Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo etä-isä juo aina lapset tavatessaan.

Vierailija
09.11.2011 |

Lapset on hämillään tilanteessa.Miksi? Näkevät muutenkin harvoin ja isä silloin humalassa.Mitä tää on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei saa antaa juovan alkoholistin hoitoon. Ei juova holisti pysty pitämään lupauksiaan selvänä olosta, ei häneen voi luottaa.

Vierailija
2/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vain silloin, kun lapset tulevat luokseen. Eli mitä tää on? No, alkoholismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan juomatta lasten vuoksi, vaikka kuinka tahtoisi. Oma mies on myös alkoholisti (nykyään raitis), mutta silloin kun hän joi, ja asuimme erossa, en uskaltanut antaa lasta hänelle koko viikonlopuksi vaab sovimme, että hän käy meillä halutessaan katsomassa lasta ja viikonloppuisin voi halutessaan ottaa lapsen päiväksi luokseen, mutta yöksi se tulee minulle. Menimme siis miehen ja sen juomisen ehdoilla, mikä on toki raskasta eikä sitä olisi ikuisesti jaksanut, mutta ei sitä kestänyt kuin vajaan vuoden, sitten mies onneksi taas raitistui ja onkin siitä saakka ollut raitis, yli 10 vuotta jo.

Neuvoja en pysty antamaan, paitsi että alkoholistiin ei voi luottaa - vaikka se lupaa ja vannoo olevansa juomatta, niin ei se sitä lupausta pysty pitämään. Kyse ei ole ilkeydestä eikä siitä, ettei hän välitä muista ihmisistä, vaan se kuuluu alkoholismiin (jos ei kuuluisi, niin ei alkoholismia olisi, eihän kukaan oikeasti tahdo pahaa lapsilleen/perheelleen). Kannattaa yrittää sopia miehen kanssa tapaamiset siten, ettei yhteys kokonaan katoa, mutta ettei lapset jää koskaa pelkästään miehen varaan vaan aina on joku suunnitelma, ettei tapaaminen mene pilalle, vaikka mies joisi.

Vierailija
4/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin tapaamiset päivisin, kuten joku jo tuossa oli tehnytkin.

Olen itse alkoholisti-isän lapsi, ja se oli kamalan pelottavaa, kun isä on joku sammunut, meillä oli joku epämääräinen ryyppyjengi tai isä oli jossain ryyppäämässä ja me (11 v. ja 4 v.)keskenään kotona.

Äiti teki onneksi järkipäätöksen ja meni mun kanssa sossuun juttelemaan asiasta. Isä alkoi tavata meitä keskiviikko-iltaisin, sillä se oli viikonloppujuoppo. Noi viikonloppujuopot alkaa juoda vakituiseen viikollakin, jos menettävät työpaikkansa.

Myöhemmin raitistui, ja myönsi että tuli leikkineeksi liikaa viinan kanssa. Välit meillä jäi etäisiksi kuolemaansa saakka. En vaan voinut unohtaa niitä ryyppyjengejä ja sitä pelkoa.

Vierailija
5/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sen tekee?? Blenderi kovassa käytössä?

Vierailija
6/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIA EI ANNETA ETÄVANHEMMALLE JOS SE ON KÄNNISSÄ

Vierailija
7/7 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIA EI ANNETA ETÄVANHEMMALLE JOS SE ON KÄNNISSÄ

alkaa juomaan vasta tuon luovutuksen jälkeen, joten tämä sun hyvä sääntö ei auta ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi