Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko mä nyt ihan nipo kun vaadin 15-vuotiasta ilmoittamaan jos jää koulun jälkeen johonkin.

Vierailija
11.11.2011 |

En siis käske pyytämään lupaa vaan kertomaan jos jää ja senkin mihin jää. Veto-oikeuden pidän toki itselläni eli jos on joku pätevä syys miksi pitää tulla samantien kotiin, kiellän jäämästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tulla suoraan töistä kotiin ettei toiset turhaan huolissaan ett jotain sattunut.

Vierailija
2/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku vaan tosi usein unohtaa ilmoittaa ja sitten saan kuulla olevani natsi "kenenkään muun ei tarvitse kertoa" Niinpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyviin tapoihin minusta. Tekstarin heittäminen ei liene ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
4/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viidesluokkalainen tiedottaa aina tekstiviestillä, jos ei tule koulusta suoraan kotiin ja kertoo, missä on.

Vierailija
5/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsestasi kasvaa todennäköisesti samanmoinen. Kiitos siitä.

Vierailija
6/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsestasi kasvaa todennäköisesti samanmoinen. Kiitos siitä.

kuohunnassa vähäsen hukassa mutta toivotaan että ne taas parin vuoden päästä viimeistään palaa häneen takaisin.

ap.

Vierailija
7/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoita luottamusta

Vierailija
8/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan alaikäisestä ja hän kertoo missä luuraa.

Hän sitä luottamusta nauttii saamalla mennä koska kertoo missä on!

Ei kuulu lapsen olla ties missä vaan "että häneen luotetaan". Ihme järkeilyä.

Minua ei ainakaan kiinnosta "että muitten ei tartte kertoa"! Toi on asia jonka pienikin lapsi oppii: "Määkin haluun kun muutkin saa!" -ja onko asia kuitenkaan näin?

Ja vaikka olisi niin te teette kuten te teette.

Minusta suurinta luottamusta on silloin kun lapsi ja vanhempi keskustelee nauttien luottamusta, ei se että lapset haahuilee pihalla ties missä eikä vanhempia kiinnosta. Turvattomuutta tuollanen on.

Vierailija
9/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit ihan oikein ja järkevästi.

Vierailija
10/10 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kylvettämässä nuorinta sisarusta ja pyysin vanhinta, 15 v., silläaikaa katsomaan, ettei koira jää kahdestaan kolmevuotiaan kanssa (TAI jopa käymään lenkillä koiran kanssa...).

Pyysin ihan nätisti ja teini tuntui tajuavan pyynnön sisällön. Kun tulin ulos kylpyhuoneesta, niin kas, teini olikin häippässyt omille teilleen ja unohtanut sekä koiran, että nuoremman sisaruksensa kahdestaan sanomatta minulle SANAAKAAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi