Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo mies. Ota nyt sit selvää mitä haluaa

Vierailija
10.11.2011 |

Meillä on yksi lapsi kohta 9v ja itse olen jo monta vuotta halunut toisen lapsen, mutta mies ei. Mies ei jaksais jos toinenkin olisi yhtä hankala ym ym ym selityksiä.

En jotenkin ole ikinä tätä voinut unohtaa vaan, olen haaveillut vauvasta kaikki nämä vuodet ja mies tietää sen.

Nyt kuitenkin yhtäkkiä rupesi puhumaan pienestä prinsessasta ja katteli pinnasänkyjä huonekaluliikkeessä. Olin ihan äimänä kun mies kysyi tehtäiskö yksi lapsi lisää. Vastaukseni oli tietnkin myöntävä ja silloin samana iltana jätimme kodomin pois (ei muuta ehkäisyä käytössä). Muutamana päivänä siinä harrastimme seksiä ilman ehkäisyä, kunnes eilinen koitti ja mies taas otti kodomin käyttöön.

Mä en tajua enää mitään. Yritin kysellä etteikö sitä prinsessaakaan haluakaan. Sain vaan jonkin ympäripyöreen vastauksen selityksineen.

Ota nyt samperi sentään selvää mitä helvettiä se haluaa. Ehdin jo ilahtua ja nyt vedettiin matto pois jalkojen alta. Argh, että ottaa päähän.

On aikaisemminkin ns elätellyt toiveita mutta ei ole ikinä näin konkreettisesti puhunut asista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla