Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia lapset levottomia

Vierailija
11.11.2011 |

Koska niistä tehdään levottomia!

Heti kun vauva syntyy, tulee puoli sukua katsomaan ensimmäisen kuukauden aikana. Jokainen pilipattaa ja lällättää kun sekopäät.

Turvakaukalossa roikkuu vähintään kaksi härveliä.

Sänkyyn on asennettu kunnon härvelit ja piiparit, mitkä pyörii ympyrää ja musiikki soi.

Leluja on sata ja pidetään huolta siiitä että lapsella on KOKO AJAN jotain tekemistä tai jokin pyörii tai piipaa kasvojen lähettyvillä.

Lapsia hyppyytetään ja viihdytetäään jollakin tavalla KOKO AJAN.

Ruokapöydässäkään ei ole rauhaa, siinäkin pitää olla leluja tai jokin pyörivä tai piipaava härveli.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hauskaa, kun näitä "villejä" ja paljon virikkeitä tarvistsevia lapsia on nykyään niin monella.. jos tarkemmin ajattelee niin lähes kaikki ovat sellaisia. MIKSIKÖHÄN!

Niistä todellakin itse tehdään sellaisia "villejä" ja paljon virikkeitä tarvitsevia.

Turha mussuttaa. Minulla on kuusi lasta. Kaikki erilaisia, mutta ei ainuttakaan "villiä".

Aktiivisempien lasten kanssa olen ollut tarkoituksella rauhallisempi ettei "villiinny".

Minulla on kaksi poikaa, joista kyllä lähtee ääntä ja vauhtiakin, mutta silti tuntuu, että ovat poikkeuksellisia rauhallisuudessaan. Moni oikein yllyttää poikiaan riehumiseen, koska sellainenhan pojan pitää olla! Kun vauhti kiihtyy, alan itse usein puhua hitaammin, enkä ainakaan ala pikapikaa etsiä uutta ja uutta ja uutta virikettä. Tietty kiva löytää jokin rauhoittava tekeminen, mutta lapselle on hyvä kokea, että aina ei sormia napsauttamalla tulekaan supervirikettä kuin taivaan lahjana. Pitää miettiä itsekin, mitä tekisi, tehdä valmisteluja jne. Esimerkiksi oma äitini tuntuu uupuvan poikieni kanssa, mutta hänellä on todella sellainen tapa, että puhuu koko ajan lasten päälle, ei anna tulla tyhjää hetkeä, jotta eivät villiintyisi. No se hössötyshän vasta villiinnyttää!

18

Vierailija
22/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Minulla on kaksi poikaa, joista kyllä lähtee ääntä ja vauhtiakin, mutta silti tuntuu, että ovat poikkeuksellisia rauhallisuudessaan. Moni oikein yllyttää poikiaan riehumiseen, koska sellainenhan pojan pitää olla! Kun vauhti kiihtyy, alan itse usein puhua hitaammin, enkä ainakaan ala pikapikaa etsiä uutta ja uutta ja uutta virikettä. Tietty kiva löytää jokin rauhoittava tekeminen, mutta lapselle on hyvä kokea, että aina ei sormia napsauttamalla tulekaan supervirikettä kuin taivaan lahjana. Pitää miettiä itsekin, mitä tekisi, tehdä valmisteluja jne. Esimerkiksi oma äitini tuntuu uupuvan poikieni kanssa, mutta hänellä on todella sellainen tapa, että puhuu koko ajan lasten päälle, ei anna tulla tyhjää hetkeä, jotta eivät villiintyisi. No se hössötyshän vasta villiinnyttää!

18

[/quote]

Ihanaa, olet harvinaisuus! Kiitos! Pidä toi linja ja pysy yhtä viisaana, olet todellakin harvinainen äiti nykypäivänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse olla RAUHALLINEN!

Vierailija
24/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää.. Olin itse 20/22 vuotias pentu kun tein omat ensimmäiset lapseni. Niistä tuli villejä ihan minun itseni takia.

En ollut rauhallinen ja menetin hermoni todella helposti. Mummut ja papat hoiti lapsiani paljon ja antoivat tehdä niiden ihan mitä vain. Pitihän minun ja mieheni päästä viettämään omaa aikaa.. huoh. Saisinpa nuo ajat muutettua ja olla parempi äiti.

Nyt olen 30vuotias ja raskaana, en tee samoja virheitä enään..

Vierailija
25/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun lapsia on useampi, niin vauva on häslingin ympärillä koko ajan. Vain eka ja ehkä jonkin verran toka lapsi voi saada rauhaa ympärilleen. Meillä ainakin toi nykyinen neljäs vauva etsii puuhakkaasti itse toimintaa koko. Lapset muuten puuhaa koko ajan, jos eivät nuku. Se vähän väsyttääkin, koska itse vois vaikka vaan olla.

Vierailija
26/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnäriltä lähtien pitäisi opettaa, että maailma on tylsä, kaikkea ei voi saada ja vanhempien perään on turha huutaa. Käpy käteen ja kyllä se siitä.

Vierailija
27/33 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psljon vauva-taaperoaikana tylsyyttä kärsineet lapset ovat ne 5-8 v vilkkaimmat ja aggressiivisimmat, js eniten muita jäljessä vähän kaikessa.

Miten voit tietää kuin tylsää kenenkin perheessä on.

Oma poikani on aloittanut elämänsä täysin ilman erityisiä virikkeitä (lelut, juttelu, laulut, sadut, äidin huomio jne jne), ekat 2 vuotta. Seuraavat 3 vuotta meni lastenkodissa. Nyt, pian 7-vuotiaana, kehitysviiveitä on melkein joka alueella vaikka niitä kurookin kiinni huimaa vauhtia, ja suurimmalta osalta syynä juuri varhaislapsuuden virikkeettömyys ja huomion puute...

Tavaratulvasta ja jatkuvasta hössötyksestä ja menemisestä johtuva levottomuus on sitten asia erikseen...

Vierailija
28/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psljon vauva-taaperoaikana tylsyyttä kärsineet lapset ovat ne 5-8 v vilkkaimmat ja aggressiivisimmat, js eniten muita jäljessä vähän kaikessa.

Oma poikani on aloittanut elämänsä täysin ilman erityisiä virikkeitä (lelut, juttelu, laulut, sadut, äidin huomio jne jne), ekat 2 vuotta. Seuraavat 3 vuotta meni lastenkodissa. Nyt, pian 7-vuotiaana, kehitysviiveitä on melkein joka alueella vaikka niitä kurookin kiinni huimaa vauhtia, ja suurimmalta osalta syynä juuri varhaislapsuuden virikkeettömyys ja huomion puute...

Tavaratulvasta ja jatkuvasta hössötyksestä ja menemisestä johtuva levottomuus on sitten asia erikseen...

Tuossahan ei ole kyse virikkeiden määrästä sillä tavalla kuin tässä ketjussa on kirjoitettu, lapsihan on emotionaalisesti hylätty. Mikään lelu ei voi korvata pieleen mennyttä kiintymyssuhdetta. Onnea matkaan teille ja kaikkea hyvää :)

Vierailija
29/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan tämän ketjun perusteella niitä levottomia lapsia ole kellään että mitä te oikein vouhkaatte.

Vierailija
30/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee pelkästään käytös ja ympäristö vaan myös se mitä kaikkea lasten annetaan syödä!

Jotkut lapset käyvät hirmuisilla kierroksilla kaikesta keinotekoisesta lisäainemateriaalista. Limpparit, karkit, väriaineet yms. eivät kuulu lapsen jokapäiväiseen ruokavalioon.

Vierailija
31/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi parivuotiaana adoptoitu vai jonkun päihdevammaisen lapsi?

Onhan noita dokumentteja maailma pullollaan kuinka noissa eräiden maiden lastenkodeissa lapset ovat apaattisia ja hakkaavat vain päätä seinään yms. Noitten lasten aivojakin oli kuvattu. Näillä virikkeettömillä lapsilla oli paljon pienemmät aivot ja ero oli huomattava ns. normaalissa kasvuympäristössä kasvaviin lapsiin, jotka saavat huomiota ja rakkautta.

Vierailija
32/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että aikuiset raahaavat lapsiaan koko ajan johonki...

tyytymättömiä KOKO ajan, ja valittaa, kuinka heidän perheessään ei KOSKAAN TEHDÄ MITÄÄN ( joo kaikki lapset valittaa tuollaista välillä, nämä koko ajan), ja kyseessä on perhe, jossa mennään tukka putkellä koko ajan kissanristiäisitä toisiin.

Vierailija
33/33 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä tuollaisen aktiivisen vuosikkaan kanssa?

Tyttö ei vaan koskaan ole viihtynyt itsekseen öllöttelemässä vaan kaipaa puuhaa ja huomiota. Yritetty kyllä on, oishan se itsellekkin helpompaa =D

Hyviä neuvoja otetaan vastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi