Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutaako teidän miehenne sisään tullessaan Honeyyy, I `m home! Vai olenko ainoa Suomessa?

Vierailija
11.11.2011 |

Muutenkin kaikki Jim Carreyn Liar, Liar-elokuvasta opitut maneerit on jokapäiväisessä arkisessa käytössä "the Handia" eli Kouraa myöten.

Eli mieheni siis huutaa: Koura tulee! käsi nappausasennossa ojossa ja tyttäremme juoksevat kiljuen ja kikattaen isäänsä karkuun. Isä juoksee perässä hörönaurua hohottaen.

Onko muilla samanlaisia miehiä vai onko miehenne enemmän suomalaista jänkä-joonastyyppiä, joka ei puhu eikä pukahda?

Mieheni on suomalainen, kuten itsekin olen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä 20v. iän korvilla ja lapset tuli kuvioihin mukaan.

Vierailija
2/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tallessa puolin jos toisin vielä huumorintaju ja sen myötä myös toisiaan tuota leikkisyyttä. Säälin aina niitä jotka kadottavat hauskuuden elämästään eivätkä uskalla heittäytyä arjen hauskoihin juttuihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä koura käytössä eikä huudella enkuksi.

Kun mies tulee kotiin tai minä tulen kotiin, niin sanotaan heipat (meillä on niin pieni koti, ettei tarvi huudella) ja pussataan. Samoin pussataan ja halataan lapset.

Mutta totta kai meillä on huumoria kotona. Lapsia mies kutittaa parrallaan illalla ennen nukkumaanmenoa, minä olen enemmän sanallisen huumorin kannalla. Keskenämme hupsuttelemme mieheni kanssa omalla tavallamme, emme elokuvista mallia ottaen.

Vierailija
4/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. pariskunnat joilla sattuu olemaan reisille lipsahtamisen sijasta päässytkin touhutippa koloon ja siitä tullut vaavi niin elävät hyvinkin vahvasti elokuvien maailmoissa, kaikenlainen tilannetaju on ihan out. jos on koskaan ollutkaan, luulevat että kokoomus on se puolue jota heidän kannattaa äänestää kun ovat ottaneet opintolainaa ja hakeneet etälukioon opiskelemaan akateemista alaa mikä se sitten herra sen tietää onkaan niidn mielestä, varmaan mainosten jakaja..

Vierailija
5/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko JimCarrey tai jänkä-Joonas.

Vierailija
6/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko JimCarrey tai jänkä-Joonas.

Vierailija
7/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleensä sillon varsinki ku mies tulee takaapäin sisään, niin varottaa tollain, että mäkin ehin saamaan.

Vierailija
8/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, onneksi mieheni ei imitoi Jim Carrey -leffoja. Ei meistä kumpikaan tykkää niistä, meihin vetoaa vähän toisenlainen huumori. Ja itse en voi sietää sitä, ettei keksitä itse juttuja, vaan imtoidaan jotain leffoja tai TV-sarjoja.

Mutta hieno homma, että olette löytäneet toisenne, kun teidän huumorintajunne kohtaavat.

Vierailija
9/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleensä sillon varsinki ku mies tulee takaapäin sisään, niin varottaa tollain, että mäkin ehin saamaan.

ja voit sen ajoittaa että nyt saan ja nyt en, kauanko on varoaika, sekunneista nyt on kyse kuitenkin.,

Vierailija
10/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poika on tullut kotiin!"

Vierailija
11/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, paljon parempi kuin ap:n juttu. Ainakin vetoaa mun huumorintajuun paremmin... ;)

Itse inhoan Jim Carrey'ä, mutta meillä on tasan yksi Jim Carrey -vitsi sisäpiirinheittona kotona. On aika fyysinen ja käytössä vain kahden kesken.

Vierailija
13/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poika on hauska ja suloinen!

Vierailija
14/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä 20v. iän korvilla ja lapset tuli kuvioihin mukaan.

Vierailija
15/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kirjoittaa pääasiassa oman materiaalinsa itse. Jos hän tekee viittauksia populaarikulttuuriin, lainaukset esiintyvät usein yllättävissä ja koomisissa yhteyksissä. Siitä syntyy minuun vetoavaa huumoria enemmän kuin sketsihahmojen imitoinnissa.

Vierailija
16/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kirjoittaa pääasiassa oman materiaalinsa itse. Jos hän tekee viittauksia populaarikulttuuriin, lainaukset esiintyvät usein yllättävissä ja koomisissa yhteyksissä. Siitä syntyy minuun vetoavaa huumoria enemmän kuin sketsihahmojen imitoinnissa.

Tää oli hyvä. Kuvittelen sun miestä kirjottamassa yöaikaan ylös seuraavan aamun koomista aamiaiskeskustelua vaimon kanssa.

Vierailija
17/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, niin se onkin. :)

Usein ne hauskat jutut on niin persoona- ja tilannesidonnaisia, ettei niitä pysty selittämään oikein muille.

13

Vierailija
18/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERE'S JOHNNY!

Vierailija
19/24 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkela poika teillä! Ihana! :)

Vierailija
20/24 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulen aina ovelle vastaan kun näen, että auto tulee pihaan. "moi rakas" ehkä yleisin kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi