Oletko törmännyt miessairaanhoitajaan tai naispaskakuskiin tai muuhunammatilliseen sukupuolipoikkeamaan?
Kommentit (19)
Yhdellä sairaalareissulla oli peräti kolme miessairaanhoitajaa.
miespartureitakin on jo monia, samoin sairaanhoitajia.
Raskauksieni myötä olen törmännyt myös kahteen mieskätilöön (toinen vielä opiskelija). Näitä nyt löytyy paljonkin mutta naispoliiseita ja ambulanssihenkilökuntaa löytyy kaveripiiristä.
Olen naimisissa miessairaanhoitajan kanssa.
Mies ei tiedä synnytyksestä MITÄÄN, ei mitään.
niin itse tunnen naisia jotka ovat ammatiltaan merimiehiä ja vartijoita.
...tiedä tuota..
..mutta joka tapauksessa olen taksinkuljettaja-nainen..
minä synnytyksestä, minulle se oli ensimmäinen, hänelle varmaan ties kuinka mones sadas. Siinä vaiheessa kun olet tuskissasi, on aivan sama kuka sinua " sörkkii" , kunhan osaa hommansa. Ja uskallan väittää että hän osasi, ei tippaakaan tarvinnut kärsiä tökerön tai osaamattoman kätilön takia.
Miespuolisia siivoojia alkanut näkemään, kun saavat koneita käytellä.
Oon tavannu miespuolisen kätilönkin!
Mieshoitaja on jo ihan perus juttu. Miessiivoajia olen nähnyt, nainen liikenteenohjaajana, nainen raksalla, nais sähkärin, nais autoasentajan, nais putkarin. Kyllähän näitä riittää.
Mun naispuolinen kaveri on hitsaaja. Tosin sanovat, että hitsaajan työ sopiikin paremmin naisille, jotka ovat pikkutarkempia kuin miehet.
Mulla on ollut tosi monta miessairaanhoitajaa omahoitajana sekä teholla että vuodeosastolla. En näe tuossa mitään outoa.
Taitaa olla kaikki hitsarit huippu eli 5 luokkaa, kaikki ei kyl tiedä mitä se tarkottaa
Taitaa olla kaikki hitsarit huippu eli 5 luokkaa, kaikki ei kyl tiedä mitä se tarkottaa
Kerran törmäsin kuskiin, joka kuljetti naispaskaa.
Hyvä kokemus.