G: lastesi nimet?
Kommentit (20)
Ääntyy kuten kirjoitetaan. Emme asu Suomessa. Täällä oli antoaikaan suht harvinainen, nyt valitettavasti top 10 nimien joukossa.
Ja on pojan nimi, jos jollekin jäi epäselväksi.
löytyy Nico :) Meidän esikoinen ja perheen ylpeys?
Tyttäret ovat Nella ja Ninni. Terkut tutuille!!;)
Nimet ovat:
Tytöt:
Kristen "Kris" Jessica Chelsea (13 vuotias)
Paige Elizabeth Lorraine (7 vuotias)
Chloe Ann Ginger (5 vuotias)
Pojat:
Danny Lewis Christian (10, kohta 11 vuotias)
Jay Brent Michael (4 vuotias, kuukauden päästä 5)
Jos ihmettelette, miksi nimet ovat englantilaisia, olen naimisissa miehen kanssa, joka on suomalainen, mutta on asunut 6 vuotiaasta 14 vuotiaaksi amerikassa, samoin minä olen jonkin aikaa, emmekä jostain syystä pidä suomenkielisistä nimistä. Minulla on kansainvälinen nimi, joka kyllä on aika suosittu lähes jokaisessa paikassa :)
Nimet ovat:
Tytöt:
Pojat:
Jos ihmettelette, miksi nimet ovat englantilaisia, olen naimisissa miehen kanssa, joka on suomalainen, mutta on asunut 6 vuotiaasta 14 vuotiaaksi amerikassa, samoin minä olen jonkin aikaa, emmekä jostain syystä pidä suomenkielisistä nimistä. Minulla on kansainvälinen nimi, joka kyllä on aika suosittu lähes jokaisessa paikassa :)
Joo, se kaikista kauhein lähiö-wt-rupu-nimi, vai miten se määritelmä täällä menikään...?
Karoliina, Leena, Niilo, Aino ja Venla
Nyt odotan kaksosia, jotka ultran mukaan poikia. Nimeksi voisi tulla Aaro ja Joona tai Elias ja Joonas.. tai jotain muuta ;)
Nimet ovat:
Tytöt:
Pojat:
Tämä kirjoittaja on kuin minä 11-12-vuotiaana :D Keksin juuri tuollaisia "sisarusparvia" ikineen ja tarinoita, mistä nimet juontavat juurensa.
Santeri
toinen vasta maha-asukki