Dildo apua ISOA ja söpöä
Ystävät hyvät. Enpä ikinä uskonut, että kääntyisin vauva foorumin apuun seksileluostoksissa :D
Eli avokki tykkää tosi paljon fistauksesta. Tai no joo, koko käsi ei mene sisään, mutta rystysiä myöten kuitenkin.
Pikku piristykseksi ajattelin hommata mammalle, jonkin järeän dildon, jotta ei aina tarttis olla käsi "silakkaisena".
Tyttöystävä on kuitenkin vähän varautunut seksilelujen suhteen ja motkottaa aina, että dildot on rumia ja brutaaleja.
Suosittelisitteko nyt mulle/meille ISOA halk. n. 6cm dildoa. Vibraa ei tartte olla, kun tarkoitushan on vain täytää pillu. Söpön näköinen, esim. pinkki jelly, kirkas tms.
Kiitokset jo etukäteen, ajattelen sitten teitä, kun jättidongi työntyy muijan sisään ja se parkuu tuskasta ja orkusta.
Kommentit (3)
Ei tarvi minua ajatella, kun työntelet sitä jöötiä vaimoosi. Olen aika miehekäs mies. :)
Kiitokset vaan vastauksesta.
Nyt kun tarkastelin netin tarjontaa, niin alkoi ihmetyttää miten "pieniä" noi dildot keskimäärin on, varsinkin paksuudeltaan.
"isoksi" luokitellaan yli 4cm halkaisijaltaan olevat. Tein vertailevaa tutkimusta omaan vehkeeseen, jota en pidä kovin suurena, ympärysmitta oli keskivaiheilta 13,8 cm, tämä jaettuna piin likiarvolla 3,1416, antaa halkaisijaksi 4,4cm.
Onko puoliso nyt saanut niin suurta jöötiä, että on tosiaan pakko ostaa poikkeuksellisen suuri apupoika?
Siinä on todella hyvä ja edullinen jööti. Sopivan pehmeä eikä ylimääräisiä hajuja materiaalissa. Pituus noin 20 cm ja paksuus 6 cm. Vaimo on tykännyt, ei kyllä kehtaa myöntää, että tykkää niin paksuista. No isot orkut sen kyllä paljastavat. :)