Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan muu pelkkiä stringejä?

Vierailija
02.11.2011 |

Olen käyttänyt pelkkiä stringejä varmaan yläasteen lopulta lähtien eli reilusti yli vuosikymmenen. Omistan muutamat "normaalit" alkkarit tai hipsterit mutta en vaan tunne oloani yhtään kotoisaksi niissä joten käyttämättä jää. Menkkojen aikaan myös stringit, käytän aina kuukuppia tai tampoonia joten pikkareilla ei väliä.

Ihan vaan mielenkiinnosta! Ja tuli mieleen tuosta miesten pikkuhousut-ketjusta :D

Ja ennenkun mamma kerkeät aloittaa taudeista (enkä muuten ymmärrä miten tietyn malliset pikkarit saa aikaan tauteja??) niin esimerkiksi hiivaa mulla ei oo koskaan ollut..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin yläasteelta lähtien kunn ne tuntuvat mielestäni parhailta, vain muutamat normi pikkuhousut menkkojen aikaan! eikä minullakkaan ole ollut hiivaa.

Vierailija
2/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän niin todella harvoin. hiertävä naru persiissä on ihan kamala. suosin mieluummin shortsimallisia alkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisin jos eläisin 90-luvulla

Vierailija
4/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että normi pikkarit ne vasta vakoon meneeki tai on koko ajan tippumas, stringit pysyy paikallaan, eivätkä hierrä jos ostaa sopivan kokoiset :)

Vierailija
5/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne menee inhottavasti vakoon ja alkaa hiertää, en tykkää käyttää.

Musta mukavimmat päällä on hipsterit, ja menkka päivinä ihan tavalliset maxit.

Vierailija
6/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti yli-ikäinen ja ylipainoinen stringeille ;-) mutta olen tottunut niihin niin, etten oikein muita osaa käyttää. Varmaan kymmenisen vuotta käyttänyt minäkin. Ja tosiaan, kun on oikean kokoiset, niin ei todellakaan tunnu epämiellyttäviltä. Päinvastoin, parhaat ikinä.

Vierailija
7/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakko olla aina pikkuhousun suoja ja stringien kanssa se on ikävän tuntuista.

Vierailija
8/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset ostin aikoinaan stockalta, muualla ei myyty. Ja siitä lähtien olen käyttänyt vain ja ainoastaan stringejä.

Vierailija
9/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteikäisestä asti. Yhdyn edellisiin stringin käyttäjien mielipiteisiin täysin! Muita ei voisi kuvitellakaan ja syynä täysin MUKAVUUS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi