Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko laktoosittomia joulukalentereita?

Vierailija
08.11.2011 |

Meillä tytöllä paha laktoosi-intoleranssi ja joulukalenterin hänelle haluaisin silti jouluksi. Onko kenelläkään tietoa löytyykö valikoimista mitään laktoosittomia? Jos ei niin sitten ostan/teen sellaisen itse täytettävän. Itse en ainakaan vielä ole törmännyt täysin laktoosittomiin kalentereihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin laktoosittomia joulukalentereitahan on pilvin pimein. Itse ostin juuri partiolaisten kivan kuvakalenterin!

Vierailija
2/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sellainen kaupasta, jossa ei ole laktoosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvakalenteria vaan suklaakakalenteria tai muuta vastaavaa

t. ap

Vierailija
4/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego, Hello kitty jne. Pientä roinaa täynnä.

Vierailija
5/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego, Hello kitty jne. Pientä roinaa täynnä.

kalenteri ois kyllä tosi kiva :) Mutta meillä tyttö vielä vasta vähän yli 2v ja varmaan tunkisi tuollaiset pikkutavarat suuhunsa, eli ihan suklaa/karkkikalenteria ollaan etsimässä. :) Ja siis ei, herkkuja ei meillä syödä muuten mutta mun mielestä joulu on poikkeus ja joulukalenteri kuuluu lapsen jouluun :)

Vierailija
6/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkikalenteri, olisko se laktoositon?

Vierailija
7/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä 2-vuotiaalle riittää täysin vielä kuvakalenteri! Ei varmaan osaa edes kaivata sulkaasellaista.

Vierailija
8/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkikalenteri, olisko se laktoositon?

karkkikalenteri ois kyl hyvä :) kiitos vinkistä! ja varmaankin on laktoositon kuten suurin osa karkeista.

Meillä ei ole tapana antaa lapselle karkkia, mutta mun mielestä joulukalenteri silti KUULUU lapsen jouluun ja tuskin pilaa lasta millään tavalla. Mun 2 vuotiasta tuskin kiinnostais mikään kuvakalenteri. :)

Vierailija
9/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin pienillä on maitoallergia; eikä siedä maitoa yhtään..ei edes laktoositonta.

Vierailija
10/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoallergiaa, testattu on. Laktoosittomat tuotteet sopivat ainoastaan (muuten menee vesiripulille), ei edes vähälaktoosinen sovi.

Vierailija
11/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmista vielä valmistajalta

http://dammenberg.fi/shop/product_details.php?p=46

Kalenterista on mainittu, että se on maidoton, tuskin siihen pelkkää puhdasta laktoosia olisi lisätty... (saakohan sellaista tuotetta edes myydä maidottomana?)

Vierailija
12/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostettu Dammenbergin suklaakalenteri, oon ite myös tehny Dammenbergin maidottomasta suklaasta itse kalenterin. Haribo on muistaakseni maidotonkin, kannattaa tuoteseloste lukea vielä varmuuden vuoksi. Halvalla on salmiakkikalenteri. Itse tykkään tuosta salmiakkikalenterista, toki salmiakista ei kaikki lapset tykkää...

Vierailija
13/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syönyt muutenkin herkkuja, joten miksi joulun aikaan olisi pitänyt antaa.

Mutta jos välttämättä haluatte, niin osta kankainen kalenteri ja täytä sitä pipareilla, karkeilla, tarroilla jne jne.

Vierailija
14/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma pääsiäisenä.Uskom että menekkiä olisi vaikka kausituotteita.

Vierailija
15/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanisia kalentereita on ainakin ruohonjuuressa. Se on laktoositonkin.

Vierailija
16/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakalenterit on varmaankin yleensä laktoosittomia.

Tai sukkakalenterit.

Vierailija
17/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos marketeista löytyisi edullisesti vaikka tummasuklaa-kalenteri. Usein tämmöiset ja muut vegaaniset vaan ovat tosi kalliita tai erikoisliikkeestä saatavilla. Varmasti moni maitoallergikko arvostaisi.

Vierailija
18/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totutahan 2-vuotias päivittäiseen karkkiannokseen! Hyvä tulee! Varsinkin jouluaaton jälkeen, kun karkkiluukkuja ei enää olekaan.

Vierailija
19/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos marketeista löytyisi edullisesti vaikka tummasuklaa-kalenteri. Usein tämmöiset ja muut vegaaniset vaan ovat tosi kalliita tai erikoisliikkeestä saatavilla. Varmasti moni maitoallergikko arvostaisi.

kalenterit joissa olisi tummaa suklaata sopii ehkä aikuisille.

Vierailija
20/22 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Mutta arvostaako kauppias, jolta jää 99% tilatuista tummasuklaakalentereista myymättä eli omaksi tappioksi.

Jospa allergikko tai sellaisen äiti tai isi tekisi kalenterin itse? Ei ole edes vaikeaa.