Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v ja naama tosi elähtänyt. olin ennen kaunis ja nyt on tosi inhottavaa katsoa esim.

Vierailija
26.07.2011 |

hissin peilistä näkyvää roikkuvaa naamaa. Ehkä liiottelin, että olin kaunis; nojoo, ihan hyvännäk. ja sain aika paljon positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Nyt täytyy totutella olemaan näkymätön tai jopa etova. Tämä muutos on tapahtunut viimeisen 5 vuoden aikana. Jotenkin vaan piirteet valahtaneet, silmät raskaat ja etenkin posket roikkuu ja suupielissä viivat.

KOhtalotovereita? vinkkejä miten piristää ilmettä? kuvaa en viitti ymmärrettävistä syistä linkittää;-)

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten ja oli kyllä hurjan kaunis. Raskaasti meikattu joo, mutta silti todella kaunis. Siro ja kaunis, erottui kyllä edukseen rahvaasta.

Vierailija
42/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v olin vielä ihan kivan ja nuorekkaan näköinen. Jossain 35+ alkoi kulahtaminen. Naama roikkuu, silmäpussit on mustat, liikaa painoa ja nuoruus on mennyttä. Minuakin masentaa jotenkin, nuorena olin kivannäköinen - en enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen nyt sanoisi... tanakka, oi missä on ohut pajunvitsa vartalo? nyt mä solahdan meijereineni hyvin muiden mummojen sekaan

Vierailija
44/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos haluaa näyttää vielä nuorelta, tai ainakin nuoremmalta. Vartalo ei todellakaan pysy samalla tavalla kuosissa enää, mutta kaikki mahdollisuudet sen säilyttämiseen on. Urheilua on lisättävä, ei auta jos pysyy vielä helposti hoikkana. Iho ei ole enää niin kimmoisa ja hoikallakin veltostuu ja roikkuu, jos ei urheile paljoa.

Kasvot sitten erikseen. Hyvistä geeneistä on tietysti hyötyä, esim. jos luusto kantaa paremmin ja kasvot eivät rupea niin helposti roikkumaan. Mutta ihoa ei pelasta mikään, jos tupakoi, ryyppää ja viettää paljon aikaa auringossa. En ole ikinä nähnyt ketään, sanotaan 45v+, jolla olisi tosi kaunis iho, jos on polttanut paljon ja kauan. Mutta joitain todella kaunis-ihoisia yli 50v. naisia olen nähnyt, jotka huolehtivat ihostaan ja itsestään.

Joku mainitsi kasvojumpan. Uskon siihen vakaasti. Jos kerran muitakin lihaksia jumpataan hyvin tuloksin, niin miksi ei kasvojen? Itse olen näitä tehnyt, aloittaen jo30v. ikäisenä nenäliikkeen, jolla saa kavennettua nenää. Muutaman vuoden jälkeen (tein liikettä säännöllisesti 2 kertaa viikossa) muutama eri tuttu kysyi, olenko käynyt nenäleikkausessa. Nyt 39v. ja olen aloittanut muidenkin kasvojumppaliikkeiden harjoittelun.

Vierailija
45/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirteet ovat alkaneet valua ja ihon kimmoisuus heiketä, nenä-suu-juonteet näkyvät ja luomet alkavat valua silmille, mikä tekee minusta aina väsyneen näköisen.

Erona ap:hen on se, etten koskaan ole ollut erityisen kaunis tai miesten huomion keskipisteenä. En nyt varsinaisesti rumakaan ole, mutta ulkonäköni ei ole koskaan ollut itsetuntoni perustassa niin keskeisellä sijalla, että sen rapistuminen horjuttaisi pahasti itsetuntoani. Myöskään työssäni minun ei tarvitse olla erityisen edustava tai esillä, vaan saan istua toimistossani omassa rauhassani.

Jotenkin en pysty uskomaan, että joku luksusmerkin sadan euron voide olennaisesti parantaisi ulkonäköäni, vaikka rahasta ei puutetta olekaan. Kauneudenhoidon perusrutiineja vaan jatkan. Ehkä kymmenen vuoden kuluttua menen kohottamaan luomiani, mutta sen enempään kirurgiaan en aio turvautua.

Henkisesti nuorena minut pitävät 35-40 vuoden iässä saadut lapset. Mitä sitten jos joku erehtyykin luulemaan minua lasteni isoäidiksi. Varmasti lasteni silmissä olen riittävän kaunis.

Vierailija
46/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisianaisia, jotka ovat itseensä tyytyväisiä, vaikka niitä ryppyjä olisikin tai se vararengas vyötäröllä. Nauravainen ja huumorintajuinen ihminen on aina ilo silmälle kun taas vaikka kuinka huoliteltu, masentuneen tai nyrpeän näköinen ei ole kaunis silmissäni. Näin oikeastaan joka ikäisenä.

Vierailija
47/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalla ja oli kuin kauhukabinetista karannut vahanukkemaisine olemuksineen.

Vierailija
48/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielnkiintoinen tuo kasvojumppaidea, vaikken tiedä olisinko tarpeeksi motivoitunut moiseen...

Itse suosittelen kaikille etanavoidetta, itsellä on rasvainen iho ja sille se ainakin sopii todella hyvin, en sitten tiedä auttaako ryppyihin, mutta mun sekaihoa se on tasoittanut. Silmänympärysvoide pitäis itsekin hankkia, kun noita ryppyjä onnalkanut ilmestyä... Ei vaan ole jaksanut puljata monien vooteiden kanssa.

T. Nainen 34v.

Ps, hymy ja iloinen asenne kaunistaa naaman kuin naaman!

Vierailija
49/72 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia jatkuva on-off kortisoninsyönti on tehnyt sen, että posket roikkuu.

Vierailija
50/72 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 + ja hamsteripussit minullakin, vaikka ihoani hoidan hyvin. Mulle tehtiin FaceTite eilen Helsingissä. Katsotaan onko tästä apua. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän lisää paranemisen edetessä.
http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/

Vierailija
51/72 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin ihan hyvältä vielä silloin kun toinen lapsi syntyi, olin silloin 34 vuotias. Seuraavat vuodet menikin hoitaessa lapsia, kolmas syntyi kun olin 37 vuotias. Meillä on perheyritys, jossa olen tehnyt työtä kokon ajan lasten ollessa pieniä. Olen vastannut yövalvomisista lähes aina yksin, vaikka teemme mieheni kanssa työtä yhtä paljon. Nyt olen 44 vuotias ja näytän väsyneeltä ja rumalta. Mies ilmoitti viime kesänä että on rakastunut 22 vuotiaaseen. Naisten elämä on tätä. Huolehdit perheestä ja lapsista, miehestäkin kuin yhdestä lapsesta siinä joukossa ja toteat nelikymppisenä että rakkauselämä on ohi koska mies lähtee kaksikymppisen tytön perään. En enää usko rakkauteen tässä elämässä.

Vierailija
52/72 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 enkä ole koskaan ollut kovin huolissani kasvoistani. Ne eivät olleet nuorempanakaan mikään valttikortti, joten minulla ei ole mitään, mitä menettää. Sopeutumisvaikeuksia aiheutti se, kun pari vuotta sitten alkoi tulla kulumia esiin kropasta. Olin ajatellut päästä terveenä eläkkeelle, koska elän aika esimerkillisesti: liikun paljon, syön terveellisesti jne. Mutta geenit yllättivät, ja nyt minulla on nivel- ja pehmytkudosvaivoja vaikka muille jakaa. En ole pystynyt esim. lenkkeilemään pariin vuoteen. Diabetes on ihan kulman takana. Niin että olkaa onnellisia niin kauan kuin teillä on vain kasvot, joista olla huolissaan.

Vierailija
53/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että ihan yhtäkkiä nyt 37v rupsahdin. Naama roikkuu ja on eloton, juonteet näkyy. Sit sen vuoksi korostuu myös jo aiemmin rumat piirteet entistä enemmän (akne-arpinen sekaiho, rumat hampaat, isot korvat js tihrusilmät ja pottunokka). Ei kyllä huvita ottaa itsestä kuvia. Ällöttävää.

Vierailija
54/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisyys on tyhmyyttä. Nauti elämästä, huomenna voit olla jo kuollut.

Vierailija
55/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää elämä oo mikään missikilpailu.

Vierailija
56/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käynyt minullekin. Älä välitä. 

Vierailija
57/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii vähän pullukampia vanhempia naisia, niin taitaa niillä olla vähemmän ryppyjä kuin hoikilla. Eli voisit kokeilla muutamaa lisäkiloa, jos rypyt niillä oikenisi.

Vierailija
58/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat:

- riittävästi unta

- riittävästi liikuntaa

- ruokavalio kohdalleen

Vierailija
59/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä.

Vierailija
60/72 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavat:

- riittävästi unta

- riittävästi liikuntaa

- ruokavalio kohdalleen

Lisäksi: Ei aurinkoa, ei meikkiä, ei tupakkaa, ei alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän