olen sotkenut asiani todella pahasti, miten ulos tilaneesta
Mieheni on paljon matkoilla, olen usein yksin. Hän ei juuri reissuillaan minua muista, hän pitää minua itsestäänsevyytenä, komentelee ja määräilee..mutta hän on hyvin luotettava, kunnollinen. En halua koskaan erota hänestä mutta nyt olen tavannut toisen joka on ihan iahnnemieheni ja en olisi koskaan uskonut että minulle näin käy. Soitteleemme, emme ole tavannet, mutta olen todella kuumana häneen. Minua ei seksi mieheni kanssa ole kiinnostanut enää vuosiin, mutta nyt kyllä kiinnostaisi.
Mieheni ei halua puhua ongelmistamme.
En saa syötyä enkä nukuttua.
Kommentit (30)
Mieheni on paljon matkoilla, olen usein yksin. Hän ei juuri reissuillaan minua muista, hän pitää minua itsestäänsevyytenä, komentelee ja määräilee..mutta hän on hyvin luotettava, kunnollinen. En halua koskaan erota hänestä mutta nyt olen tavannut toisen joka on ihan iahnnemieheni ja en olisi koskaan uskonut että minulle näin käy. Soitteleemme, emme ole tavannet, mutta olen todella kuumana häneen. Minua ei seksi mieheni kanssa ole kiinnostanut enää vuosiin, mutta nyt kyllä kiinnostaisi. Mieheni ei halua puhua ongelmistamme. En saa syötyä enkä nukuttua.
t. 20
rakastan miestäni vaikka en tiedä rakastaako hän minua.
tämä minun ihastus on myös varattu.ap
teet erittäin väärin monille ihmisille. Miksi alkaa tuntumaan siltä että olet täällä vaan hekemassa "siunausta" tulevalle syrjähypylle parantaakseen omaa huonoa omatuntoasi?
päätettävä, jatkatko sitä vai et.
Vaikeuduet liitossa eivät ole hyväksyttävä syy pettämiselle.
Jos ruoho tuntuu vihreämmältä aidan tuolla puolen ja haluat päättää liitosi, teet sen, minkä jälkeen olet vapaa tekemään mitä vaan toisen kanssa. et aiemmin.
rakastan miestäni vaikka en tiedä rakastaako hän minua. tämä minun ihastus on myös varattu. ap
teet erittäin väärin monille ihmisille. Miksi alkaa tuntumaan siltä että olet täällä vaan hekemassa "siunausta" tulevalle syrjähypylle parantaakseen omaa huonoa omatuntoasi?
kun mieheni palaa reissusta viikon päästä, toivon että tilanne korjaantuu, kaikki tämä on tapahtunut sinä aikana kun mies oli poissa.
ap
haluaa tavata..sanoin että en halua tavata koska en halua pettää ja hän vastaa että mentäs vaan kahville ja tutustuttaisiin.
ap
Mulla miehenä on sama tilanne. Suhde ihanaan naiseen alkoi aivan varkain. Vaimoni aavisteli suhteeni mutta ei soitä numeroa tehnyt, koska esim seksiä ei kotona ole ollenkaan.
Rakastuimme tuon naisen kanssa suunnattomasti toisiimme ja elämäni alkoi olla todella vaikeaa. En halunnut rikkoa avioliittoani pienten lasten takia ja niinpä tuota suhdettani lopettelen edelleen. Mietin edelleen teenkö virheen että jätän tuon suuren rakkauden.
Kerroin vaimolleni asian, että olin mielettömän rakastunut toiseen naiseen. Hänen mielestään ei tuollaisista suhteista saa puhua kotona.
Minulla ja miehellä takana 13 yhteistä vuotta, 2 alle kouluikäistä lasta. Meillä mies heräsi vuosi sitten seksin vähyyteen, tavallista on ettei seksiä ole 2 viikkoon. Voi mennä pitempiäkin pätkiä.
Joka tapauksessa vuosi sitten mies halusi alkaa keskustelemaan seksielämästä, halusi useammin. Puhui ja puhui useita päiviä kahden keskisissä keskusteluissa. Kun viimein hiljeni, sanoin miehelle että entä minun tarpeeni. Monta vuotta elämä meni niin että illat tehtiin mitä mies halusi, telkkarista katsottiin miehen leffoja tai ulkona syömässä käydessä mentiin miehen haluamaan paikkaan. Vikansa tietysti minussakin kun suostuin, mutta kun viimein lopetin pelin, ei se miehelle sopinutkaan.
Annoin istua yksinään telkkarin edessä, käykööt kavereineen syömässä, minä keskityin lapsiin, kotiin ja kirjan lukemiseen. Illat istutaan eri huoneissa, etääntyyhän sitä puolisostaan. Seksikin vähenee selvästi.
Miehellä ei huoleta yhtälössä mikään muu kuin se että seksiä ei ole tarpeeksi. Elämä olisi täydellistä kun vain "antaisin" pillua tarpeeksi. Mitäpä muista asioista, aivan sama minun haaveille ja toiveille. Mitäpä siitäkään että minä sain ylennyksen töissä ja mieheni sai siitä tietää siskoltaan. Totesi vain aha, ei edes onnitellut. Ja sen ylennyksen eteen olin tehnyt vuosia niin perkeleesti töitä.
Yhteisestä ajasta (esim. syömässä käymisestä kahdestaan ravintolassa) toteaa ettei oikein välitä "akkain hömpötyksistä, kynttiläillallisista jne". No kuule, en välitä minäkään. Ihan riittäisi vaikka pitsalla käynti kahdestaan. Tai leffassa voisi käydä, mutta kun mies ei tykkää katsoa leffoja leffateatterissa. No en kuule minäkään tykkää katsoa kotisohvalla jotain paskaa miehistä toimintaleffaa vaan kiltisti nurinat mahassa oitäen olen niitä vuosia miehen mieliksi katsonut..
Minä tunnustan selkeästi että meissä on vikaa molemmissa, toinen vain ei ole halukas muuttamaan mitään (paitsi sen seksin osalta). Ja minä olen päättänyt että pillua tippuu heti kun minunkin tarpeeni tunnustetaan.
Mieheni on paljon matkoilla, olen usein yksin. Hän ei juuri reissuillaan minua muista, hän pitää minua itsestäänsevyytenä, komentelee ja määräilee..mutta hän on hyvin luotettava, kunnollinen. En halua koskaan erota hänestä mutta nyt olen tavannut toisen joka on ihan iahnnemieheni ja en olisi koskaan uskonut että minulle näin käy. Soitteleemme, emme ole tavannet, mutta olen todella kuumana häneen. Minua ei seksi mieheni kanssa ole kiinnostanut enää vuosiin, mutta nyt kyllä kiinnostaisi. Mieheni ei halua puhua ongelmistamme. En saa syötyä enkä nukuttua.
"soittelemme, emme ole tavanneet"
t. 20
että eivät ole tavanneet vapaa-ajalla?
Ei tuo omassa elämässäni ole puhumattomuudesta kiinni. Kotityöt ym. teen. Yritän myös pakottaa vaimoni keskustelemaan. Pilluakin saan, mutta kun siitä puuttuu tunteet, niin ei kiinnosta. Oma käsi tuntuu paremmalta.
Ap:lle en muuta neuvoa anna kuin että jos se koukuttaa liikaa niin salasuhteesta on tukala päästä irti. Itselleni ei ole salasuhteestani tullut minkäänlaista katumusta tai syyllisyyttä. Ainoastaan se, että tuo juttuni loppui, harmittaa.
Kumpaa siis haluat: seksiä vai rakkautta? Itselleni suhde oli pelkkää seksiä, mutta kuin huomaamatta rakastuin suunnattomasti ja tuo nainen myös minuun.
Luultavasti tapailu johtaa seksiin. Jos itse asian kanssa pärjäät, niin en ole varma, kannattaako tuollaisesta ainakaan toistaiseksi puolisolle mitään kertoa.
Siis ei kukaan muukaan tiedä paitsi sinä itse. Ehdoton EI salasuhteelle ei välttämättä ole se oikea vastaus.
hän on samassa työpaikassa, eri osastolla.
ap