Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokopäivätyö vai osa-aikainen ?

Vierailija
11.11.2011 |

Olen ollut kotiäitinä muutamia vuosia, mutta nyt olisi aika palailla työelämään. Haluaisin tehdä sen pikku hiljaa, tehden keikkatyötä päiväkodeissa (olen ammatiltani lastenhoitaja). Olisi kivaa, että välillä olisi vapaatakin ja lapset voisivat olla pois päiväkodista.

Nyt olisi myös kiikarissa kokopäiväinen työ tammikuusta kesäkuun loppuun, en vain osaa päättää haluaisinko siihen. Kertokaa mielipiteitä tekisinkö pieniä osa-aikaisia töitä pitkin viikkoa vai menisin kokopäivätöihin ? Keikkalaisuus vaan stressaa sen takia, kun töistä ei ole varmuutta...

Mies tulee jatkossakin tekemään kahta työtä, joten kodin ja lastenhoito tulee olemaan minun harteillani ja olemme paljon keskenämme. Mietinkin, että jaksanko hoitaa kaiken yksin päivätyön lisäksi ?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohonhan on paljon vaihtoehtoja. Kokopäivätyö voi olla säännöllistä työtä kahdeksasta neljään, jolloin lapsen hoitopäivät olis säännöllisiä ja helposti hallittavia. Tai sit voit tehdä kokopäivätyötä vuorotyönä, niin, että vähän väliä saat sumplia hoitoaikoja varsinkin jos mieskin tekee epäsäännöllistä. Ja kyllä se silloin voi rankkaa olla.

Ja osa-aikainen voi myös olla säännöllistä, joka päivä sama työaika, lapsella säännöllinen ja suht lyhyt hoitopäivä. Tai voi olla, et sulla on epäsäännöllinen vuorotyö, jolloin saat sumplia hoitoaikoja koko ajan. Voi olla, et sulla on keikkaa sillon tällön tai säännöllinen työaika klo 9-15. Tai ihan mitä vaan, osa-aikaisuus ei oikeastaan kerro vielä yhtään mitään.

Eli mitä jos annat ne sun todelliset vaihtoehdot, ja me sit sen perusteella annamme vastauksemme.

Vierailija
2/2 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokopäivätyö tapahtuisi päivittäin 7-17 välillä. Myös osa-aikatyö tapahtuisi arkisin samalla aika välillä. Ihanne mielestäni olisi, että olisi pari vakkari keikkaa viikossa ja sen lisäksi epäsäännöllisiä päivän, parin keikkoja.

Mies töissä päivisin ja sen lisäksi toisessa työssä joskus iltaisin ja vklp:sin.

Jo lasten päiväkotiin kuskaaminen yksin tuntuu rankalta hommalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän