Seksin puute parisuhteessa, miehen kiinnostus toisaalla?
Nyt en enää valitettavasti keksi muuta tapaa toimia kuin kysyä apua mammoilta, joten help me god.. Mutta niin, jos joku osaisi auttaa tai edes jakaisi ajatuksiaan, olisin todella kiitollinen.
Ongelmana on siis se, että suhteemme seksi on vähentynyt melko merkittävästi. Olemme olleet naimisissa pari vuotta, josta nyt tämä viimeisin vuosi on ollut melko kuivaa. Mies ei halua minua enää, -tai omien sanojensa mukaan haluaa, mutta ei tee koskaan aloitetta seksiin. Seksiä on tainnut olla ehkä kolme kertaa viimeisen puolen vuoden aikana, mikä on pikkiriikkisen liian vähän minulle. Jos minulta kysytään, haluaisin seksiä 1-3 kertaa viikossa.
Puutteissani olen sitten alkanut epäillä, että onko miehellä joku toinen, johon itsensä purkaa. Ratsasin kännykän, siellä ei mitään.. Koneellakaan ei mitään pettämismatskua, mutta netin sivuhistoriasta paljastui pitkät pätkät nuorten kauniiden (puoli)alastomien naisten kuvia, plus kommentteja keskustelupalstalle ko. kuvaan tyyliin "panisin". Niin, no kiva jos panisi.. Mutta MIKSEN MINÄ KELPAA!! Jumalauta, olen alle 30-v, ihan normaalivartaloinen ja itsestäni huolehtiva nainen. Miksei minua panisi? En osaa oikein suhtautua tähän enää järkevästi.
Yritin puhua miehelle asiasta, mutta hän vakuuttaa, että haluaa minua kyllä. Ja että kuvat ovat vain viihdettä, eikä hän todellisuudessa haluaisi ketään muuta. En taas tiedä, mutta käytäntö ei kyllä vahvista tätä.
Näkisin, että vaihtoehtoni ovat seuraavat:
a) tyydyn osaani puutteessa elävänä vanhana normaalitissisenä ei-kaunottarena, ja elän "ihan kivaa" elämääni "ihan kivasti" haaveillen siitä, että joskus joku vielä haluaisi minua
b) jatkan siitä, mihin sinkkuaikana jäin, ja hankin panosuhteen toisaalta
c) en tee mitään, ja käyn ruikuttamassa teille tästä alkaen säännöllisesti, ja aloitan ehkä mielialalääkityksen, että halut vähenisivät
d) mystinen ratkaisu nimettömältä AV-mammalta, joka pelastaa tilanteen ja elämäni
Ihan sairasta, miten ongelmat saavatkin tällaiset mittasuhteet, mutta siis olisiko jollain jotain vinkkiä, mitä minä ihan oikeasti nyt teen? Jotenkin luulisin, että tietokoneen ratsaukset, mielen pahoittaminen ja asiasta itkeskely ei nyt auta, miehenikään mielestä..
Kommentit (40)
Ei ole kertaakaan tehnyt aloitetta. Ainoa ihmetyksen aihe on se, että muut naiset kyllä haluavat sitä enemmän ja olenkin hommannut pari sivusuhdetta. Heistä toisesta on tullut ehkä vähän liiankin innokas ja haluaisi koko ajan ja muutenkin suhdetta. Nyt olen kahden vaiheilla. Vaimoni kyllä haluaa kun lämmitän sitä, mutta olen alkanut vihaamaan sitä, että minun pitää aina tehdä aloitteet ja olla se joka syttyy ja sytyttää. Huomenna on taas treffit kiimaisen kaunottaren kanssa, JES:)
Niin ja minä ehkäpä keskustelisin asiat ihan läpikotoisin ja jos mikään ei auta niin vaihtaisin.
Onhan se väärin, että teillä ei Nainen saa ja meillä ei Mies. Ja molempia panettaa samaan aikaan viikonluppuna erityisesti.
Onkohan tuohon lääkettä löydettävissä?
älä tee lapsia..joudut riutuu loppuelämäs!Ja mä olin eilen yhen rakkaani mökillä ja se ei pystynytkä seksiin mun kans,ollaan miolemmat seksittömäs liitos..mutta alko omatunto kuulema kolkuttaa..just joo!Että sillee
Ei ole kertaakaan tehnyt aloitetta. Ainoa ihmetyksen aihe on se, että muut naiset kyllä haluavat sitä enemmän ja olenkin hommannut pari sivusuhdetta. Heistä toisesta on tullut ehkä vähän liiankin innokas ja haluaisi koko ajan ja muutenkin suhdetta. Nyt olen kahden vaiheilla. Vaimoni kyllä haluaa kun lämmitän sitä, mutta olen alkanut vihaamaan sitä, että minun pitää aina tehdä aloitteet ja olla se joka syttyy ja sytyttää. Huomenna on taas treffit kiimaisen kaunottaren kanssa, JES:)
Niin ja minä ehkäpä keskustelisin asiat ihan läpikotoisin ja jos mikään ei auta niin vaihtaisin.
Kroppasi ei enää ole uusi miehelle, se on se sama kroppa päivästä toiseen. Ja sama naama ja samat huulet päivästä toiseen. Kyllä se muutamassa vuodessa vähenee aika merkittävästi se kiihottavuus. Ja vieläpä, jos et ap aidosti ole mikään kummoinen kaunotar, niin kyllä sitä visuaalista ärsykettä alkaa normaali mies aika pian kaivata.
Ei tuo tuosta muutu tuo miehen tahti. Uusi nainen saa varmaan hänet taas innostumaan. Mistä niitä haluja tulisi lisää, jos niitä ei spontaanistikaan ole ja mikään ei muutu?
vittu valivali
Mikäs tuossa nyt niin ihmeellistä oli? En edes valittanut vaan kerroin miten asiat ovat ja olen tällä hetkellä erittäinkin tyytyväinen. Minulla on kaksi hienoa ystävätärtä joiden kanssa nautin ja viihdyn, vaimokin on varmaan tyytyväinen kun en ole ruinaamassa koko ajan.
Jotenkin olen huomannut, että mies syyllistyy siitä keskustelusta.. Ja panettaako se enemmän, jos ajattelee, että "mun PITÄÄ haluta panna tuota, toi on mun vaimo"? Mulla alkaa vaan paukut loppua,ja mulle tulee tosi paha mieli aina torjumisesta. Tää on mulle aika uusi juttu, aiemmissa suhteissa tämmöistä ongelmaa ei ole tullut vielä eteen (tosin ne miehetkin ovat olleet nykyistäni nuorempia).
Musta tuntuu ikävältä kyllä ihan kaikkien puolesta, joilla ei suhteessa halut kohtaa, niin miesten kui naistenkin. Tekisi mieli kertoa tästä jollekulle ystäville, mutta jotenkin häpeä estää. Minä tunnen häpeää siitä, että en ole oman mieheni silmissä kiihottava. Ja tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että minulla on tarve tuntea itseni halutuksi (huomion hakeminen muualta ei mielestäni voi olla kuitenkaan ratkaisu).
Seksiä olisi kyllä saatavilla toisaalla, mutta kun en haluaisi luovuttaa vielä.. Suhteemme voi muuten ihan hyvin, mutta nähtävästi (kohtuuton?) seksinnälkäni nyt ajaa meitä erilleen. Rakastan miestäni, ja koen kunnioittavanikin, mutta en koe itseäni täysillä naiseksi.
t. Ap
PS. En halua nyt kertoa sitä palstaa, minne mies tämän "panisin" -kommentin oli laittanut, mutta siis miehille suunnattu keskustelupalsta on kyseessä.
vain kerran kax kuukaudessa. Tosin suhteessa oli muutakin pielessä. Mutta oikeasti. Jos pariskunta ei tyyliin normaalisti nauti toisistaan niin silloin on jotain pielessä ja minä en katselisi.
mitään kohtuutonta seksinnälkää ole vaan miehellä se on kohtuuttoman pieni. Jos mies syyllistyy tuosta keskusteluyrityksestä, niin kyllä minullekin tulisi mieleen, että onko sillä joku toinen. Tai sitten se vain runkkaa viisitoista kertaa päivässä koska ei kai miehen seksihalut ole sinänsä kadonneet, ne vain kohdistuu jonnekin muualle kuin sinuun. Ja ei tietenkään mies ala haluta sinua yhtään enempää vaikka kuinka itkisit että haluat sen haluavan. Kai täällä joku on joka on saanut omat seksihalunsa takaisin pitkässä parisuhteessa, vai onko?
oon ihan samassa tilanteessa.
ja tätä on jatkunut jo 6 vuotta.ikää on vähän päälle kolmekymmentä.eikä auta keskustelu,mies lupaa aina parantaa seksielämää,mutta mitään ei vaan tapahdu,eikä anna lupaa käydä vieraissa.todella kurjaa,kun oma mies ei halua. :(
siis siitä kun itseä vielä oma mies kiinnosti ja harmitti sen kiinnostumattomuus. Minä en tosin ratsanuut mitään, en jotenkin osannut ajatella että syynä vois olla jotai tollasta. No onneksi en osannu. Alkoin ravata lenkillä ja hoitoloissa jne vaikka olinkin jo siloin 169cm 51kg 70D ja ikää 36.
No aikani itseäni syyteltyäni ja surkuteltuani tapasin työkuvioissa reippaasti itseäni vanhemman miehen ja molemmat rakastuttiin. Nyt on 4v kiihkeää suhdetta takana ja edelleen tavataan kerran viikossa ja pitkin päivää viestitellään.
En olis tätä näin halunnut ja tämä kalvaa niin kovasti, mutta minkäs teet....ehkä sitten 7-8v päästä kun lapset on tarpeeks isoja vaihdan maisemaa...en tiedä...en todella tiedä, mutta surullinen ja tuskastunut olen....mies kun on muuten hyvä ja kunnollinen, mutta ei kait sitten enää rakasta ja halua....
Mitä kaikkea olette yrittäneet? Kun tässä juuri mietin, että mitä ihmettä tässä voisi vielä tehdä, jotta miehen halut palaisivat. Kaapissa on korsettia ja korkkaria, mutta kun pelkään sitä, että joka tapauksessa tulen torjutuksi (ja voi pojat sitä nöyryytystä, jos joutuu itse riisumaan hepeneensä ja vetämään yöpaitaa päälle).
Olen huolehtinut itsestäni koko ajan, ja en usko olevani mikään rumilus. Käyn kampaajalla ja kynsihuollossa, olen normaalipainoinen, ehostaudun päivittäin, jne. Kotona hengaan kyllä enimmäkseen kotivaatteissa, joten pitäisikö tähän panostaa?
Kuten sanottu, en tahtoisi lähteä pettämäänkään. Olen saanut osani seksisuhteista aikanaan, ja tiedän kyllä, että pystyisin silmääkään räpäyttämättä ylläpitämään myös salasuhteen. Koen kuitenkin jonkin menevän rikki, jos parisuhteessa jompikumpi pettää, ja pitkästä aikaa olen suhteessa, jossa on myös rakkautta.
t. Ap
ei nuo kyllästymiset varmasti johdu siitä, ettet objektiivisesti katsottuna olisi tarpeeksi hyvännäköinen jne, olet vaan aina se sama ja vanha. Siis jos mies pettäisi, niin se voisi hyvin olla joku rumempi ja vanhempi, kun se vain on joku toinen. Miten suoraan olet siis asiasta puhunut? Oletko sanonut, että olet huomannut miehen kyllästyneen sinuun ja et aio tyytyä tuollaiseen seksielämään?
Kyllähän se ruoho on aina vihreää aidan toisella puolen. Elä anna pitää itseäsi itsestään selvyytenä!
Lakkaa ruinaamasta sitä joka välissä. Tee itsestäsi tavoittamaton. Yksinkertaisesti - elä anna!
Ala huolehtia itsestäsi. Kiinnitä huomiosi ympäristössä oleviin komeisiin miehiin. Yritä saada miehesi huomaamaan, että olet kiinnostunut muista! Taatusti toimii! :D Siis yritä, vaikket todellisuudessa olisikaan kiinnostunut.
Suurin virheesi tuossa tilanteessa on alkaa roikkumaan, tivamaan sitä seksiä! Ei missään nimessä! Tee itsestäsi tavoittelemisen arvoinen rubiini. Et ole roskaa! Olet kallisarvoinen timantti, johon kannaattaa kiinnittää huomiota!
Vain näin saat miehesi kiinnostuksen toimimaan. Elä saarnaa, elä moralisoi! Tee itsestäsi kultakimpale omaa käytöstäsi muuttamalla. Vaikka vain näyttelemällä! Miehesi on taatusi sen jälkeen omasi!
Juuh, sitä voi kerran pari kokeilla, että laittautuu oikein kunnolla ja panostaa hepeneisiin ja viettelee miehen. Toimii kerran pari. Sitten sitä miettii, että mitä kaikkea sitä tarvitsee tehdä, että toinen haluaa seksiä? Että eikö se muuten halua ja miksi ei? Ja miksi sen pitää olla minä, joka panostan, jos jotain tippuisi, eikä mies tee mitään muuta kuin olla möllöttää? Kuitenkin sellainen aktiivisesti haluava mies on se, mitä ainakin itse haluan ja toivon seksiltä. Passiivinen mies ei innosta, en tunne itseäni silloin halutuksi ja seksi jää vaillinaiseksi.
Ei tuohon mikään auta ap. Miehelläsi sattuu olemaan eritasoinen libido, eli hän ei vain tarvitse yhtä paljoa seksiä kuin sinä.
Kohtalotoveri
Mies väitti että pitää minua sinänsä puoleensavetävänä (en ole mikään mieletön kaunotar, mutten pahankaan näköinen), mutta että hän ei vain enää ole niin kiinnostunut seksistä. Syytti mm. ikäänsä, joka oli siis huimat 35 vuotta...
Jälkikäteen katsottuna olisi pitänyt tajuta hälytyskellot jo heti suhteen alussa. Vaikka olimmekin vastarakastuneita ja siihen sopivasti innoissamme seksistä, ko. miehellä oli pitempi lista asioista joita hän EI halua tehdä sängyssä kuin mitä haluaa. Eikä siinä siis mitään sinänsä, ei mulle ole tarkkaa miten se tapahtuu enkä ole myöskään mitenkään supervaihtelunhaluinen, mutta olihan se nyt vähän omituista suhteen alkupään käytöstä kun aletaan luetella että mitkä asennot ovat ainakin hänen mielestään super-ankeita.
Olemme siis eronneet.
Et enää kiehdo etkä sytytä. Miehen ei enää tee spontaaniosti mieli seksiä kanssasi ollessaan.
eritasoinen libido on syynä kun kerran mies aikaisemmin on ilmeisesti halunnut seksiä enemmän. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin mitä ap ajattelet että miehesi kannattaisi tehdä, että kiinnostuisit taas hänestä?
eritasoinen libido on syynä kun kerran mies aikaisemmin on ilmeisesti halunnut seksiä enemmän. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin mitä ap ajattelet että miehesi kannattaisi tehdä, että kiinnostuisit taas hänestä?
Eritasoiset libidot käyvät usein ilmi vasta pitkässä suhteessa. Ja sitten on jo niin paljon muuta yhteistä, että seksin vähäisyys tuntuu liian pieneltä syyltä erota.
kyllä minä enemmän uskon tekoja kuin sanoja, joten selvästikään mies ei halua sinua kovin paljon vaikka muuta väittää. Joten ekaksi pitäisi saada mies myöntämään asia (helpointa lienee jos koittaa aloittaa keskustelun aiheesta rauhallisesti ja itkemättä). Jos ei mikäään muu auttaisi, niin sanoisin, että mun pitää hankkia seksini sitten jostain muualta jos miestä ei kiinnosta tehdä mitään asialle.