Joulukorttikuvaan "isot " lapset?
Viittikös joulukorttia enää tehdä valokuvasta, kun lapset on jo "isot", 8- ja 6-vuotiaat? Jotkut kun kuulemma eivät enää tee esim. kouluikäisestä. Lapsista itsestä se kyllä olis edelleen kivaa ja näkisihän siinä kaukana asuvat ystävät, kuinka on muksut kasvaneet. Lähettäisimme näitä muille lapsiperheille, ei lapsettomille.
Kommentit (12)
Eihän se nyt niinkään mene, että vain pinet lapset ovat ihania ja vain pikkuisista voi näyttää ihania kortteja. Siitä vaan :)
Kuvaan meidän teinit kun ne on pahimmillaan epäsiisteinä rönttöinä paskaisissa vaatteissa, lyön kaljatölkit käteen ja tupakit suuhun ja tonttulakit päähän. Sit kuvaan ja laitan kuvan JOULUKORTTIIN! Ja jokainen kaukainenkin sukulainen saa tänä vuonna meiltä joulutervehdyksen valokuvalla....
*vl-suvusta lähtöisin oleva hekumoi ajatuksella*
Esim. toissa vuonna tyttö potki potkukelkalla, jossa oli koira kyydissä. Viime vuonna molemmat lakaisivat pöllyävää lunta trampoliinilla. Ihan hyvää palautetta ovat kortin saaneet antaneet.
Ei siinä kuvassa tarvitse vain pönöttää :)
Terkkuja tutuille!
Kiva voisi olla joku kaunis kuva lapsista vaikkapa takan ääressä, kynttilöitä katselemassa, joulupuuhissa tms. Joku kaunis, herkkä, tunnelmallinen tai jos se ei yhtään sovi teidän perheen tyyliin niin sitten jotain omaperäisen reipasta. En ottaisi mitään "lapset seinää vasten riiviin"-kuvaa.
Vaan vaikka kelkalla laskua, leipomista, kuusen koristelua tms tekemistä. Toiminnallisen kuvan nyt voi lähettää vaikka aikuisesta! (tosin itseäni en korttiin laittaisi.. :D)
Mä laitan kuvan mun teineistä pelaamassa x-boxilla :D. Kyllä mummot tykkäis :)
Kuvaan meidän teinit kun ne on pahimmillaan epäsiisteinä rönttöinä paskaisissa vaatteissa, lyön kaljatölkit käteen ja tupakit suuhun ja tonttulakit päähän. Sit kuvaan ja laitan kuvan JOULUKORTTIIN! Ja jokainen kaukainenkin sukulainen saa tänä vuonna meiltä joulutervehdyksen valokuvalla....
*vl-suvusta lähtöisin oleva hekumoi ajatuksella*
Tarkoitus oli herättää ja asettaa asioita kyseenalaisiksi.
mä voin tehdä sen kuvan vaikka mistä vuoden aikana onnistuneesta, hauskasta otoksesta. kunhan värit sointuu kortin jouluisiin kehyksiin jne.
Amerikan kavereilta ja sukulaisilta tulee aina jouluisin perhekuvat ja ne ovat tosi kivoja.
Pienet lapset nyt ehkä ovat vielä jossain määrin söpöjä tonttuasuissaan mutta koululaiset ehkä jo vähän yli-ikäisiä tuohon..