Meidän 1 olohuoneen seinä kaipaa kipeästi jotakin "taidetta", vinkkejä??
Samalla seinällä sohva ja reunoissa 30cm leveät valkoiset 200cm korkeat hyllyköt joissa sc/dvd-levyt.
Mutta tuo seinä on niiiiin paljas, mitä siihen keksis?
Yksinkertaisen tyylikästä, olohuoneen pääväri valkoinen ja beige, lattia tammea.
jouluksi värit hieman muuttuu mutta ei haittaa seinän sisustusoperaatiota.
Kommentit (9)
mulla kuulema onkin ns väri-ja tyylisilmä..nyt vaan lyö nuppi normaaliakin tyhjempää;)
ap
Maalaa itse taulu, joku erikoinen peili.
Joku mikä olisi ajaton ja siopisi jokaiseen vuodenaikaan,.
...joskus olen näillä pikasisustanut. Eli haetaan rautakauspasta sopivankokoinen pala styroksia (n.4cm paksua) ja pingotetaan sen päälle huoneen väreihin sopiva kangas. Kangas on helppo kiinnittää vaikka nuppineuloilla styroksin takapuolelle. Parasta on se, että taulu on kevyt ja helppo kiinnittää seinään.
Esim. Hgin Rikhardinkadunkirjaston taidelainaamossa on todella runsaasti valikoimaa. Huokeimmat lähtee 10e/kk vuokralla/osamaksulla ja teoksen voi tietysti lunastaa itselleen, mitä suurin osa lainaajista tekee.
Kiitti vinkistä! Esim nyt kun joulu lähestyy niin värissä vois olla peruspunaista jota meille tulee parin kivituikun ja tyynyn verran valkoisen ja harmaan seuraksi..
Pitäis vaan miettiä miten sen puhtaan valkoisen ja peruspunaisen yhdistäis tyylikkäästi/taulu..
Saa antaa lisääkin vinkkejä, onko muuten Ikeassa millaiset valikoimat sisustustauluja ym sälää?
ap
...joskus olen näillä pikasisustanut. Eli haetaan rautakauspasta sopivankokoinen pala styroksia (n.4cm paksua) ja pingotetaan sen päälle huoneen väreihin sopiva kangas. Kangas on helppo kiinnittää vaikka nuppineuloilla styroksin takapuolelle. Parasta on se, että taulu on kevyt ja helppo kiinnittää seinään.
Kiitti vinkistä! Esim nyt kun joulu lähestyy niin värissä vois olla peruspunaista jota meille tulee parin kivituikun ja tyynyn verran valkoisen ja harmaan seuraksi.. Pitäis vaan miettiä miten sen puhtaan valkoisen ja peruspunaisen yhdistäis tyylikkäästi/taulu.. Saa antaa lisääkin vinkkejä, onko muuten Ikeassa millaiset valikoimat sisustustauluja ym sälää? ap
mutta ei kauheen hienoja. Ja voi olla aika kalliitakin. Mutta kankaat siellä on aika edullisia.
on tosi mauttomia. Hankkikaa ihan oikeaa taidetta!
on tosi mauttomia. Hankkikaa ihan oikeaa taidetta!
-lokerikkohyllykkö johon voi laittaa koriste-esineitä
-valokuvasuurennokset lapsista
-iso peili hienoilla kehyksillä antamaan tilan tuntua
-tapetoitte seinän jollain pirteällä tapetilla
??
Maalaa itse taulu, joku erikoinen peili.
Joku mikä olisi ajaton ja siopisi jokaiseen vuodenaikaan,.