Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä mä teen? Lähdenkö kotoa?

Vierailija
10.11.2011 |

Asumme ulkomailla, miehen kotimaassa ja olen miehen "elätti" ja kotiäiti, meillä on siis pieni lapsi. Pyysin miestä tuomaan jotain tyyliin "juusto jota syön". Hän ei tuonut sitä, eikä kyseinen kauppa ole auki seuraavaan kolmeen päivään, joten kysyin miksi hän ei tuonut sitä, vaikka tiesi sen olevan minulle tärkeä ja olen siitä niin(!) monesti sanonut. Yht'äkkiä hän suuttui ja sanoi: Ole varovainen, sillä hän TARJOAA minulle sen juuston, ja jos en ole KIVA hänelle, saan itse tulevaisuudessa hankkia juustoni. Siis teen kaikki kotityöt ja hoidan lapsen yksin ilman kenenkään apua ikinä. Mies poissa väh. 11h/pvä arkisin, eikä aina edes näe lasta hereillä.Nyt vaan tuntuu että tämä on VÄÄRIN! En niin paljoa pyydä, että näin mulle voisi sanoa. Olen raivoissani, mutta onko tyhmää, jos tilaan nyt lentolipun rahoilla, jotka tarkoitettu lainanmaksuun? Ja teenkö niin? Ja mitäs jos olikin väsyneenä väärin tarkoitettua ja ymmärrettyä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän miettinyt tätä mutta en ole jaksanut alkaa puhumaan, väsyttänyt tosi paljon. Ja musta kyllä miehen pitäisi jotenkin aloittaa ja pyytää anteeksi, mutta ei kykene siihen. On kuitenekin yrittänyt olla normaali.

En siis lähde. En halua rikkoa lapsemme maailmaa tällä. Mutta edelleen olen sitä mieltä, ettei noin voi kenellekkään sanoa. Siis että lähtökohtaisestihan suhteen tulee olla tasavertainen eikä niin, että toinen joutuu aika ajoin anelemaan normaaleja asioita! Vai mitä? Miten nöyryyttävää. Siis tämä asia on ollut niin usein meillä puheena ettei mies ajattelemattomuuttaan voi tollasta sanoa. Varsinkin kun tietää asian olevan mulle arka. No joo eihän mun teille pitäis selittää, mut kerran aloitin niin päätänkin.

ap ja edelleen niin h****n loukkantunut

Vierailija
2/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä lastanne et saa ottaa mukaan ilman miehen suostumusta. Toisaalta mahdollisissa huoltajuuskiistoissa saatetaan ottaa pelinappulaksi sinun äkkipikainen lähtösi ja lapsen "hylkääminen".

En tunne asuinmaasi lakeja, mutta saatat tarvita lakimiehen apua jos edes harkitset eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla "tunnustettu" miehen isyytä Suomessa. Oon nyt tosi hukassa ja shokissa.

Vierailija
4/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myohaista.

ole varovainen

Vierailija
5/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on meillä ollut tosi pahoja riitoja aiemminkin mutta nyt tuli olo että olen kuin huora!

Vierailija
6/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta??? Ei ole.

Vierailija
7/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä varmaan kauheen kaukana oo ku ääkkösetki toimii ...hätänen lento.

Vierailija
8/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta??? Ei ole.

Vierailija
9/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sanaakaan Suomeen lennosta.

Vierailija
10/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä arvossa sinua pitää. Ja ostamatta jättäminen miten paljon tarpeesi merkitsevät.

Vierailija
11/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän juustojupakan takia kannata rikkoa pienen lapsenne perhettä - se ei ole sen arvoista.

Nyt nukut asian yli ja mietit huomenna uudestaan, mitä oikeastaan haluat elämältäsi. Haluatko olla tämän miehen kanssa?

Vierailija
12/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en ole kuin kolmen tunnin lentomatkan päässä. Ja tajusin just ehkä et "musu" on muslimi... ? Ei ole sekään.

Vierailija
13/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole miehellesi "kiltti" siihen asti kunnes saat varmaa tietoa miten toimia.

Vaikka lakimies maksaa. on se varmasti sen arvoista, kuin että pahimmassa tapauksessa menetät oman lapsesi miehellesi.

Vierailija
14/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole miehellesi "kiltti" siihen asti kunnes saat varmaa tietoa miten toimia. Vaikka lakimies maksaa. on se varmasti sen arvoista, kuin että pahimmassa tapauksessa menetät oman lapsesi miehellesi.

Onks tää noin paha juttu jo teidän mielestä?!?! Asianajaja...

Voi ei menetän kaiken.... Oikeesti meillä on mennyt älyttömän hyvin viime aikoina ja rahasta mies piti aiemmin puheen, että vaikka hän ne työstään saa, on ne MEIDÄN rahoja... Nyt ei tunnu siltä ollenkaan.

Vierailija
15/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jäädä samalla reissulla tänne lapsen kanssa.

Vierailija
16/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suomalainen tili, josta opintolainat lähtevät. Tuloja ei siis enää ole!

Ja ei olla tulossa jouluksi Suomeen...

Vierailija
17/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ÄLÄ missään tapauksessa lähde vielä, valmistelematta huolella.

Sun täytyy nyt tehdä tarkka "pako"suunnitelma luotettavan, ulkopuolisen , esim. lakimiehen kanssa.Just tuon lapsen huoltajuusasian vuoksi !

Vierailija
18/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi pohtia miten suhtautuu toiveisiisi ja asemaasi, sinä voit pohtia miten saat pidettyä puolsei tuossa asetelmassa.

Vierailija
19/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että sitä niin kirjaimellisesti tarvitsee ottaa. Ap oli nalkuttanut pikkuasiasta ja mies pitkän työpäivän jälkeen oli kilahtanut. On meillä ainakin pahempaakin sanottu puolin ja toisin, ja aina sovittu katuvina. Ja ihan Suomessa vaan. Etkö nyt voi ap ihan vaan puhua miehesi kanssa ja sanoa että sulle tuli paha mieli tuosta kun olet yksin vastuussa kodista ja vieraassa maassakin jne. Puhukaa, puhukaa..

Vierailija
20/56 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä varmaan kauheen kaukana oo ku ääkkösetki toimii ...hätänen lento.

välimatkasta. Mä olen pallon toisella puolen, suomesta katsoen ja yllätys, yllätys mulla on ääkökset koneessa.

Ei siihen tarvita edes suoemsta ostettua konetta, joka mulla on, et on ääkköset.

Voiko joku oikeesti olla noin tietämätön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan