Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH! Mitä mä pistän päälle ravintolaan, miehen työkaverita+pomo paikalla? ov...

Vierailija
10.11.2011 |

Olen menossa huomenillalla syömään miehen ja tämän työkavereiden (+avecien) kanssa. Työkaverit yliopistolaisia, ravintola keskitasoinen. Ei siis mitään überfancyä, mutta en haluaisi mennä ihan vaan farkut+trikoopaidassakaan ja nyt pää lyö tyhjää.

Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat suorat housut ja joku siihen sopiva musta neuletakki ja sen alle siis pukeutusmis t-paita. Juu ei tosiaan ole sopivaa mennä trikoopaidalla ja farkuilla. Tuolla yhdistelmällä etä ole yli ekä alipukeutunut.

Vierailija
2/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin ehdotuksia otetaan silti vastaan, on aina kivempi jos on useampi mistä valita :)

Mustat suorat housut ja joku siihen sopiva musta neuletakki ja sen alle siis pukeutusmis t-paita. Juu ei tosiaan ole sopivaa mennä trikoopaidalla ja farkuilla. Tuolla yhdistelmällä etä ole yli ekä alipukeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuudessa ja laitoin itse mustan kotelomekkotyyppisen mekon ja mustat saapikkaat. Ihan yksinkertaisia, eli ei myöskään juhlavia koruja tai laukkua, vaan sellaisia neutraaleja asusteita ja mekkokin oli hyvin netraali. Olisin laittanut neulemekon, jos mulla olisi ollut. Siellä tilaisuudessa tuon tyyppisesti oli pukeutunut todella moni muukin.

Vierailija
4/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku villakangasmekko ja sen alle paksut sukkikset ja paita. Nyt on paljon kivoja villamekkoja.

Vierailija
5/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin ehdottanut. Esim.

https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product/InWear-Mekko/22…

Tuollaiseen voi yhdistää värikkäämmät sukkahousut tai legginsit jos haluaa.

Tai vaihtoehtoisesti standardihame ja vähän tyylikkäämpi paita.

Vierailija
6/6 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme