Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tästä pitäisi ajatella: entinen suuri ihastukseni meni viikonloppuna naimisiin

Vierailija
09.11.2011 |

ja silti on laittanut mulle viestiä FB:ssa la-yönä, ihan jotain höpöhöpöviestiä, mutta viestiä kuitenkin. Myös maanantai-aamuna heti tuli chattailemaan, kun menin naamakirjaan. Vaimonsa odottaa ensimmäistä lastaan. Minä olin se, joka ei lähtenyt suhteeseen tuon miehen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei ole sieltä kunnollisemmasta päästä.

Ihan hyvä ettet huolinut.

Vierailija
2/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei ole sieltä kunnollisemmasta päästä.

Ihan hyvä ettet huolinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vaan on niin tohkeissaan kaikesta uudesta ja ihanasta elämässään, että ikään kuin kuohuu yli. Hänhän on saattanut innoissaan viestitellä monille muillekin.

Vierailija
4/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää, jos tuore aviomies viestittelisi jonkun entisen heilansa/hoitonsa kanssa öisin. Lienee teidän parisuhteessa normaalia?

Vierailija
5/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toki myöntää, että minä ja mieheni kirjauduttiin kännyköillä pikaisesti Facebookiin häiden jälkeen (päivittämään parisuhdestatus), mutta ei tosiaan jääty viestittelemään yhtään kenellekään, puhumattakaan mistään entisistä hoidoista...

Vierailija
6/7 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN suuri ihastus, niin miksi hänen tekemiset ja viestittelyt pohdituttaa niin paljon...

Ei taida olla ENTINEN ihastus...

Vierailija
7/7 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN suuri ihastus, niin miksi hänen tekemiset ja viestittelyt pohdituttaa niin paljon...

Ei taida olla ENTINEN ihastus...

kyllä muakin ihmetyttäisi tuollainen käytös juuri avioituneelta ihmiseltä. Ja saattaisin sitä pohdiskella, jopa täällä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi