Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pano

Vierailija
10.11.2011 |

Mieheni tokaisi minulle erään illan arkiseksin jälkeen, jossa hän oli lauennut kahdesti ja minä kerran: "On se aika ihanaa, että voi sanoa, että elämän paras pano on oma vaimo." Paljon enempää kiitosta ei omalta mieheltään seksiin liittyen juuri voisi saada! Varsinkin, kun tietää, ettei suinkaan ole miehen eka, vaan edeltäjiä on ollut yhdeksän ja itse olen synnyttänyt jo kolme lasta.

Avioliitto ei tarkoita sitä, että seksielämä on sitten pilalla. Lasten saaminen ei tarkoita sitä, että seksielämä on pilalla. Se on ihan pariskunnan yhteisestä keksinäisestä arvostuksesta, epäitsekkyydestä, luottamuksesta, rehellisyydestä, avoimuudesta, rakkaudesta ja hellyydestä kiinni, miten seksi sujuu avioitumisen jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet neljä vuotta naimisissa. Ensimmäiset kaksi vuotta olivat täydellisiä. Seksi oli enemmäin kuin ihanaa ja kaikki sujui muutenkin täydellisesti. Sitten aloimme haluta lasta.

Teimme töitä sen eteen, mutta vuoden yrittämisen jälkeen en ollut vieläkään raskaana. Päätettiin mennä tutkimuksiin. Miehen sperma oli täysin elotonta. Emme voi koskaan saada yhteisiä lapsia. Siitä seurasi, että aloin tuntea vastenmielisyyttä seksiin hänen kanssaan.

Minulle tulee aina mieleen, että mies on tuhkis ja halut katoaa. Nyt on rakasteltu muutaman kerran vuoden aikana. Pidän miehestäni hyvin paljon, joten en ole vielä tohtinut ottaa eroasiaa esiin. Voisin hyvin jatkaa, jos seksi toimisi, mutta nyt tuntuu pahalta.

Vierailija
22/23 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on ongelmat :D

Ps. maailma on täynnä ongelmia kun niitä etsii :)

Olemme olleet neljä vuotta naimisissa. Ensimmäiset kaksi vuotta olivat täydellisiä. Seksi oli enemmäin kuin ihanaa ja kaikki sujui muutenkin täydellisesti. Sitten aloimme haluta lasta. Teimme töitä sen eteen, mutta vuoden yrittämisen jälkeen en ollut vieläkään raskaana. Päätettiin mennä tutkimuksiin. Miehen sperma oli täysin elotonta. Emme voi koskaan saada yhteisiä lapsia. Siitä seurasi, että aloin tuntea vastenmielisyyttä seksiin hänen kanssaan. Minulle tulee aina mieleen, että mies on tuhkis ja halut katoaa. Nyt on rakasteltu muutaman kerran vuoden aikana. Pidän miehestäni hyvin paljon, joten en ole vielä tohtinut ottaa eroasiaa esiin. Voisin hyvin jatkaa, jos seksi toimisi, mutta nyt tuntuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kirjoitus alkuperäiseltä! Suuri osa tämän (seksi) palstan kirjoituksista näyttää provoilta tai muuten henkisesti jälkeenjääneiden aikaansaannoksilta, mutta tämä nainen kirjoittaa ASIAA suurella sydämellä! Jokainen mies katsokoon peiliin ja vastatkoon itselleen rehellisesti kysymykseen 'olenko huomioinut naistani riittävästi esim. kirjoittajan kuvaamilla tavoilla tai muuten?'. Veikkaan että aika harva seksielämäänsä tyytymätön voi väittää 'kyllä'...

- nimim. mies 48v. -