Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskovillat huonolaatuisia

Vierailija
09.11.2011 |

Nyt kun on aika taas hankkia villaa ylle talvea varten, niin totesinpa vaan että Ruskovillaa ei ainakaan kannata ostaa. Ovat muka laadukkaita, ei pidä paikkaansa! Po.pin ja Babyidean villakypärät kestää käytössä. Ruskovillat hajoilee, ja sit ne väittää että meillä on vaan ötököitä, jotka ne syö. Kumma kun niille ei kelpaa samassa laatikossa köllöttelevät muut merkit. :D Se on varmaan sitä laatua sitten. ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo Popin ja Babyidean vaatteet on koinsuojattu? Monissa mun Ruskovillan vaatteissa lukee, että ei koinsuojausta. Mulla käytettynä ostettua Ruskovillaa, hyvin kestänyt.

Vierailija
2/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempaa syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita ohjeisteta säilyttämään pusseissa? Näin mä teen.

Vierailija
4/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tulee niitä pikku reikiä, kun tuotteet ovat luomua ja kelpaavat ötököille.

Pesukin pitää hoitaa käsin sillä öljypohjaisella erikoissaippualla. Meillä kyllä kestää näillä ohjeilla lapselta toiselle.

Vierailija
5/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ei läheskään joka taloudessa kuitenkaan ole. Toki niissä joissa niitä on, ne ovat sitkeitä, ja AP:n tapauksessa ilmeisesti koita on kun kerran villa hajoilee.

t. Neuloja, jonka lankavarastohuoneessa olisi koilla kissanpäivät

Vierailija
6/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ei läheskään joka taloudessa kuitenkaan ole. Toki niissä joissa niitä on, ne ovat sitkeitä, ja AP:n tapauksessa ilmeisesti koita on kun kerran villa hajoilee. t. Neuloja, jonka lankavarastohuoneessa olisi koilla kissanpäivät

Myös vyöihrakuoriainen pistelee villaa hyvällä ruokahalulla =) Mutta niillekään ei kaikki villa kelpaa. Etkä sä välttämättä langoista edes huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä