Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olitte Petra Kapasen tilityksestä MeNaisissa?

Vierailija
10.11.2011 |

Erosi siis lätkäpelaaja Sami Kapasesta, heillä neljä lasta. Kertoo jutussa, että erosi, koska intohimoa ei ollut. Nyt on avoliitossa 22-vuotiaan opiskelijapojan kanssa. Nuorin lapsista taisi olla alle kymmenen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYPSÄÄKÖ???????

t. myös urheilijan vaimona, jo 25. vuotta tosin

Vierailija
2/49 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakskymppisen kanssa. Oma poika on 20 vuotias.

Tai jos mun poika alkas heilastella äitinsä ikäsen naisen kanssa jolla neljä lasta, niin kyllä sekin tuntuis aika oudolta ajatukselta.

Mut tasan ei käy nallekarkit. Se mikä toiselle käy, niin toiselle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liitto ei enää toiminut niin miksi kitkutella siinä. Jokaisella on vain yksi elämä eikä avioerolapset ole mikään maailmanloppu. Onhan heillä edelleen samat vanhemmat ja Petrahan sanoi siinä, että ovat Samin kanssa hyvissä väleissä ja tekstiviestittelevät melkein päivittäin.

Vierailija
4/49 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/49 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva, että Petra halusi lapsia, halusi hoitaa kodin ja lapset itse, ei halunnut hoitaa suhdettaan - mies olisi halunnut. Mulla jäi kuva, että Petra ei edes yrittänyt hoitaa suhdetta ja nyt "oppinut" eikä enää anna suhteen mennä tuohon jamaan. Ei sitten viitsinyt "huomata" asiaa kun oli vielä Samin kanssa. Mun mielikuva ei parantunut pätkääkään tuosta Me naisten jutusta, päinvastoin. Vai oikein intohimo loppui...hui, yli 20 v. liiton jälkeen, jos ei suhdetta hoida.

Vierailija
6/49 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen tuo Samin uusi heila on? Kun on kerran vielä opiskelija niin tuskin juuri vanhempi kuin Petran uusi kumppani. Kukaan ei kuitenkaan moralisoi sitä, miksei? Miksi vain mies saisi ottaa nuoremman kumppanin, mutta nainen ei? En toivo kenenkään avioliiton päättymistä, mutta minusta on välillä hyvä, että perinteisiä patriarkaalisia asenteita ravistellaan. Monet NHL:stä tulleet pelaajathan ovat Suomeen tullessaan heittäneet vanhat vaimot sivuun ja ottaneet rinnalleen uuden, hehkeän (ja rahanahneen) missin (esim. Jari Kurri). Kerrankin kävi niin, että nainen lähti nuoremman matkaan, hyvä!

Vierailija
7/49 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva, että Petra halusi lapsia, halusi hoitaa kodin ja lapset itse, ei halunnut hoitaa suhdettaan - mies olisi halunnut. Mulla jäi kuva, että Petra ei edes yrittänyt hoitaa suhdetta ja nyt "oppinut" eikä enää anna suhteen mennä tuohon jamaan. Ei sitten viitsinyt "huomata" asiaa kun oli vielä Samin kanssa. Mun mielikuva ei parantunut pätkääkään tuosta Me naisten jutusta, päinvastoin. Vai oikein intohimo loppui...hui, yli 20 v. liiton jälkeen, jos ei suhdetta hoida.

Vierailija
8/49 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/49 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2011 klo 22:40"]työni puolesta.

En ota tässä mitään kantaa Kapasten tapaukseen, en tunne vaimoa, en ole koskaan edes tavannut ja miehen vain 90-luvulla työni tehtävissä.

Yleisesti: Olen omassa työssäni ollut tekemisisssä ns. "Leijonien" kanssa 2000-luvun ajan. Mielestäni pelaajat ovat periaatteessa uskollisia, mutta turnausten yms. yhteydessä kaikki naispuolinen joka liikkuu ja on mallimitoissa on kaupan ja hyvin haluttua.

Jos pääsee inside juhliin, melkein kuka tahansa maajoukkueen kiekkoilija on saatavilla jos on mallin mitoissa ja suht järjissään - toki eri asia on miten aamu muistuu mieleen. olen itse hyvin tavallinen nainen, ehkä luokitus itseeni kävisi "tosi söpö". Juu, olen naimisissa kiekkopiirien lääkärin kanssa, toistaiseksi suhde ok.

[/quote]

Jos oikeasti olet kuka väität, ota tekstin puheeksi kanssasi kun nähdään.

Vierailija
10/49 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2011 klo 22:40"]työni puolesta.

En ota tässä mitään kantaa Kapasten tapaukseen, en tunne vaimoa, en ole koskaan edes tavannut ja miehen vain 90-luvulla työni tehtävissä.

Yleisesti: Olen omassa työssäni ollut tekemisisssä ns. "Leijonien" kanssa 2000-luvun ajan. Mielestäni pelaajat ovat periaatteessa uskollisia, mutta turnausten yms. yhteydessä kaikki naispuolinen joka liikkuu ja on mallimitoissa on kaupan ja hyvin haluttua.

Jos pääsee inside juhliin, melkein kuka tahansa maajoukkueen kiekkoilija on saatavilla jos on mallin mitoissa ja suht järjissään - toki eri asia on miten aamu muistuu mieleen. olen itse hyvin tavallinen nainen, ehkä luokitus itseeni kävisi "tosi söpö". Juu, olen naimisissa kiekkopiirien lääkärin kanssa, toistaiseksi suhde ok.

[/quote]

Jos oikeasti olet kuka väität, ota tekstin puheeksi kanssasi kun nähdään.

[/quote]

LOL

Vierailija
11/49 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noiden suhde alkanut jo ennen kapasten eroa? Vuosi kaks sitten tämä nuoripari sai syytteen rattijuopumuksesta?

Sääliks käy lapsia..

Vierailija
13/49 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2011 klo 22:29"]Pidin haastattelua aika turhana ja Petrasta ei välity kuva että olisi järjen jättiläinen. Oikeastaan käy sääliksi tuota nuorta opiskelijapoikaa. Eiköhän jokainen voisi pitää sänkykamarinsa tapahtumat ominaan, pidän tätä intohinosta jankuttamista aika mauttomana.

En omaa miestäni vaihtaisi johonkin parikymppiseen, aika outoa.

[/quote]

Mietin täysin samoin

M39

Vierailija
14/49 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on hämmentynyt saamastaan huomiosta.41-vuotias Petra Kapanen on löytänyt rinnalleen 26-vuotiaan jalkapalloilija Pele Koljosen. Koljonen vahvistaa suhteen IS:lle.

– Kyllä, olemme liikkuneet yhdessä ja viettäneet aikaa yhdessä, Koljonen kommentoi suhdetta.

Koljonen on Petran tavoin kuopiolainen. Koljosen mukaan pariskunta on hämmentynyt suhteen saamasta huomiosta.

Koljonen on jalkapallolegenda Atik Ismailin poika.

Vierailija
15/49 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on NOLO!!!! Miten monta pikkukundia se meinaa kuopiossa kierrättää???!!!!

Vierailija
16/49 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/49 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra oli Samin kanssa 18 v. lähtien, nyt etsii nuoruuttaan nuorten miesten avulla. Edellinen nuorukainen ei jaksanut kovin pitkään kuvioissa.

Vierailija
18/49 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kiinnostaisi, mitä Petra on sanonut..

Vierailija
19/49 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ne osaa pelata korttinsa oikein. Ensin rikkaalle miehelle lapset ja niistä kunnon elarit, sitten kunnon marttyyrinrooli päälle ("elimme vain miehen uralle, unohdin omat haaveeni") ero ja joku nuori kolli kainaloon. Jotkut vaan ymmärtää elää niin että saa kaiken mitä haluaa.

Vierailija
20/49 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ollut rehellisessä päivätyössä vuosikymmeniin.... Milläköhän meinaa pärjätä tulevaisuudessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan