Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mauton isänpäivälahja?

Vierailija
09.11.2011 |

Kalsarit ja hyvä konjakkipullo? Ajatuksena, että voi vetää "kalsarikännit", kun ei nykyään enää baarissakaan juokse. Vaikka ei siis oikeasti mikään kännienvetäjä ole vaan ihan kohtuudessa pysyvä siemailija. Isä siis aivan tuore ja ensimmäinen isänpäivä.

Hankala keksiä hyvää lahjaa, en oikein syty noista kaupan valmiista paketeista ja isä-printeistä mukeissa ja sukissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konusta kuin IKEAn kellosta lasten naamoilla. Niin kivoja kuin lasten naamat ovatkin :-)

On nopea, helppo, halpa, hieno jne, ja voi tehdä ihan pienenkin lapsen kanssa.. Kurkkaa: <a href="http://minnikki-madewithlovebyminnikki.blogspot.com/" alt="http://minnikki-madewithlovebyminnikki.blogspot.com/">http://minnikki-madewithlovebyminnikki.blogspot.com/</a&gt;

Minnikki

Vierailija
22/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholi ei ole koskaan hyvä lahja.

Minusta taas joku esim. 150 euron viski tai konjakki on loistava lahja.

Mutta suhtautuminen alkoholiin jakaa aina mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankutukset!!

Pitäiskö mun miehen sit odotella pari-kolme vuotta, ennen kuin lapsi itse ymmärtäisi tehdä isälleen kortin isänpäivänä? TOttaKAI minä muistan miestäni erityisesti tuona päivänä, koska hän on meidän vauvallemme aivan paras isä! Siihen asti kun laps itse rupeaa onnittelemaan, annan jonkin pienen lahjan, ja vielä senkin jälkeen se on lasteni isälle oma päivä jota minä muistan jollain tavalla.

Kyseessä on täysin harmiton juhlapäivä, niitä ei ole koskaan liikaa eikä isät saa aina samalla tavalla tunnustusta omasta isyydestään. Ei kuitenkaan tule joka päivä kehuttua. On kiva että joku erityinen päivä vain isille, jolloin saa hyvällä syyllä hemmotella isiä. Sama juttu äitienpäivän kanssa!!

Vierailija
24/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetin tietysti myös omalle isälleni pienen lahjan ja kortin postissa.

Ja että ei tietysti kenenkään pilkunviilaajan tarvi muistaa miestään vaikka olisi juuri tullut eka kertaa isäksi ja sunnuntai olisi oikein erityinen päivä siitä syystä. eipähän näitä äitejäkään sitten kukaan muista äitienpäivänä moneen vuoteen :) :) :)

Vierailija
25/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina mammat itkee kun mies ei ostanut riittävän laadukasta äitienpäivälahjaa.

Mutta isänpäivänä miehelleen ei saisi ostaa mitään.

Mikä logiikka tässä on?

Vierailija
26/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina mammat itkee kun mies ei ostanut riittävän laadukasta äitienpäivälahjaa.

Mutta isänpäivänä miehelleen ei saisi ostaa mitään.

Mikä logiikka tässä on?

Mutta kai se on sitten eri asia, tai jotain... :)

Vierailija
27/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitäisi siitä taatusti enemmän kuin mistään lapsen kuvalla varustetusta mukista/kellosta/tyynyliinasta. Ideana konjakkipullossa on se, että isälläkin on lupa rentoutua ja nauttia elämästä. Meillä mies touhuaa ja leikkii joka päivä lasten kanssa, osallistuu siinä missä minäkin kasvatukseen ja lasten hoitamiseen. Meillä on kolme pientä lasta eli elämä on aika lapsipainotteista ja raskastakin. Mieheni on täysin ansainnut konjakkipullonsa.

Vierailija
28/28 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siitä, ja aion ostaa myös joululahjaksi.