Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saiskohan tästä _asiallista_ keskustelua aikaiseksi... OV

Vierailija
11.11.2011 |

Mulla on ongelma. Se on itseasiassa vaivannut mua aina, joka parisuhteessa, ennemmin tai myöhemmin.

Himoitsen seksiä vain vieraiden tai suht tuntemattomien miesten kanssa. Heti kun oma miesystävä on muuttunut liian tutuksi, en enää halua häntä seksuaalisesti. Vaikka samalla siis rakkauden- ja kiintymyksentunteet kasvavat ja muuten haluan viettää miehen kanssa aikaa/elämäni.

Nytkin esim. mulla on ovulaatio, ja ovulaation aikaan olen erityisen himokas. Ajattelen parin päivän ajan lähestulkoon taukoamatta seksiä, rakastelua, kyylään melkein jokaista vastaantulevaa miestä laajalla ikähaarukalla posket punoittaen. Tunnen olevani kovassa puutteessa.

Ja sitten kuitenkin mulla on kotona oma mies, ja hänen kanssaan ei tee kertakaikkiaan yhtään mieli seksiä. En saa itseäni millään vireeseen hänen kanssaan, vaikka mulla olis ovulaatiokin. Siis ja vaikka miehessäni ei ole edes mitään vikaa, hän osaa hommat, ja on todella hyvännäköinen yhä edelleen. Mutta jotenkin sillä ei ole merkitystä, koska hän on "liian tuttu".

Vieraita miehiä himoitsen, vaikka eivät olisi edes mitenkään erityisen hyvännäköisiä. Riittää vaan, että eivät ole niin kovin tuttuja.

Oman mieheni kanssa kyllä harrastetaan seksiä, mutta se on lähinnä sääliseksiä, jota harrastan velvollisuudesta. En ole ikinä yhtään kiihottunut, vaikka mies kuinka tekisi kaikki oikein. En vaan pääse "himokkaaseen mielentilaan" hänen kanssaan. (ja näin siis käynyt joka parisuhteessa, jotka kestäneet kauemmin kuin puoli vuotta)

Joskus yritän ajatella seksin aikana vieraita miehiä, muttei sekään oikein onnistu, ensinnäkään en pysty keskittymään kuvitelmaani niin täysin että se toimisi ja toisekseen tuntuu vähän kurjalta miestäni kohtaan, että pinnistelisin kuvitellakseni hänet joksikin toiseksi :/

En ole miestäni pettänyt, enkä aiokaan pettää, mutta täytyy myöntää että ihan hitosti on välillä itsessäni pitelemistä... Lankeaisin valitettavan todennäköisesti varmaan tosi helposti, jos sopivana aikana joku vieras mies osoittaisi kiinnostusta. "Onneksi" ei ole tähän mennessä niin käynyt :D (ja baareissa en käy, jossa näin voisi käydä)

Mutta siis, mistähän tällainen voisi johtua? Mikä tähän voisi auttaa? Olisi ihanaa, kun seksi oman miehen kanssa toimisi, ja että haluaisin häntä seksuaalisestikin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdota ukolle jotain leikkiä. Menet hotelliin. Esitätte vieraita toisillenne, flirttailette tavattuanne ensin baarissa jne.

Vierailija
2/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdota ukolle jotain leikkiä. Menet hotelliin. Esitätte vieraita toisillenne, flirttailette tavattuanne ensin baarissa jne.

...tosin voisihan sitäkin kokeilla :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain.. Toi on kyllä tosi yleistä, että kun toinen tosi tuttu, se himo poistuu kun se jotenkin helpompaa vieraan kans. Jotenki vaikeeta himoita samaa ihmistä jonka kans tekee kaiken arkisen ja joka paskoo päivittäin samaan pönttöön ku sä.. Ja kääntäen, vaikea olla seksikäs seireeni ja arkikumppani samassa henkilössä. Onko teillä ihan pelkkää perusyhdyntää vai ootko koittanu mitään rietasta? Jotenkin vapauttavaa kun kerran menee ja nussii kunnolla sitä omaa kultaa. Koita! Mä oon nykyään jotenki oppinu himoitsemaan taas miestäni, joku kiitollisuus sitä kohtaan, tai draamanpuute sytyttää nykyään siinä missä se oli ennen turn-off. Oletko kovin nuori? P.s. Kauankohan kestää ennen kuin joku mamma tulee kiihkoamaan että Jätä se mies! Että hän kyllä himoitsee omaa miestään, joka onkin täydellinen..

Vierailija
4/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tosi innoissani ensimmäiset kaksi vuotta, sitten romahtaa. Aiemmin vaihdoin siinä kolmen vuoden paikkeilla aina sitten miestä, mutta nyt en enää voi, kun tämän kanssa on lapset. Pitkään myös oli vaikea tietää onko sama ongelma iskenyt taas vai ei, kun välillä olin raskaana ja välillä imetin, enkä tiennyt mikä oli normaalia haluttomuutta.

Nyt ei ole kumpaakaan poikkeustilaa, ja taas ollaan siinä tilanteessa että näen unia muista miehistä ja himoitsen niitä valveillakin. Oman miehen kanssa harrastan seksiä koska se kuuluu avioliittoon, vähän niin kuin että pesen hänen vaatteensa.

Vierailija
5/5 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa kai himoita kun näkee ne kaikki arkiset jutut, tekemiset ja olemiset.

En mä usko, että pelkäisin sitoutumista. Ainakaan tietoisesti.

Ollaan me kokeiltu ns. riettaitakin asioita, mutta ei niistä ole pysyväksi ratkaisuksi, ja ne riettaat asiatkin loppuu jossain vaiheessa :/

Tietty, voishan sitä kokeilla että vaikka teeskentelis eka ihan kauheen kiimasta ja hyökkäis himokaasti oman miehen kimppuun, ehkä sitä pystyis jotenkin ajamaan itsensä himokkaaseen tilaan sitten oikeastikin.. Tai sitten ei. Normaalisti se ei ainakaan toimi.

Niin ja ei me olla kauheen nuoriakaan enää. Tai siis, ollaan yli 3-kymppisiä molemmat.

ap