Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tämä av:n vakiovastaus: "Mitä oikein teit koulutunneilla"

Vierailija
11.11.2011 |

Ja "Tällaistenko äitien käsissä maamme tulevaisuus on" jne.

Usein nämä haukkujat ovat vieläpä itse väärässä, tai asia ei ole ollenkaan niin yksiselitteinen, että varmaa totuutta voisi tuolla sävyllä julistaa.

Arghh..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika kummallista, kun tämä on eka kerta kun törmään tuohon "vakiovastaukseen" :D

Vierailija
2/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin olisi voinut miettiä etukäteen. Lisäksi kotiäitien pitää mennä töihin kuten muidenkin ja pitää lapsille rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa prosenttilaskua?

Tiedätkö mistä sähkö tulee? (pistorasia on väärä vastaus)

Tiedätkö, mistä kotihoidon tuki tulee? (Pankkiautomaatti on väärä vastaus)

Tiedätkö, mistä rahoista eläke maksetaan?

Kannatatko persuja?

Vierailija
4/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin olisi voinut miettiä etukäteen. Lisäksi kotiäitien pitää mennä töihin kuten muidenkin ja pitää lapsille rajoja.

väärään ketjuun?

Mä olen kyllä huomannut näitä vähemmän rakentavia vastauksia täällä useampia viime päivinäkin. Lisäksi kirjoittaja ei edes sano, mikä hänen mielestään on totuus, kunhan käy haukkumassa ap:n, ja surkuttelemassa koulutuksen tasoa ja yhteiskunnan tulevaisuutta.

Kysyjä-paran ei tarvitse kuin kysyä miksi vesi on sinistä tai voiko raakaa kananmunaa syödä, voiko kuukautisten aikana tulla raskaaksi, miten silmien väri periytyy, tms.

Vierailija
5/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa prosenttilaskua?

Tiedätkö mistä sähkö tulee? (pistorasia on väärä vastaus)

Tiedätkö, mistä kotihoidon tuki tulee? (Pankkiautomaatti on väärä vastaus)

Tiedätkö, mistä rahoista eläke maksetaan?

Kannatatko persuja?

No en minä ainakaan useita noista asioista ole peruskoulussa oppinut, ja hirvittävän paljon oppimastani olen myös unohtanut. Ja pitänee nyt lisätä, että todistuksessa oli kymppejä aika monta.

Enkä muuten ole ärsyyntynyt siksi, että itse olisin tällaisia vastauksia saanut, mutta kyllä ne usein alkavat ketjuissa kiukuttaa, kun tämä huutelija on väärässä.

Vierailija
6/6 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika kummallista, kun tämä on eka kerta kun törmään tuohon "vakiovastaukseen" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä