä ja osaan niksit. En juo, polta. En ole paksu. En tosin uskalla laihduttaa, vanhentaako se entisestään? MÄ luulen että mua ei muu auta kuin kirurgin veitsi ja ylimääräisen ihon poisto poskista. Mutta siihen en lähde. Onks täällä kaikki niin nuoria/nuorekkaita, että kohtalotovereita ei löydy?
Löytyy kohtalontovereita ja juuri on etsinnässä että auttaisiko mikään laser tms hoito, että ei tarvitsi nukutusta vaativaa kasvojenkohotusta... Sillä itsellä oli jo nuorena raskaat silmäluomet ja poskipäiden sekä leukojen lähellä "rypyt" ja nyt ne alkaa kyllästyttämään. Jos en löydä mitään toimivaa muuta, niin kaipa kasvojenkohotus edessä sillä itsestäni ei ole kivaa näyttää vanhemmalle kuin onkaan. Ja olen melkein 40v ja joskus jopa kysytty tänä vuonnakin alkossa papereita, mutta ne on harvassa... moni luulee että olen max 30 mutta tiedän että näyttäisin nuoremmalle jos tietyt juonteet kasvoista voisi hävittää, mielestäni näytän ihan ikäiseltäni.
Että mä repeilin, kun luin ekat postaukset (en jaksanut pidemmälle)...
(t. mies)
En viitsi edes lukea. 40 on nuori ja itse olet kroppasi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Meikillähän saa paljon aikaan. Ensinnäkin tummat silmänaluset piiloon hyvällä valokynällä. Sitten AINA poskipunaa, se nuorentaa ilmettä kummasti, kunhan on sinulle sopiva väri. Ripsiväri ja taivutetut ripset myös kummasti avaavat katseen ja ohut, valoa heijastava meikkivoide on tosi hyvä.
Tupakoitko? Juotko paljon alkoholia? Oletko ollut auringonpalvoja? Huonot ruokatottumukset? Varsinkin nuo kolme ensimmäistä vanhentavat ihoa ja sinua valtavasti, eli ne heti pois.
Johtuisko se siitä, että naapuri tupakoi joka toinen minuutti kellon ympäri joka ikinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes lukea. 40 on nuori ja itse olet kroppasi tehnyt.
Ai niin, se on oma vika kun naapuri tupakoi!
Itse olen komeampi kuin ikinä. Otan osaa.
M42
Älkää olko naiset niin täynnä itseänne ja luulko itsestänne alati liikoja. Tyhmää laittaa rahansa kauneus leikkauksiin, kun ei elämänne siitä sen paremmaksi kuitenkaan muutu. Samoin tuhat - tuhat viisisataa euroa litra hinnaltaan maksavat hölynpöly voiteet ovat ihan täyttä huijausta. Naiset menevät aina vain lankaan ja naismaiset hajuvesi miehetkin nykyään.
Elämä on luopumista.
Ainakin ap saamme olla olemassa vielä hetken. On sekin jotain ja sitten kun emme enää saa niin eipä kismitä ruma naamakaan enää.
Lalalaa, elämä on muuta kuin ulkonäkö, lalalaa.