olen rakastunut, mutta naimisissa ja äiti
mitään suhdetta ei ole, tämä on vain yksi tuntemani perheellinen mies. Olen niin rakastunut että päässä heittää, polvia heikottaa ja itkettää.
Siitä ei tietenkään mitään voi tulla, hän on onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen isä, minä vähän vähemmän onnellisissa naimisissa.
En meinaa jaksaa kun tiedän etten koskaan voi saada häntä. Ajattelen ja haluan ja kaipaan ja mitään toivoa ei ole.
Kommentit (24)
mutta vakavasti ottaen: oikein toivoisin että joku nainen tulisi ja ottaisi mieheni. Mieluummin kuitenkin joku fiksu ja mukava, äidillinen tyyppi koska lapseni viettäisi siellä joka toisen viikonlopun. Se ajatus ei minua kirpaise. Lisää lapsiakin vaan, olisipa ainakin sisaruksia. Minun kanssa ei niitä enää halua.
Sen sijaan se kyllä kirpaisee että ihastukseni kaipaisikin takaisin vaimoaan ja elämäänsä ja olisi minulle katkera kun sotkin kaiken. Se pistää miettimään. Ja mitä mieltä ne lapset olisivat minusta, sekin pysäyttää.
ap
koska lapsen saatua on tajunnut että arki se tässä tärkeä on ja se miten siitä yhdessä selvitään. Ei ole nykyiselle miehelleni tuo lapsiperheen arki se vahva puoli.
ap
Ihan oikeasti, kyllä ne ongelmat siellä uudenkin kanssa alkaa. Et ole elänyt hänen kanssaan niin et oikesti tiedä millainen hän kotona on. Sinulla on vain oma mielikuva hänestä ja hänen tarinansa mutta muista että kun hän kertoo itsestään siinä on vain hänen kertomuksensa, totaalisen toisenlaisen kuvauksen voisit saada hänen vaimoltaan.
Minkälaista kotielämää tämä mies haluaa? Täytyisikö kodin olla tip top ja paljonko hän oikeasti joka päivä ottaisi osaa kodin töihin.
Hyvin itsekästä juosta vain tunteen perässä koska muutaman vuoden päästä arki on tämän toisenkin miehen kanssa. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?
Ensin parisuhdeterapia ja muut, sitten vasta ero.
Kunnioita miehen päätöstä pitää perhe sillä miten mies voisi olla kanssasi onnellinen kun tietää rikkoneensa lapsien kodin ja jättäneensä vaimonsa?
Ajatteleppa tilannetta kun miehesi on löytänyt uuden naisen ja lapsesi menee isälle käymään, tai tämän toisen miehen vaimolla on uusi mies ja tämä ihastuksesi on mustasukkainen.
Usein nämä ihastukset johtuvat vain tylsistymisestä ja varsinkin miehet heräävät huomaamaan oman vaimonsa silloin kun heille on tulossa uusi mies elämään. Valitettavasti.