Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä tyrkyttää rahaa, otanko vai jätänkö?

Vierailija
11.11.2011 |

Olen ollut itsellenen nainen 11 vuotta ja tehnyt tänä aikana jopa yhden lapsen. Olen taloudellisesti toimeentuleva, käteen jää asunnon jälkeen 1700 €/kk laskuihin ja elämiseen.

Olen tottunut maksamaan itse ja tekemään mitä mieleen juolahtaa.

No nyt puolivuotta vanha poikaystäväni ilmoitti, että maksaa lapseni syntymäpäivät. No, ei kai siinä mitään. Olin toisaalta otettu, toisaalta ihan hirveän loukkaantunut. Osaanhan minä itsekin elättää itseni ja lapseni. Vähän rimaa hipoen, mutta kuitenkin.

Otanko hillot vai pysynkö ylpeänä itsellisenä naisena?

Miehessä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta sen rahat ei kiinnosta. Olenko tyhmä? Ilmaista rahaahan se on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistä vaikka säästöön lapsen tilille, jos välttämättä haluat maksaa synttärit itse.

Vierailija
2/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisi ehkä puhua parisuhteen roolit auki - toinen yrittää osallistua, ja sinä loukkaannut. Mieleen tulee lähinnä se, ettei mies osaa ostaa lapselle lahjaa, joten hän tarjoutuu tarjoamaan itse juhlat - pitäähän tyttöystävän lasta muistaa - mikä taasen on itsestään selvyys. Mutta jos pärjääminen on sinulle niin hiton tärkeää, niin pärjää sitten. Älä ota vastaan mitään muutakaan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla nyt niin kauhean itsenäistä naista ettei lahja kelpaisi. Vaikutat aika kylmäkiskoiselta naiselta.

Vierailija
4/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa mitä käsken, joten siitä se ei ole kiinni. Kaiken avun otan aina vastaan, mitä tarjotaan, kunhan se ei ole rahaa. Minulla on mitä parhain tukiverkosto ja lapselle hoitajia pilvin pimein.

Eikö kukaan ymmärrä, miksi haluan taloudellisesti pärjätä itse? On eri asia maksaa illallinen, kuin lapsen juhlat.

Vierailija
5/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Olen aina ollut ylpeä siitä, että pärjään hyvin ja mulla on tukiverkot. Ehkä vaikeaa luopua itsenäisyydestä...

Vierailija
6/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen maksaa? Oletko valittanut rahavaikeuksia?

Vierailija
7/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee mieleen, että mies haluaa näin osoittaa, että on sitoutunut sinuun ja myös lapseesi.

Mikä itsenäisyyden menettämisessä pelottaa? Jos jatkat suhdetta, etkö joka tapauksessa joudu luopumaan täydellisestä itsemääräämisoikeudestasi?

Mitäs sitten teet, jos joskus muutatte yhteen? Tai menette naimisiin? Ehkä tämä on ensimmäinen askel kohti sitoutumista :D

Vierailija
8/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva puolivuotias on noin rikas.

Vierailija
9/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että muutamme yhteen. Meillä on etäsuhde ja minulle se sopii mainiosti. Mies ei ole saanut lapsia, joten hän on lapseton, eikä kestäisi elää meidän pyöröovisessa kodissa, missä ipanat kiljuu ja jengiä lappaa edes ja takaisin.

Ymmärrän, miksi mies tarjoaa rahaa, mutta en sitä, että miksi se ottaa minulle niin koville.

ap

Vierailija
10/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itsellesi.

Vierailija
11/11 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pysyä itsenäisenä ja elättää itse lapsesi, sinulla on siihen täysi oikeus. Puhukaa asiasta ja selitä se hänelle. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi