Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko kumppaninne kanssa julkisia rakkaudenosoituksia?

Vierailija
22.02.2016 |

Ei nyt mitään fritsuja mutta verbaalisesti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi sitä pitäisi julkisesti toitottaa?

Vierailija
2/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, korkeintaan kai kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä olen sinkku, mutta on ollut jännä havaita, että esimerkiksi käsikkäin kävely on joillekin kovin vastenmielistä...  Mutta, mutta itse osaa sanoa, että harrastaisin julksilla paikoilla rakkaudenosoituksia. Yritän yleisesti käyttäytyä kaikkia kohtaan huomaavaisesti, mutta varmaan tämä tapani korostuu silloin kun olen ihastunut. Ja erityisesti silloin jos tai kun on päässyt saattamaan toisen vaikka junalle, niin kyllä saanut lämpöä rintaansa kun hyvästien yhteydessä on kevyesti suudellut toista suulle samalla kun on halannut.. Tai kuinka hyvältä toinen onkaan tuntunut kun on tullut häntä vastaan ja saanut halata...    

Vierailija
4/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi olimme sopineet tapaamisen keskustaan ja siellä mieheni odottikin torilla maaten vaaleanpunaisista kyntilöistä tehdyn sydämen sisällä.  

Vierailija
5/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitään fritsuja mutta verbaalisesti.

Ei,niistä jotka julistaa rakkauttaan julkisesti tai esimerkiksi nuohoavat toisiaan tulee lähinnä fiilis,että pitää näyttää jotain ulkopuolisille.Kyllä me kumppanin kanssa tiedämme,että toinen rakastaa,vaikka emme sitä julkisesti julistakaan.

Vierailija
6/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä olen sinkku, mutta on ollut jännä havaita, että esimerkiksi käsikkäin kävely on joillekin kovin vastenmielistä...  Mutta, mutta itse osaa sanoa, että harrastaisin julksilla paikoilla rakkaudenosoituksia. Yritän yleisesti käyttäytyä kaikkia kohtaan huomaavaisesti, mutta varmaan tämä tapani korostuu silloin kun olen ihastunut. Ja erityisesti silloin jos tai kun on päässyt saattamaan toisen vaikka junalle, niin kyllä saanut lämpöä rintaansa kun hyvästien yhteydessä on kevyesti suudellut toista suulle samalla kun on halannut.. Tai kuinka hyvältä toinen onkaan tuntunut kun on tullut häntä vastaan ja saanut halata...    

Ei käsikkäin kävely ole mulle vastenmielistä,mutta miellän sen teinien touhuksi,Ei tuntuisi luontevalta kolmekymppisenä kävellä käsikkäin,vaikka ei minua haittaa jos joku muu niin tekee.Kiihkeä suuteleminen julkisella paikalla on vaivaannuttavaa.Yksissä juhlissa oli pari,joka suunnilleen harrasti esileikkiä muiden läsnäollessa.Julkiset rakkaudenosoitukset on OK jos ne tehdään hyvällä maulla.Mainitsemasi kevyesti suutelu ja halaaminen on  ihan  söpöä.

Vierailija
7/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee missään kaupassa harrastettua mitään verbaalisia rakkaudenosoituksia avopuolisolle, mutta ravintolassa tai muuten erikoisemmassa tilanteessa kyllä. Kävellään tosin aina käsi kädessä, kun vaan mahdollista ja joskus esim mies yllättää halaamalla kadulla :) Yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta ja tuosta asuttu yhdessä melkein 2 vuotta.

Vierailija
8/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käsikkäin kävely ole mulle vastenmielistä,mutta miellän sen teinien touhuksi,Ei tuntuisi luontevalta kolmekymppisenä kävellä käsikkäin,vaikka ei minua haittaa jos joku muu niin tekee.Kiihkeä suuteleminen julkisella paikalla on vaivaannuttavaa.Yksissä juhlissa oli pari,joka suunnilleen harrasti esileikkiä muiden läsnäollessa.Julkiset rakkaudenosoitukset on OK jos ne tehdään hyvällä maulla.Mainitsemasi kevyesti suutelu ja halaaminen on  ihan  söpöä.

Englannissa asuessani huomasin, että siellä paljon enemmän keski-ikäiset ja vanhemmat ihmiset kävelivät käsi kädessä kuin Suomessa. Minusta tosi suloista kun näkee vanhuspariskunnan, joka kävelee tuolleen ja olen miehellenikin sanonut monesti, että sitten kun ollaan vanhoja niin silloinkin vielä kävellään käsikkäin.

Vierailija
9/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikynkässä tai käsi kädessä kävellään aina. Ollaan nelikymppisiä ja yhdessä 15 vuotta. Julkisia suuteloita tai rakkaudentunnustuksia ei harrasteta. Tavatessa ja erotessa pussataan kevyesti seurassakin.

Vierailija
10/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti aina ja ihan joka paikassa ja jatkuvasti.

Vierailija
11/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viimeksi olimme sopineet tapaamisen keskustaan ja siellä mieheni odottikin torilla maaten vaaleanpunaisista kyntilöistä tehdyn sydämen sisällä.  

Ihanan romanttista! Ripottelit varmasti vielä tummanpunaisen ruusun terälehtiä hänen ympärilleen?

Vierailija
12/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannissa asuessani huomasin, että siellä paljon enemmän keski-ikäiset ja vanhemmat ihmiset kävelivät käsi kädessä kuin Suomessa. Minusta tosi suloista kun näkee vanhuspariskunnan, joka kävelee tuolleen ja olen miehellenikin sanonut monesti, että sitten kun ollaan vanhoja niin silloinkin vielä kävellään käsikkäin.

Kuulostaa ihanalta :) Minusta olisi mukava kulkea käsikynkkää,mutta mies ei halua.

Vierailija
13/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vierekkäin seistessämme lasken käden muiden huomaamatta kevyesti naiseni ihanalle pepulle. Naiseni siirtää käteni pois yhtä diskreetisti.

Vierailija
14/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai käsikynkässä tai käsi kädessä kävely ole mikään julkinen rakkaudenosoitus?

Vierailija
15/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan romanttista! Ripottelit varmasti vielä tummanpunaisen ruusun terälehtiä hänen ympärilleen?

Kyllä. Sitten otin esiin kitaran ja aloin soittamaan hänelle tekemääni rakkauslaulua - juuri sitä, minkä olin säveltänyt ja sanoittanut ruuhkabussissa matkalla rakkaani luokse. Samaan aikaan kyyhkyset lähtivät lentoon, kauniita lumihiutaleita alkoi lipua taivaalta ja lopulta ilotulitukset valaisivat pimeän taivaan.

Vierailija
16/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä kävellään usein ja jos toinen on lähdössä eri paikkaan niin halataan ja pussataan toki.

Vierailija
17/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni asettaa jopa takkinsa kuralätäköön jotta pääsen kävelemään ylitse! Ap. Taidat lukea naistenlehtiä liikaa tms. Otatko nyt eron kun miehesi ei osoita julkisesti rakkauttaan? Tai alatko mykkäkoulun? Hyvä juttu serkullani. Pitivät 10 v hääpäiväjuhlat jossa vannoivat ikuista rakkautta yms. Vuoden päästä miehellä vauva toisen naisen kanssa.

Vierailija
18/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikkäin kävely on söpöä mutta semmonen kaupassa riisipakettien edessä esileikki vituttaa. Teet itse perheelle koko viikon ostoksia niin joillakin on niin paljon aikaa että tullaan vetämään liveshow kauppaan.

Vierailija
19/20 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kävellään lähes aina käsi kädessä. Usein myös seistään kylki kyljessä mm. kaupassa kun mietitään hyllyn edessä mitä ostetaan. Silloin tällöin halaillaan ja oikeastaan aina kun "erotaan" annetaan pieni pusu. Erotaan lainausmerkeissä siksi että tämä saattaa tarkoittaa pelkästään sitä että toinen menee baarissa tiskille/vessaan. Kun istutaan vierekkäin voi toinen silloin tällöin vähän silittää/rapsuttaa toista selästä tai reidestä. Olen huomannut että mieheni tekee tätä useimmiten silloin jos juttelee pitkään jonkun muun kanssa, ja haluaa samalla ilmaista että "ei ole unohtanut minua".

Mitään pitkiä limaisia kielarituokioita tai sylitansseja tai näyttävää hinkkaamista ei julkisesti harrasteta. Sellaisia pieniä huomionosoituksia, jotka useimmiten ovat hyvin huomaamattomia, mutta meille tärkeitä. Huomaamattomuudesta kertonee se että tuntemattomat eivät usein edes tajua että olemme pariskunta vaikka istuisimmekin vierekkäin. Niin monet kerrat on jompaa kumpaa tultu iskemään, ja sitten on yllätytty kun on sanottu että vaimoni/mieheni istuu tässä vieressä.

Vierailija
20/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kun on hyvä itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan