Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt joku hyvä puhelinennustaja

Vierailija
08.11.2011 |

Olen pulassa niin monen asian kanssa ja haluaisin jotain selvyyttä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pulassa niin monen asian kanssa ja haluaisin jotain selvyyttä...

sellaisia olekaan.

Oletko muka oikeasti niin tyhmä että uskot noiden huijareiden sinua auttavan?

Vierailija
2/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tämä selvännäkijä Johanna Broman on sanonut kutakuinkin niin, että ei ole olemassa mitään tiettyä tulevaisuutta, vaan jokainen rakentaa oman tulevaisuuden omilla valinnoilla.

Hän näkee ihmisen eri vaihtoehdot ja kertoo ne. Hän kertoo, että hänelle näytetään (henkimaailmasta), että jos henkilö tekee ratkaisun A tapahtuu tulevaisuudessa tapahtuma Ö, jos henkilö tekee ratkaisun B, tapahtuukin asia G. jne jne.

Ainoastaan elinpäivät on ennalta määrätty, muuten on ihmisellä vapaa tahto tehdä elämästään siitä mitä haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin uskokoon mihin haluaa. Olen ennenkin ennustajalta saanut neuvoja ja näkemyksen joka toteutui, hän vain valitettavasti lopetti enkä ole löytänyt vielä toista hyvää, puhelinennustajille olen soitellut mutta kukaan ei vaikuta näkevän kuten hän. Jos siis tiedätte jonkun aidon, vihjaiskaa.

Vierailija
4/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin uskokoon mihin haluaa. Olen ennenkin ennustajalta saanut neuvoja ja näkemyksen joka toteutui, hän vain valitettavasti lopetti enkä ole löytänyt vielä toista hyvää, puhelinennustajille olen soitellut mutta kukaan ei vaikuta näkevän kuten hän. Jos siis tiedätte jonkun aidon, vihjaiskaa.

Vierailija
5/5 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän taida pitää puhelinvastaanottoakaan.