Aamulla suihkussa kävijät; ettekö te harrasta liikuntaa ollenkaan?!
Mun on ainakin pakko käydä joka ilta suihkussa treenin jälkeen.
Kommentit (23)
ja illalla pestyt hiukset on aamulla kamalat.
Enkä harrasta iltaisin liikuntaa, mutta tarvittaessa kävisin illallakin suihkussa.
Kesällä jos lenkillä tulee hiki, käyn tietysti suihkussa lenkin jälkeen. Muuten aamuisin.
Miksi se sun treenaaminen estää Sua menemästä aamulla
Mutta etiikkani ei anna periksi käydä kahta kertaa päivässä suihkussa. Maapallo on muutenkin ylikuormittunut länsimaisesta elämänmenostamme. ap
Mutta etiikkani ei anna periksi käydä kahta kertaa päivässä suihkussa. Maapallo on muutenkin ylikuormittunut länsimaisesta elämänmenostamme. ap
Ei täällä kyllä maapallon pelastumista mietitä jos suihkussa on lämmintä ja mukavaa. Siis aamulla, illalla ja vielä aina jos pitää lähteä jonnekin ja mos miuten vaan huvittaa. Varsinkin kuulalla kesähelteellä tulee itseään uitettua useamma kin kertaa.
Kai sit myös pidättäydyt lihansyönnistä, muilla kulkuneuvoilla kuin polkupyörällä ja ehkä hevosella liikkumisestakin? Ettet mihinkään treenipaikkaan kulje vaikka bussilla? Jeesus mitä tekopyhyyttä väittää, että yhteensä 6 minuutin suihkussaolo päivässä tuhoaa maapallon. Ethän itsekään sitten siellä iltasuihkussas vietä enempää kuin sen kolme minuuttia?
Mä käyn oikein hyvillä mielin illalla suihkussa liikunnan jälkeen ja kuule aamulla uudestaan. Haluan raikkaan alun päivälleni enkä sitä pyytele anteeksi!
Miten se liiikunnan harrastaminen estää käymästä suihkussa aamuisin? Mä käyn salilla, jumpassa tai kävelyllä eri aikoina päivästä, treenin jälkeen käyn suihkussa, MUTTA SILTI käyn aina aamullakin ennen töihin lähtöä suihkussa.
Kai sit myös pidättäydyt lihansyönnistä, muilla kulkuneuvoilla kuin polkupyörällä ja ehkä hevosella liikkumisestakin? Ettet mihinkään treenipaikkaan kulje vaikka bussilla? Jeesus mitä tekopyhyyttä väittää, että yhteensä 6 minuutin suihkussaolo päivässä tuhoaa maapallon. Ethän itsekään sitten siellä iltasuihkussas vietä enempää kuin sen kolme minuuttia?
Mä käyn oikein hyvillä mielin illalla suihkussa liikunnan jälkeen ja kuule aamulla uudestaan. Haluan raikkaan alun päivälleni enkä sitä pyytele anteeksi!
Meillä ei ole autoa lainkaan, asumme keskustassa ja kuljen joka paikkaan joko kävellen tai pyörällä. En edes muista, koska olisin bussin kyydissä istunut. Lihaa syön korkeintaan kerran viikossa, usein menee kuukausiakin ilman. Lisäksi ostan tuulivoimalla tuotettua sähköä, käytän kuukuppia, biohajoavia pesuaineita, lajittelen jätteeni ja suosin ruokaostoksissani lähellä tuotettua luomua. Suihkussa suljen hanan aina pesun ajaksi. Meillä on myös hiljattain asennettu ekohana, joka puolittaa vedenkäytön. En ole koskaan kellottanut kuinka kauan vettä suihkun aikana juoksutan, mutta tuo arvioimasi kolme minuuttia ei varmastikaan ole kaukana totuudesta.
Uskon, että pienillä asioilla jokainen voi vaikuttaa.
ap
Aamulla pesen hikset nopeasti lavuaarissa tai ammeen reunalla, treenien jälkeen pidempi suihku.
treenaan aamuisin ja käyn sen perään salilla suihkussa.
koska olen kova nussimaan,päivällä vedän lonkkaa(ja käteen jos jaksan;))
En jaksa uskoa, että ap kuvitteli, että kukaan muukaan ei kävisi ekologisista syistä suihkussa kuin kerran päivässä korkeintaan. Ap kuitenkin jollain tavalla oletti, että kukaan ei käy suihkussa kuin kerran päivässä.
Onhan suomessa myös melkoisen voimakas saunakulttuuri, joten ei kai voi olettaa, että aamusuihkussakävijät eivät käy lainkaan saunassa, tai peräti saunovat aamuisin.
jos jengi läträä suihkussa kaksi kertaa päivässä! On se oikeasti melko turhaa ja luontoa kuluttavaa.
ap
Ajattele ap miten paljon sun urheiluharrastus kuluttaa turhaan ravintoa, joka on kaikki pois kehitysmailta. Koetko nälkäongelman aiheuttamisesta samanlaista moraalista ylemmyyttä kuin töissä haisemisesta?
Eikös muissa ketjuissa ole tullut ilmi, että moni käy vain aamuisin?
Mä en ymmärrä sitä, että joku haluaa ehdoin tahdoin viedä ne päivän paskat, siitepölyt yms. sinne sänkyyn.
treenaan aamuisin ennen suihkua. Mutta jos iltatreenin jälkeen lupaan olla käymättä suihkussa, voin kai tulla sun viereen istumaan bussissa? Oletan tietysti että kuljet bussilla pelastaessasi maapalloa?
Hah hah :DD ihme juttuja täällä
Kuule kun aamulla on kiva käydä suihkussa niin sitten pääsee raikkaana liikkeelle ja tiedoks että treenata voi myös aamulla, mä nousen usein kuuden aikaan juoksulenkille ja sitt kappas, käyn siis aamulla suihkussa vaikka harrastan liikuntaa!
Ketjua lukematta (en vaan jaksa) sanoisin, etta ainakin ma kayn suihkussa heti liikunnan jalkeen, ja sen lisaksi aamulla suihkussa, etta olen raikas kun aloitan paivan. Suihkussa kun voi kayda useamminkin kuin kerran paivassa, jos tarvii. Nih.
Ajattele ap miten paljon sun urheiluharrastus kuluttaa turhaan ravintoa, joka on kaikki pois kehitysmailta. Koetko nälkäongelman aiheuttamisesta samanlaista moraalista ylemmyyttä kuin töissä haisemisesta?
tietäisit, että länsimaissa suurempi ongelman ympäristön kannalta on kaatopaikoilla pilaantuva poisheitetty ruoka kuin se, että joku syö paljon.
Ja ihan tiedoksi vielä sekin, että mä en haise työpaikalla vaikken aamulla käykään suihkussa :) Kaikki meistä ei hikoile yön aikana (tähän muuten auttaa se, että pitää makuuhuoneen lämpötilan pari astetta viileämpänä, joka muuten on myös ekologistakin). Liikuntakin auttaa yöhikoiluun, etenkin jos se on hormonaalista. Kannattaa kokeilla!
ap
Lisäksi käyn tietysti aina suihkussa treenin jälkeen, eli noin 5 kertaa viikossa :)
Sua menemästä aamulla