olen sotkenut asiani todella pahasti, miten ulos tilaneesta
Mieheni on paljon matkoilla, olen usein yksin. Hän ei juuri reissuillaan minua muista, hän pitää minua itsestäänsevyytenä, komentelee ja määräilee..mutta hän on hyvin luotettava, kunnollinen. En halua koskaan erota hänestä mutta nyt olen tavannut toisen joka on ihan iahnnemieheni ja en olisi koskaan uskonut että minulle näin käy. Soitteleemme, emme ole tavannet, mutta olen todella kuumana häneen. Minua ei seksi mieheni kanssa ole kiinnostanut enää vuosiin, mutta nyt kyllä kiinnostaisi.
Mieheni ei halua puhua ongelmistamme.
En saa syötyä enkä nukuttua.
Kommentit (30)
miltä sinusta tuntuu ja sano miehellesi että nyt kannattaa tosiaan puhua ja miettiä yhdessä ratkaisua jos haluatte pelastaa liittoanne. Älä nyt ainakaan enää ole yhteydessä siihen toiseen mieheen jos et ole sitä edes tavannut niin tunteesi perustuvat sun omaaan kuvaan tästä miehestä. Ja se ei tod näköisesti ole oikea.
Jos mies vaikuttaa täydelliseltä, hän saattaa olla huijari, ihan oikeasti. Nyt tämä soittelusuhde jäihin, jos mies on kunnon mies hän hyväksyy aikalisän. Mieti tunnustatko miehelle tämän ihastuksen toiseen - kannattaako se - ja pohdi yksin ja miehen kanssa, onko teillä halua pelastaa avioliittonne.
välillä olen pilvissä ja välillä pohjamudissa. En halua häntä mutten halua päästää menemäänkään.
odotan että mieheni tulee takas matkoilta ja saan mieleni rauhoittumaan.
ap
ja tiedäne ttei tämä toinen ole täydellinen, hänen seksikyytensä vetoaa minuun. haluain vain seksiä häneltä.
ap
Jos se mies oikeasti olisi rakastunut sinuun, hän kestäisi kyllä aikalisän. Koska olet avioliittolupauksen tehnyt toiselle, sulla on velvollisuus viheltää peli poikki. ON totta että olette päästäneet avioliittonne kurjaan kuntoon, mutta ongelmia ei välttämättä pääse pakoon miestä vaihtamalla. Todnäk et osaa kommunikoida ja kertoa tarpeistasi, jos mies pitää sinua itsestäänselvyytenä. Jos et itse muutu, sama ongelma jatkuisi uudessa suhteessa.
Ja kun et ole miestä edes tavannut, olet todella ihastunut enemmän haavekuvaan kuin oikeaan henkilöön, jolla on myös huonoja puolia. Luulenpa että olet ihastunut, koska HALUAT ihastua, kaipaat niin kovasti rakkautta elämääsi. Sen miehen persoonalla ei ole niin paljon asian kanssa tekemistä.
Mietipä hetki niin päin, miten toivoisit oman miehesi toimivan, jos hänellä olisi vispilänkauppaa toisen naisen kanssa ja olisit itse autuaan tietämätön.
kun haluat jättää hänet niin poista nopeasti hänen numeroaan ja mahdolliset muut tiedot sitten rikot sim korttiasi ja haet uuden puh numeron sitten itsellesi (ennen tätä kannattaa kyllä kopioida puhelimeen kaikki muut nimet ja numerot.
hän sanoo että ei ymmärrä mikä minua vaivaa kun mulla on jo kaikkea.
En todellakaan ole vaihtamassa tähän toiseen mieheen, en halua häntä sillä tavalla. Hän vettä minua seksuaalisesti puoleensa, ei muuten.
ap
mikä on moraalisesti oikein ja haluatko tehdä sen mukaan vai et. Aikuisuus on sitä että vastustaa joskus viettejään, jos näkee sen kokonaistilanteen kannalta parhaimmaksi. Tuo himotus vierasta miestä kohtaan puhuu rehellistä kieltä siitä että sulla on täyttymättömiä tarpeita, eli sulla "ei ole jo kaikkea". Haluaisiko mies puhua sitten, jos tietäisi että himoitset toista miestä?
hän sanoo että ei ymmärrä mikä minua vaivaa kun mulla on jo kaikkea.
En todellakaan ole vaihtamassa tähän toiseen mieheen, en halua häntä sillä tavalla. Hän vettä minua seksuaalisesti puoleensa, ei muuten.
ap
sano sitten vaikka miehelles että nyt on semmoinen tilanne että tulet tod näköisesti pettämään häntä netti tutun kanssa jos ette saa suhdettanne kohta nousuun ja jos siinä ei ole tarpeeksi syytä miehellesi alkaa työstämään suhdettanne niin pistät pelin poikki ja sanot että et enää pysty jatkamaan. Sen jälkeen miehesi varmaan herää jos kerran pitää sinua itsestään selvänä. Yleensä huomaa vasta menetyksen kun toinen on jo kadonnut.
minun on puhuttava mieheni kanssa asiasta, en tietenkään kerro tästä toisesta tyypistä, en halua hänelle mitään ongelmia. Mutta minun on saatava mieheni puhumaan.
ap
Mulla miehenä on sama tilanne. Suhde ihanaan naiseen alkoi aivan varkain. Vaimoni aavisteli suhteeni mutta ei soitä numeroa tehnyt, koska esim seksiä ei kotona ole ollenkaan.
Rakastuimme tuon naisen kanssa suunnattomasti toisiimme ja elämäni alkoi olla todella vaikeaa. En halunnut rikkoa avioliittoani pienten lasten takia ja niinpä tuota suhdettani lopettelen edelleen. Mietin edelleen teenkö virheen että jätän tuon suuren rakkauden.
Kerroin vaimolleni asian, että olin mielettömän rakastunut toiseen naiseen. Hänen mielestään ei tuollaisista suhteista saa puhua kotona.
ja enempää en haluaisikaan, haluan kuitenkin pitää oman elämäni.
Olin aina onnellinen ennen, kunnes tapasin tämän toisen tyypin. En voi ymmärtää kuinka minulle kävi niin...
ap
ja enempää en haluaisikaan, haluan kuitenkin pitää oman elämäni.
Olin aina onnellinen ennen, kunnes tapasin tämän toisen tyypin. En voi ymmärtää kuinka minulle kävi niin...ap
ettei sitten tee mieli lisää taas?
Entäs jos se yksi yö on kuin pala taivasta etkä millään pääse siitä millään irti? Itselleni kävi niin että kemiat kohtasivat täydellisesti tuon naisen kanssa. Seksi oli niin intohimoista ettei mulla ole ollut sellaista koskaan! Samoin se rakastumiseni oli niin syvää etten ollut koskaan elämässäni sellaista tuntenut. Tämän kaiken kokemani yritän jättää taakseni ja jatkaa tässä melko tavallisentuntuisessa suhteessani. Arvaa onko tukalaa? Olen salaa itkenyt enemmän kuin yhdenkään läheisen kuolemaa ym.
Jos lapset jo isoja, ei tuollainen kylmä suhde enää kannata. Jos olet valmis eroamaan jatkoseuraamusten takia, niin silloin kannattaa kokeilla.
Mutta jos on pieniä lapsia (sanoisin että kouluikäisiä vielä) niin älä ryhdy tähän. Kerrot vaan suoraan miehellesi, että nyt on kriittiset hetket parantaa suhde.
Oletko varma, että tunteesi olisivat noin voimakkaat, jos tapaisit hänet? Nyt ihastus saattaa perustua siihen, että tiedät jotain hänestä ja kuvittelet loput ja saatat mielikuvituksessasi luoda hänestä sen täydellisen miehen, jota hän ei ehkä oikeasti ole.
Nettitreffailuissa ja muissa paljastuu usein, että ihminen ei ole sitä, miltä viestien ja puheluiden perusteella vaikuttaa tai millaisen vaikutelman hän itsestään antaa.
rakastan miestäni vaikka en tiedä rakastaako hän minua.
tämä minun ihastus on myös varattu.
ap
ajattelin aina että ne muut jotka rakastuu toisiin...
ap