Laihalle lapselle ei tahdo löytyä enää farkkuja
Prismasta en löytänyt tarpeeksi hoikkaa mallia, taitaa siis olla ihan totta että lapset ovat lihomaan päin. Minulle sinänsä sama minkä kokoinen kukakin on, mutta tämä on nyt mulle henkilökohtaisesti vähän ongelmallista, kun en tahdo löytää 9-vuotiaalle sopivaa kokoa.
Löysin sitten Lindexiltä slim-mallistosta farkut, jotka repsottaa vyötäröltä vain hiukan.
Kommentit (20)
hoikalla tytöllä.
Espritiä raaskin ostaa vain tarjouksista, mutta Benetton on varsin kohtuuhintainen.
Ei tarvi tehdä hirveää kuminauhakiristysvannetta vyötärölle, vaan farkut istuvat tosi hyvin myös takapuolesta.
ovat kamalia, meillä ainakin tyttö valittaa että painavat vyötäröltä ja tekevät ne farkut aivan kauhean näköisiksikin
ap
farkut on ainakin meillä olleet sopivia laihoille lapsille, sitä paitsi ovat kestäneet paljon paremmin kuin hm:n farkut, joista on tosi nopesti pojalla polvet puhki. Eivätkä ulkonäöltään eroa mistään muista farkuista, et pysty sanomaan, että nuo on halpiskamaa
Micmacit löysin kirpputorilta 2,50 €!! ja poika oli tosi onnellinen niistä. Kaupassa maksoi 59 €. Poika kokoa 146 cm
mutta en tiedän löytyyköhän niitä isompia kokoja kuin 128/134cm. Ne ovat ainakin sopineet meidän hoikalle pojalle.
ostin eilen 150-senttiset joten ei sitten enää mahdu :/
ap
No ruoki sitä lastasi, herranen aika.
Ei tuulenpanemasta vinkuheinästä miestä kasva, jos et ruoki sitä!
Mä olen tilannut 4-vuotiaalle Gymboreelta.
Slim-malliston farkuissakin on säädettävä vyötärö, joten ylhäällä pysyvät.
Kokoja on 12-vuotiaalle asti.
Eikä se mitään auta, että noita pystyyn jäätyneitä pulkannaruja ruokkii minkä ehtii. Meilläkin tyttö on samanlainen luuviulu kuin isänsä, geeneissä se toisilla on.
löytyykö tuossa koossa vielä lapsimalleja?
Minulla on kolme hoikkaa, siroa tyttöä. Ja ruokaa kyllä saavat riittävästi, siitä ei ole kyse. Ovat vain malliltaan tuollaisia, kuten minäkin, ja liikkuvat paljon. Farkkujen löytäminen on aina ollut työlästä, mutta niin pitkään ei ole ollut mahdotonta ongelmaa kun on löytynyt kuminauhalla säädettäviä vyötäröitä. Nyt esikoisen kokoluokassa ei enää löydy, joten jouduin ottamaan omelukoneen esille ja kaventamaan farkkuja.
meillä ei taas meinaa löytyä pojalle on normaali painokäyrällä mutta on hieman pyöreyttä. Tosi vaikea löytää farkkuja, monet eivät mahdu ainakaan reisistä (poika ei pidä piukoista) ja jos ottaa suomalaisen valmistajan d-farkut eivät taas istu vyötäröstä kun liian isot. Onneksi tykkää muista housuista. Kyseessä siis 140cm pitkä kaveri.
Sille nyt ei vaan voi mitään, että jotkut ovat HOIKKIA! Ja heilläkin on oikeus olla omanlaisiaan ja vaatteita pitäisi saada heillekin.
Kappahlista ja H&M:stä ollaan löydetty lähes sopivia housuja.
Benettonin farkut on todella hoikille.
Po.p.:ista löytyy farkkuja hoikalle lapselle. Omalle 9-vuotiaalle hoikalle tytölleni en enää jaksa muualta etsiä. Siellä on perusfarkkuja eri farkkuväreissä kolmella eri mallilla. Omalleni ostan mallia Slim. Löysyyttä ei jää vyötärölle ollenkaan, mutta silti eivät ole mitkään pillifarkut. Suosittelen! Niillä on myöskin nettikauppa.
Name It ja Benetton- farkkuja.
Jos näillä ei ole enää kokoja (eikös benettonilla ainakin pitäisi olla?) niin sitten ihan oikeaan farkkukauppaan.
Siellä myyjä osaa auttaa valinnassa.
Ja tytölle varsinkin on Guessilla ja Miss Sixteenillä hyvinkin slimmejä malleja. Tosin nämä jo hinnakkaampia.
Mutta jos pääsette esim outletiin niin ihan siedettävän hintaisia siellä.
Hän on tosi pitkä ja käyttää varmaan sellaisia kokoja, joita moni käyttää vasta esim. 9-vuotiaana. Vyötärö on sitten aina liian iso (ihan pyjaman housuista lähtien).
Poika ei musta ole edes mikään ihan heinänkorsi, ainoastaan hoikka, niinkuin nyt terveet lapset tuossa iässä ovat.
Aina on pakko olla housut, joissa on kiristysmahdollisuus (kuminauha) vyötäröllä. Lastenvaateliikkeistä ja esim. Stockalta olen sellaisia löytänyt. Mutta halvoista housuista löytyy harvoin hyviä.
farkut, joissa oli kuminauhakiristys kun ajattelin, että näistä nyt saa ainakin kiristettyä vyötärön jotenkin sopivaksi. HAHHAH. Jouduin vetämään kuminauhat viimeiseen läpeen, niin että kuminauhaa roikkui 15 senttiä kummaltakin puolelta, ja vieläkin meinaavat. Poika ei ole edes mielestäni erityisen laiha, vaikka ei siinä kyllä läskiäkään ole. Taisivat olla joku xl-malli, sitä vaan ei sanottu missään.