Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotiaan tyttöni "poikaystävä"

Vierailija
08.11.2011 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen....

Oman 7v ekaluokkalaiseni paras ystävä on naapurin samanikäinen poika. Leikkivät paljon yhdessä ja kertovat, että rakastavat toisiaan. Joskus tyttöni antaa pusun pojalle keskelle suuta, nauretaan ja legoleikit jatkuu.

Kyllä poika on ollut meillä useasti yökylässä ja silloin petaan pedin heille vierekkäin. Onko tämä nyt jotenkin kamalaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et tykkäisi?? Eikö ole kiva että lapsella on hyvä kaveri. Kyllä varmaan poikienkin kanssa luulisi joskus leikkivän, jos pelkäät että poikasi menee pilalle tyttöseurassa... huhhuh

"en tykkäis jos olisin tuon pojan äiti. :/"

Vierailija
2/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu tuohon ikään. Siksi en tykkäisi. Kaveria saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan omakohtainen kokemus tuollaisesta...

Vierailija
4/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ovatkaan.

Vierailija
5/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäis jos olisin tuon pojan äiti. :/

Minun 6-vuotias tyttöni on löytänyt eskarista parhaan kaverin, joka sattuu olemaan poika. Jopa eskarissa nämä parhaat kaverukset saavat lepohetkellä pötkötellä vierekkäin; täytyykö tässä nyt nostaa jotain juttua eskaritätejä vastaan ja olla huolissaan?

Vierailija
6/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leikkinyt lääkärileikkejä jo 9-vuotiaana, joten...:(

Muuten olkoon kavereita. Tosin eipä ne tyttökaveritkaan poista lääkärileikkejä. Itse leikin juuri toisen tytön kanssa.

Vierailija
7/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen siskonpedin olen pedannut. Niin teen kun tytöllä on tyttökavereita, enkä ole ajatellut tämän siitä poikkeavan. Ei ole lapset ehdottaneet.

Minusta tämä on ollut ihan luonnollista.

ap

Vierailija
8/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona taas ei kukaan varmasti valvo koko yötä lasten touhuja.

en tykkäis jos olisin tuon pojan äiti. :/

Minun 6-vuotias tyttöni on löytänyt eskarista parhaan kaverin, joka sattuu olemaan poika. Jopa eskarissa nämä parhaat kaverukset saavat lepohetkellä pötkötellä vierekkäin; täytyykö tässä nyt nostaa jotain juttua eskaritätejä vastaan ja olla huolissaan?

Vierailija
9/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että tässä on yhden teinivauvan tuleva mummo;)

Vierailija
10/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte todella outoja.

Vierailija
11/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin erehdyin taskulampun valossa lääkärileikkeihin naapurinpojan kanssa.

Ikää n. 6-7 v tuolloin.

Vierailija
12/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin erehdyin taskulampun valossa lääkärileikkeihin naapurinpojan kanssa. Ikää n. 6-7 v tuolloin.

Ihan normaali vaihe ipanoilla. Ja se sujuu kyllä pihaleikeissäkin, ei siihen yökyläilyä tarvita.

Vierailija
13/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset huomaa mahdollisuuden tutkia toisen sukupuolta ja kehoa niin tuossa iässä se tapahtuu.

Tuohan on nimenomaan turvallista kokeilla se samanikäisen kaverin kanssa.

Moni tässäkin ketjussa on jo tunnustanut leikkineensä noita silloin. Tuntuuhan se varhaiselta tuossa iässä mutta onko se NIIN vakavaa?

Kymmenvuotias ja sitä vanhempi alkaa jo hävetä itseään ja alastomuutta, lisäksi silloin aletaan olla jo murrosiän kynnyksellä jolloin lääkärileikit mielestäni olisivat enemmän erveluttavia..

Vierailija
14/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärileikit vielä vuosia myöhemmin. Ei 7v ymmärrä asioita vielä kovin hyvin. Mietin jopa että onko muhun jäänyt joku vauvasiemen joka alkaa kasvaa sitten kun olen murrosiässä.

Vierailija
15/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärileikit vielä vuosia myöhemmin. Ei 7v ymmärrä asioita vielä kovin hyvin. Mietin jopa että onko muhun jäänyt joku vauvasiemen joka alkaa kasvaa sitten kun olen murrosiässä.

Minuakin on lääkärileikit jälkeenpäin mietityttänyt, nuorempana jopa hävettänyt.

Vanhempien tehtävä onkin puhua asioista niiden oikeilla nimillä. kertoa että omaan kehoon on lupa tutustua ja että muut eivät saa siihen koskea ellei itse anna lupaa.

Minä miellän että lääkärileikit mietityttivät pitkään siksi että lapselle se leikki on ollut jollain tapaa kiehtovaa mutta on tiedetty ettei se ole soveliasta vaan kiellettyä jopa. Jää miettimään miltä siitä toisesta tuntuu ja mitä se ajattelee ja jää häpeämään sitä että teki niin pienenä jotain seksuaalisuuteen liittyvää.

Meillä kotona äidin kanssa alettiin 9-vuotiaana lukemaan yhdessä kirjaa Nyt puhutaan seksistä. Luin ääneen hänelle aina yhden kappaleen ja sain kysyä jos mieltä askarrutti jokin. Opin että kaikki on luonnollista ja että minua ei saa painostaa mihinkään. Myös puheyhteys äitiin säilyi läpi murrosiän.

Neitsyyteni menetin 16-vuotiaana ja vain sen yhden kanssa olen nämä vuodet seksiä harrastanut.

T. Se lääkärileikkejä luonnollisena pitävä

Vierailija
16/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskouduin parhaalle kaverilleni niistä lääkärileikeistä ja pari vuotta myöhemmin kun meille tuli riitaa, kaveri kertoi tapahtuneesta törkeästi liioitellen muille luokkakavereille.

Voitte arvata, että oli kamalaa.

Vierailija
17/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa siitä kaikki, mitään pahaa ei yöllä voi tapahtua. jos tutustuvat toistensa kehoihin, tekevät sen yhtä hyvin päivällä.

Vierailija
18/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivät yhdessä ja aikovat naimisiin :)

Joskus on poikani antanut suukon tytölle, mutta se on vähän samantapainen suukko kuin annetaan äidille tai isälle tai mummolle. Ei hän osaa ajatella vielä mitään sen kummempaa, suukon voi antaa kelle vaan, josta tykkää, ei siihen liity mitään seksuaalista. Eivät yökyläile, mutta hyvin voisivat nukkua vierekkäin. Ja ovat nähneet uimassa toisensa alasti, en ole aikaisemmin ajatellutkaan, että jonkun mielestä se voisi olla kamalaa... ;)

Vierailija
19/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne roplailut voi myöhemmin aiheuttaa kovaa syyllisyyttä ja hämmennystä, kun alkavat ymmärtää seksuaalisuutta.

Vierailija
20/23 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä pelästyä tai tuomita, sillä hellyttäväähän tuo on! Jos joskus huomaat sen likkasi antamassa suihin sille naapurinpojalle, niin sit voit vähän näpäyttää että ei tuota tartte vielä tehdä... sama gangbangien ja muiden juttujen kanssa, ei ennenkuin 13v, sanoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi