Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrnävän tapaus

Vierailija
09.11.2011 |

Hei.

Kertokaahan muutkin tuntemuksianne tästä järkyttävästä tapauksesta.

Mun mielestä tää on ihan älytön juttu.

Kuvastaa miäminäminä-ihmisin järjetöntä käyttäytymistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan lähinnä ihmettelen miten ihmiset jaksavat sitä jauhaa päivästä toiseen.

Kun en tunne niitä enkä tiedä teon motiiveja, ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
2/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää sais olla täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löpiskää siinä yhdessä ketjussa, älkää tehkö miljoonaa uutta.

Vierailija
4/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kun ne kaikki poistetaan. Ei kerkeä jutella mieltäaskarruttavista asioista.

Vierailija
5/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupesi kyllä itkettämään kun noita kuvia katselin ja tekstejä luin. Nuori innokas perhe halusi tehdä itselleen ja lapsilleen vanhoja perinteitä kunnioittaen kodin, jossa omat juuret näkyisivät. Lapsille unelmapaikka asua, pirtissä oli sisällä jopa keinu katosta riippumassa. Miten ihmisen psyyke voi olla niin haauras, että esim. eron aiheuttama pettymys voi ajaa miehen murhaamaan ihanat pienokaiset. Hirveeää katsoa kun tyttönen on melkein joka kuvassa lehdessä iloisena keikistelemässä. Tämä tapaus on kyllä sarjassaan niin hirveä. että aina vaan tulee ajatuksiin ja suren lapsia ihan kuin olisin tuntenut heidät. Ehkäpä tämä järkyttää juuri siksi, että kukaan ei voi enää olla varma vaikka oma mies voisi tällaista joskus tehdä. Suomalaiset miehet please puhukaan jolleekkin pahasta olosta niin ei tarvise tämmöisiin ryhtyä. Vanhemmat opettakaa lapsenne sietämäään pettymyksiä ja epäonnistumisia ja opettakaa heidät ilmaisemaan myös negatiivisia tunteita kuten vihaa ja agressiota.

Vierailija
6/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämässä täytyy olla jokin vikana kun tällaista tapahtuu. Se lienee selvää. Mutta mikä miehellä mättää?

-Kovat paineet seitsemän vuotta kestäneestä rakennuprojektista?

-Kovat paineet toisen osapuolen julkisuushakuisuudesta? (tämä ei ole syytös vaan todellisuutta.)

-Päätös pysyä suhteessa vaikka ei toisen elämän tapaa hyväksyisi? (spekulaatio)

-Edellisen päätöksen pitäminen siihen saakka että toinen päättää muuttaa lasten kanssa pois yhteisestä seitsemän vuotta kestäneestä taloprojektista joka on ensin esitelty koko Suomelle. (spekulaatio)

Nämä paineet ovat johtaneet ilmeisemmin siihen että päätös on sairaassa mielessä syntynyt. "Mitään en tuolle toiselle jätä"

Mökki tuleen ja kun ei kantti kestänyt itse jäädä palamaan niin "ranteet ja kurkku auki"(spekulaatio) ja pihalle makaamaan.

Niin ja olihan se hyvin suunniteltu teko kun oli pihatiekin tukittu ettei apua saataisi kovin nopeaan paikalle.

Nyt meni Jannella(nimi muutettu) vaan kuppi nurin. Mikä lie on ollut vitutuksen määrä? Sen voimme jokainen itse miettiä.

Nauttikaa rauhasta taivaan kodissa

U ja O-O.

Vierailija
7/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan lähinnä ihmettelen miten ihmiset jaksavat sitä jauhaa päivästä toiseen.

Kun en tunne niitä enkä tiedä teon motiiveja, ei kiinnosta yhtään.

Tosin kyllä mua ne lapset säälittää. Mä ymmärrän vielä sen että listii ukkonsa tai akkansa, mutta en sitä että lapset!

Muuten ihan yks ja sama koko tyrnävän juttu. Ei ole pahemmin mun mieltä vaivannut eikä mua kiinnosta mitkään motiivit tai mitä sen ukon päässä on liikkunut.

Vierailija
8/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tuo on? Olen ollut ihan uutispimennossa..

Vierailija
9/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ett antakaa olla jo. On ahdistavaa, surullista jne, mutt let's move on, annetaan jo omaisille sururauha.

Vierailija
10/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tietenkin käyvät sääliksi.

Rehellisiä jos ollaan, olen varmaan vähän kateellinen tuosta perheidyllistä, jota Gloriassakin esiteltiin. Lisäksi ehkä käy kateeksi sekin, että perheen äiti vaikuttaa ihan superihmiseltä, joka jaksaa enemmän parissa vuodessa kuin minä vuosikymmenessä. Siksi en oikein samaistu häneen, vaikka varmaan pitäisi.

Aika rankka kokemushan tuo on kenelle hyvänsä, mutta onhan noita rankkoja kokemuksia maailma täynnä.

Vierailija
11/11 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämässä täytyy olla jokin vikana kun tällaista tapahtuu. Se lienee selvää. Mutta mikä miehellä mättää? -Kovat paineet seitsemän vuotta kestäneestä rakennuprojektista? -Kovat paineet toisen osapuolen julkisuushakuisuudesta? (tämä ei ole syytös vaan todellisuutta.) -Päätös pysyä suhteessa vaikka ei toisen elämän tapaa hyväksyisi? (spekulaatio) -Edellisen päätöksen pitäminen siihen saakka että toinen päättää muuttaa lasten kanssa pois yhteisestä seitsemän vuotta kestäneestä taloprojektista joka on ensin esitelty koko Suomelle. (spekulaatio) Nämä paineet ovat johtaneet ilmeisemmin siihen että päätös on sairaassa mielessä syntynyt. "Mitään en tuolle toiselle jätä" Mökki tuleen ja kun ei kantti kestänyt itse jäädä palamaan niin "ranteet ja kurkku auki"(spekulaatio) ja pihalle makaamaan. Niin ja olihan se hyvin suunniteltu teko kun oli pihatiekin tukittu ettei apua saataisi kovin nopeaan paikalle. Nyt meni Jannella(nimi muutettu) vaan kuppi nurin. Mikä lie on ollut vitutuksen määrä? Sen voimme jokainen itse miettiä. Nauttikaa rauhasta taivaan kodissa U ja O-O.

näin karmeaan vitutukseen..jos tulee tappoaikeita mieleen. Miksi monet miehet ei puhu..onko se kasvatuksen tulosta..kukaan ihminen ei voi pitää sisällään hillitöntä pettymystä ja raivoa.. se pitää puhua tai muuten saada ulos. Miksi turvaudutaan väkivaltaan tai viattomien vahingoittamiseen. On niin paljon muitakin keinoja. Niin hirveän surullista.

Nukkukaan rauhassa pienet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi