Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me WT:n edustajia tai muuten vaan juntteja? ;)

Vierailija
12.11.2011 |

Ei sillä sinänsä väliä, pääasia että itse ollaan tyytyväisiä elämäämme, mutta mielenkiinnosta.

Eli minä olen töissä lähettinä. Mies on insinööri. Asumme vanhassa itse remontoimassamme omakotitalossa. Mies käy noin kerran kuussa paikallisessa räkälän tapaisessa tapaamassa tuttuja ja juomassa vähän kaljaa. Itse käyn vain pari kertaa vuodessa. Meillä viljellään välillä junttia pieru- yms. huumoria. Viihteellä ollessa ilman lapsia kiroillaan aika paljon. Normaaliarjessa ei tosin kiroilla lainkaan. Kotivaatteet meillä on tyyliin kulahtaneet verkkarit ja haalistunut t-paita. Muuallakaan ei yleensä käytetä merkkivaatteita, vaan ihan Henkkamaukkaa ja Anttilaa, no ulkovaatteissa on joskus jotain Haitia tai Catmandoota tai Reimatecia, mutta yleensä Lassieta ja HM:ää.

Käydään aika usein Mäkkärissä syömässä, ehkä parin viikon välein keskimäärin. Meillä on pleikkari. Lapsilla on vain kerta viikkoon harrastus/lapsi, vaikka ovat jo eskarissa ja tokalla koulussa. Toinen harrastaa uimaseuran uimakoulua ja toinen temppujumppaa.

Emme juuri harrasta korkeakulttuuria. Sisäteatterissa olen käynyt vain pari kertaa lasten kanssa, mies ei koskaan eikä ole kiinnostusta. Kesäteatterissa omalla kylällä tosin käymme liki joka kesä. Oopperaan ei ole aikomusta mennä, se ei tosiaan ole meidän juttu. Hienoissa ravintoloissa emme käy, koska niissä on kiusallisen hienostunut tunnelma.

Parasta ajanviettoa on kutsua muita rentoja perheitä kylään ja viettää iltaa/päivää yhdessä jutellen, syöden ja vaikka formuloita katsoen. Miehet ottaa iltaisin melkein aina pari kaljaa ja naiset ajaa sitten kotiin. Jos joku kaivaa muniaan julkisesti, niin se on meistä hauska juttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuntti, mutta kotoisa. Ette missään nimessä kuitenkaan white trashia.

Vierailija
2/4 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat kaljotella ja naiset ovat kuskeina. Miehet voivat kaivaa muniaan julkisesti ja se on hauskaa. Jos nainen rapsuttelisi itseään, olisi varmaankin hoidon paikka.

Varmaankin keskivertoperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-kovaääninen möykkäsakki, mielipiteitä ja rohkeutta, mutta ei riitävästi järkeä

Vierailija
4/4 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon miehen koulutuksen takia. Ja toi kesäteatteri on kuitenkin kyldyyriä, että sekään ei sovi kuvaan. Nyt täytys tietää sun tukkamalli ja -väri (ylikasvanut vaalennus tai ylikasvaneet mustat) että vois päätellä onko sulla edes ulkoisia edellytyksiä ansaita wt-nimitys ja tupakoinnista et myöskään maininnut, sehän on ehdoton edellytys että aski päivässä menee. Jos miehesi on lasten isä, sekin kyllä tiputtaa pisteitä. Aika säälittävä yritys minusta päästä osaksi jotain kansanryhmää, ilman mitään todellisia edellytyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi