Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kengännumero on 24 ja hän oppi juuri lukemaan :)

Vierailija
10.11.2011 |

Arvatkaapa ikä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehka vahintaan 3 v, mutta voipa olla paljon vanhempikin. Meilla muuten lapsen kengannumero on 22 ja osaa kirjoittaa oman nimensa (ikaa 2,5 v). ;-) Nimessa on tosin vain 3 kirjainta, eli sikali helppoa. :-)

Vierailija
2/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 3 tai sitten ihan pikkuinen 4-vuotias. Meillä 4-vuotias lukeva tyttö ja hänen kenkänsä on 25. On muuten 50 persentiilin kokoinen joten ei ihan pikkuinen :) Oppi kunnolla lukemaan heti 4-vuotta täytettyäään, mutta 3-vuotiaana osasi lukea lyhyitä sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät voi olla liian pienet.

Vierailija
4/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isojalkainen 1,5-vuotias... :p

Mun lapsen kengännumero on 26 ja oppi juuri puhumaan :D

Vierailija
5/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä tekee lapsena ei välttis kerro kuinka fiksu lapsesta tulee aikuisena.

vaikka täällä kaikkien omat muksut onkin niitä ihmelapsia :)

tekeekö se nyt jotenkin paremman ihmisen lapsesta jos osaa lukea 3 vuotiaana. sairasta

Vierailija
6/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä tekee lapsena ei välttis kerro kuinka fiksu lapsesta tulee aikuisena. vaikka täällä kaikkien omat muksut onkin niitä ihmelapsia :) tekeekö se nyt jotenkin paremman ihmisen lapsesta jos osaa lukea 3 vuotiaana. sairasta

tai edes 3 v?

Vierailija
7/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samankokoiset jalat

Vierailija
8/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 26 ja osannut lukea jo 2 vuotta jolloin kengännumero oli varmaan 24. Erittäin pienikokoinen mutta fiksu pikku poika. Ei tällaista voi yleistää. Kummallisia ihmisiä.

Vierailija
9/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neidillä kenkä 31, kirjoittaa esseevastauksia, tekee sujuvasti jakolaskuja kolminumeroisilla luvuilla...

Vastaus: sirojalkainen likka 10v :)

Kukin kehittyy aikanaan ja tavallaan.

Vierailija
10/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaan 3-4v. Tuota nuorempi harvoin osaa lukea ja tuota vanhemmalla harvoin on noin pieni jalka.

Vierailija
11/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on 4,5v.

Tulipahan tällainenkin pölhö AV--aloitus mieleeni kun noita kahta asiaa tänään ihmeteltiin :)

Olen niin ylpeä ja onnellinen lapsen lukemaan oppimisesta, en todellakaan odottanut sitä vielä, vaikka hän onkin ollut kiinnostunut sanoista jo jonkin aikaa.

Lapsesta itsestäkin oikein loisti onnistumisen ilo, ylpeys ja riemu ?

AP

Vierailija
12/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on 4,5v.

Tulipahan tällainenkin pölhö AV--aloitus mieleeni kun noita kahta asiaa tänään ihmeteltiin :)

Olen niin ylpeä ja onnellinen lapsen lukemaan oppimisesta, en todellakaan odottanut sitä vielä, vaikka hän onkin ollut kiinnostunut sanoista jo jonkin aikaa.

AP

Minun 4 v 2 kk ikäisen tyttäreni kengän numero on -kengästä riippuen 29-30.

Lukea ei osaa, eikä tarvitsekaan osata. Ei ole kiinnostunut edes opettelemaan.

Minäkin kuvittelin esikoisen kohdalla, että kaikki se, mitä hän osaa pienenä, ja jos ja kun hän osaa aikaisemmin kuin ikäsensä, hän on erittäin fiksu ja älykäs ja menestyy koulussa liki kiitettävästi.

Hän oli siro, kaunis, pieni ja vilkas, näppärä, vikkelä, nokkela, motorisesti taitava, visuaalisesti taitava, ja oppi nopeasti kaikkea.

Koulumenestys oli keskitasoa ja oppimista haittasi ylivilkkaus.

Ilmeisesti lapsi kuitenkin oli fiksu ja älykäs, koska on pystynyt suoriutumaan lukiosta ja nyt ammattikorkeakoulustakin, tosin opinnot on kesken ja joitan ongelmaa niissä,..., mutta siis tämä tuosta keskittymiskyvyttömyydestä, ylivilkkaudesta huolimatta. Jos omaisi normaalin keskittymiskyvyn, olisi pystynyt opiskelemaan paremmat arvosanat.

On adhd.

Vierailija
13/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se osaa pyöräillä, uida tai sanoa R-äännettä. Oppi juuri sitomaan kengännauhansa itse.

Arvatkaapa ikä.

Vierailija
14/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se osaa pyöräillä, uida tai sanoa R-äännettä. Oppi juuri sitomaan kengännauhansa itse.

Arvatkaapa ikä.

Minun 8-vuotiaalla pojallani on 38 kenkä.

Vierailija
15/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Mun tyttö alko lukeen just tuon ikäisenä ...ai, se oli niin hienoa!!! Miinus tähän on se, että kaksoisveljensä ei lue vieläkään (kohta 6,5v) ...ei sillä et pitäis lukea, mutta poikarukka masentuu ku sisko osaa.. : / ...kaikki ajallaan, kait?

Vierailija
16/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enemmän mua kauhistuttaa kuin riemastuttaa se. On jo vuoden kinunut että äiti opeta mua lukemaan mutta olen toppuutellu, sillä siitä aukeaa aivan uusi maailma lapselle. Sitä en halua omani vielä kohtaavan. Toivon että vielä menisi hetki mutta voi jäädä toiveeksi. :(

Vierailija
17/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: arvaan että juuri täyttänyt 9 pitkä poika

Vierailija
18/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkiä kokoa 21 ja kyselin, että missä kirjaimessa ne on aapisessa menossa. Sanoja se lapsi lukee nyt ja jalkaan sopiva kenkä on kokoa 21.

Joo on erikoista ja tuohon on syynsä.

Vierailija
19/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 4,5 -vuotiaalla voi olla kengät kokoa 24..?

Vierailija
20/30 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse siis normaalista lapsesta.

mutta miten 4,5 -vuotiaalla voi olla kengät kokoa 24..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän