Huijaanko itseäni kun ajattelen olevani yhtä kaunis
70-kiloisena kuin 60-kiloisena? Vyötärö on edelleen hoikka ja rinnat jopa isommat.
Kommentit (9)
ja minä huijaan itseäni uskottelemalla olevani yhtä kaunis nyt 35-vuotiaana kuin olin 32-vuotiaana.
jos lihon parikin kiloa. Piirteet eivät ole enää niin selkeät.
Toisilla taas voi olla vaikka kuinka ylikiloja, mutta se ei näy naamasta...
kunhan ei vyötärölle :) valitettavasti ne pari laihdutettua kiloa lähtee aina tisseistä ja naamasta :D
jos lihon parikin kiloa. Piirteet eivät ole enää niin selkeät.
Toisilla taas voi olla vaikka kuinka ylikiloja, mutta se ei näy naamasta...
Niin mäkin tein. Uskoin ihan oikeasti olevani yhtä kaunis ja hottis kuin ennenkin, mutta pikkuhiljaa sitä alkoi huomata, että enää ei tartte baarissa hätyytellä miehiä ympäriltä, enää ei kuulu viheltelyä kun kävelen kadulla jne.
Nyt taas 10 kg hoikempana tajuan olleeni aika karseassa kunnossa jonkin aikaa. Viikko sitten piiiiitkästä aikaa tuntematon vastaantulija kääntyi katsomaan perään ja sanoi WAU.
ja minä huijaan itseäni uskottelemalla olevani yhtä kaunis nyt 35-vuotiaana kuin olin 32-vuotiaana.
Nainen lakkaa olemasta kaunis saman tien kuin täyttää 30-vuotta. Sitten olet komea tai hyvin säilynyt.
Se 10kg on aika paljon ja näkyy kyllä, VARSINKIN jos se on pelkkää läskiä. Läsä vie paljon tilaa. Tosin se riippuu vähän kyllä siitäkin mihin ne kilot kertyy. Paha mennä sanomaan, miten ne just sinua pukee :)
Niin mäkin tein. Uskoin ihan oikeasti olevani yhtä kaunis ja hottis kuin ennenkin, mutta pikkuhiljaa sitä alkoi huomata, että enää ei tartte baarissa hätyytellä miehiä ympäriltä, enää ei kuulu viheltelyä kun kävelen kadulla jne.
Nyt taas 10 kg hoikempana tajuan olleeni aika karseassa kunnossa jonkin aikaa. Viikko sitten piiiiitkästä aikaa tuntematon vastaantulija kääntyi katsomaan perään ja sanoi WAU.
haluaisinpa niin nähdä sinut. Ja joo, olen kade, mua ei ikinä ole katseltu, ja olen luullut olevani ihan ihmisen näköinen. Paitsi nyt kun 40 on mittarissa..
ennemmin ikä kuin kilo kysymys.