Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko teille Jumbon Citymarketin mainos? Aika muhevia

Vierailija
08.11.2011 |

tarjouksia, ihan harmittaa kun ei pääse paikalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilleki tuli mainos ja kun oikeen ryysi heti ku ovet "räjähti auki" niin sain ostettua järkkärin mutta pesukone jäi haaveeksi...niinku monilla muillaki:)

Vierailija
2/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot oli suunnilleen loppu keskiviikkona klo 8.30 aamulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vastaan tuli eräskin nainen ostoskärry kukkurallaan legopaketteja.. Ei mikään ihme että loppuivat? Ihme hamstrausta, tuskin kaikki omaan käyttöön tulevat kuitenkaan. Ja aika paljon saa antaa lahjaksi..

Vierailija
4/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot oli suunnilleen loppu keskiviikkona klo 8.30 aamulla :)

ja joo, monet hamstras leGoja KAKSI OSTOSKÄRRYLLISTÄ !!!!!!!!!!! olis siis pariskuntia...

ja tietty loppu oli tunti aukeamisesta !!!!

olisi pitänyt olla rajoitus monta pakettia saa ostaa!

minusta törkeetä et pari ekaa ostaa kaikki mitä irti saa

ihmiset oli vihaisia siellä..

ja kosmetiikka ja asita puolelle ei päässyt, kun kassajonot valtas tilan.

miten ei kukaan koskaa opi järjestää kunnon avajaisia ?

kaikkki tarjoukset pois kassojen luota! isot lavat lattialle, ja todellakin kauas kassoista, ihan sama missä niiden oikea sijoitus on.

ja RAJOITUKSET !!!!!

KYLLÄ KAIT SEN ARVAA ET NÄIN JOULUN ALLA LEGOT TEKEE KAUPPANSA PUOLEEN HINTAAN

eli ei kun palautetta heidän sivuilleen, siinä saivat jälleen kerran jälleenmyyjät hyvät tienistit

Vierailija
5/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pkt legoja ja olin siellä klo 8.10. Hyllyt oli tuolloin aikas tyhjiä. Esim. City-legoja ei enää ollenkaan. Monilla tosiaan oli ostoskärryt täynnä ja ryysisi oli sairas. Kassajonossa meni sitten 40 min. Sain suunnilleen, mitä halusinkin, mutta en menisi toiste. Millainenhan ryysisi olisi ollut puolen päivän maissa? Onneksi on joustavat työajat. huh.

T:6

Vierailija
6/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pkt legoja ja olin siellä klo 8.10. Hyllyt oli tuolloin aikas tyhjiä. Esim. City-legoja ei enää ollenkaan. Monilla tosiaan oli ostoskärryt täynnä ja ryysisi oli sairas. Kassajonossa meni sitten 40 min. Sain suunnilleen, mitä halusinkin, mutta en menisi toiste. Millainenhan ryysisi olisi ollut puolen päivän maissa? Onneksi on joustavat työajat. huh. T:6

eli laittakaapas palautetta kaikki !

ei ole ihan oikein, et kymmenessä minuutissa on loppu!!!

Vierailija
7/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pkt legoja ja olin siellä klo 8.10. Hyllyt oli tuolloin aikas tyhjiä. Esim. City-legoja ei enää ollenkaan. Monilla tosiaan oli ostoskärryt täynnä ja ryysisi oli sairas. Kassajonossa meni sitten 40 min. Sain suunnilleen, mitä halusinkin, mutta en menisi toiste. Millainenhan ryysisi olisi ollut puolen päivän maissa? Onneksi on joustavat työajat. huh. T:6

eli laittakaapas palautetta kaikki ! ei ole ihan oikein, et kymmenessä minuutissa on loppu!!!

Lukekaapa tarkemmin.

Vierailija
8/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri lähdössä ostamaan pojalle joululahja-Legoja, muttei näköjään maksa vaivaa lähteä.

Vierailija
9/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laittakaapas palautetta kaikki ! ei ole ihan oikein, et kymmenessä minuutissa on loppu!!!

Lukekaapa tarkemmin.

Vierailija
10/13 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

legoja sai ostaa niin paljon kuin kehtasi. Ei rajoitusta.

Vierailija
11/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä katsoa mitä siellä on tarjouksessa.

Vierailija
12/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katoin ne fb:ssa

Vierailija
13/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siel pitäisi ravata päivittäin!

ja kun meet on erä loppu !

eli ensin tuli olo et aamusta lähden, mut tarkemmin kun katsoin niin ei siel lopulta ollu mitää mitä ihan oikeesti tarttisin

ja en jaksa jonottaa tuntej saadaksen i ehykä parin euron alen, jos ei ole jo loppu .....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän