Mietitkö kuolinvuoteellasi kaikkea av-palstalla viettämääsi aikaa?
Jääkö sinua harmittamaan joku tietty ketju joka jäi ilmiantamatta?
Kommentit (19)
Ei koska minulla on elämä. Mutta veikkaan että muutama mies täällä voi kirota itseään että voi saa ta na että olin tyhmä.
Toivottavasti muistelen sitä yhtenä elämänvaiheena, enkä loppuelämän harrastuksena 😓
En varmaankaan, sen enempää kuin katsomiani tv-ohjelmia tai tiktokkeja, tai muuta hömppää.
Olen nähnyt kuolevia ihmisiä mutta itse en ole ollut vielä kuolinvuoteellani, joten en tiedä mitä siellä mietitään. Toivon olevani kunnolla huumattu niin että ei pelota eikä satu.
En. Sen sijaan mietin toisilla palstoilla vietämääni aikaa ja kuolen onnellisena nauraen.
Nykyään elämän optimointi on Se juttu. Ennen ihmiset elivät vaatimattoman elämän ja se oli ihan normaalia. Nyt on valtavat odotukset, mitä kaikkea pitää olla, omistaa, kokea, nähdä...
En ole trendikäs. Kuljen omia polkujani. Mulle riittää pieni elämä. Siihen kuuluu palstailuakin. Ei kaduta mikään.
En tuommoisia mieti, mutta voi harmittaa, etten koskaan omistanut munsalan kansallispukua.
Mietin jo nyt. Pelkään joutuvani helvettiin..
Nytkin öisin herään hiestä ja kyynelistä märkänä omaan huutooni, kun joku sanoi väärin enkä ilmiantanut sitä.
Sitten vedän painopeittoa ylemmäs ja tuuditan itseni takaisin uneen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kyllä aika helvetti jos kaikki av:läiset joutuisivat samaan paikkaan...
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kyllä aika helvetti jos kaikki av:läiset joutuisivat samaan paikkaan...
Minulta tultaisiin kohteliaasti kysymään, olenko mahdollisesti eksynyt väärään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
poikalapsihullu?
Mistä minä tiedän. Kuolinvuoteeseen on toivottavasti vielä kymmeniä vuosia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän. Kuolinvuoteeseen on toivottavasti vielä kymmeniä vuosia aikaa.
Rokottamaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, joutuisi käymään näitä keskusteluja naamatusten ikuisesti ilman hetkenkään poispääsyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, joutuisi käymään näitä keskusteluja naamatusten ikuisesti ilman hetkenkään poispääsyä!
Hopsiksen kanssa homma voisi edetä keskustelua pidemmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei olisi taivas, Helvetti se olisi 😳
Vierailija kirjoitti:
Nytkin öisin herään hiestä ja kyynelistä märkänä omaan huutooni, kun joku sanoi väärin enkä ilmiantanut sitä.
Tämä viesti on saanut neljä standardi yläpeukkua palsta neljältä säälittävimmältä vahverolta. Ja mikä parasta, toi viesti ei oikeesti loukkaa tai suututa ketään. Ihan täydellistä ajanhukkaa. Kuten on myös ennustettavissa oleva nönnnönnöö osui ja uppos. Sekään ei hetkauta yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti on saanut neljä standardi yläpeukkua palsta neljältä säälittävimmältä vahverolta. Ja mikä parasta, toi viesti ei oikeesti loukkaa tai suututa ketään. Ihan täydellistä ajanhukkaa. Kuten on myös ennustettavissa oleva nönnnönnöö osui ja uppos. Sekään ei hetkauta yhtään ketään.
Kirjoitin viestin huumorilla, mutta jos on taisteluhousut jalassa niin eihän sellainen käy edes mielessä. Pus pus
Olen toivon mukaan niin mömmöissä että en enää tajua mitään