Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätäkä itse koiran kaupan/kauppakeskuksen eteen asiointisi ajaksi?

Vierailija
11.11.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111014734258_uu.shtml

"- Olin mieheni kanssa asioilla Isossa Omenassa kello 15 jälkeen. Kytkin Pikon kiinni pääovien eteen, kuten olen ennenkin tehnyt. Kävin kampaajalla ja Prismassa. Aikaa meni noin tunti. Kun tulimme takaisin, koiraa ei ollut enää missään, espoolainen Taina kertoo Iltalehdelle."

Hei oikeesti,mä ymmärrän että koira jätetään sen lähikaupan eteen siksi minuutiksi kun sen maidon hakee(ja josta koiran melkeinpa koko ajan näkee)..mutta KAMPAAJALLA käynnin ajaksi?!

Kaikkia hulluja kuitenkin on. Voihan joku päättää vaikka koiraa satuttaa.

Itellä ei ole kyllä ollut tarvetta koskaan jättää koiraa kaupan eteen. Mutta no,toivotaan,että koira löytyy

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin harvassa ovat nekin kerrat kun käyn lenkin yhteydessä kioskilla.

Mua alkoi ärsyttämään ks. juttu. En itsekään ymmärrä miksi koira joutuu istuskelemaan kaupan pihalla pitkiä aikoja.

Voisi melkein luulla että koiran varastanut nainen ei myöskään ymmärtänyt ja vei koiran "turvaan".

Olkoon vaikka kuinka pyörätuolissa niin ei koiran tehtävä ole istuskella kauppakeskuksen pihalla omistajan kampaamokäynnin ym muun turhan asian vuoksi.

Vierailija
22/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti en tule jättämään yksin kaupan eteen ellen sitten selviä ihan minuutissa parissa ulos kaupasta. Eiköhän koiran lenkitys ja kauppareissut hoideta erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttu näky. Koira on jatkuvasti kytkettynä jossain kun isäntäväki luuhaa. Koiraa ei saa palauttaa noille ihmisille, ihan oikeasti!

Toivottavasti koiran ottaja naamio koiran, värjää vaikka toisen väriseksi. Se koira on pelastettava!

Vierailija
24/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen yksin jättäisin. Saatikaan tunniksi! Miksi ihmeessä pitää ottaa koira mukaan kampaajareissulle?

Vierailija
25/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta, kun olen ylipäätään jättänyt koiran kaupan ulkopuolelle, oli kolmisen vuotta sitten. Silloin jätin koiran kiinni lähikaupan pyörätelineeseen saatuani äkkinäisen mielijohteen hakea iltalenkillä kermaa mansikkakakkuun. Koira sai parissa minuutissa sellaisia tuhoja aikaiseksi ettei ihan heti olis uskonu. Kiskoi pyörätelineen kahden pyörän kera tielle, ties minkä perään oli lähtenyt.

Joku vanhempi nainen oli yrittänyt pysäyttää sitä ja vöyhkä kun on, koira oli täpissyt naisen ympärillä niin, että nainen sotkeutui jotenkin ihmeellisesti hihnaan ja kaatui ja oli aivan raivona kun pääsin paikalle.

Kaikki tää noin viidessä minuutissa, kun hain kermapurkin ja seisoin kaupan kassajonossa.

Juu ja olen se, jonka perheessä on ahne ja touhukas labbari, joka syö kaiken liikkuvan (ja liikkumattomankin...)

Vierailija
26/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira odottaa autossa ikkuna raollaan ja kesähelteellä koira on kotona/mökillä kauppareissujen aikana.

Vierailija
27/27 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on koiran ulkoilutus ja kauppareissu on kauppareissu. En luota vieraisiin ihmisiin milloinkaan niin paljon että jättäisin elävän, tuntevan luontokappaleen kenen tahansa armoille. Kuten myös sitten toisin päin, kun ikinä ei voi tietää miten koira reagoi oudossa tilanteessa asioihin, ohikulkeviin jne jne. Arkijärki on kova juttu, ei ole mitään pakottavaa syytä jättää eläintä yksin kaupan eteen. Kipin kapin koira kotiin ja sitten kauppaan tai kaksin matkaan jos on pakko päästä samalla reissulla poikkeamaan jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi