Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en oikein ymmärrä lasteni päiväkotia

Vierailija
08.11.2005 |

isänpäiväkahvit pe klo 12 ja joulujuhlat joulukuussa aamulla klo 8.30.

Varmaan on sellaisia, jotka voivat itse vaikuttaa työaikoihinsa ja pitää vapaatakin töistä, mutta työssäkäyviä, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin palkaton vapaapäivä, jos sellainen sitten myönnetään, ei paljon tuollaiset ajankohdat houkuttele.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin joskus esim. äitienpäiväkahvit esim. aamulla 8 jälkeen, mutta senkin vielä ymmärtää, että hörppää kahvit ja kakut naamariin ja vähän myöhässä töihin. Sitten se onkin selittäminen lapselle, jos oma äiti/isä ei pääse tulemaan esim. juuri keskellä päivää, jos joittenkin vanhemmat pääsevät....

Vierailija
2/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos rakastat lastasi otat sen vapaapäivän

2. Jos rakastat työtäsi jätät menemättä moisiin hömpötyksiin

;) (tämä oli sitten kirjoitettu pilke silmäkulmassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä. Hoitajat ei tietenkään halua ylitöinä hoitaa tommosia (joissain paikoissa ylitöitä ei ede saa tehdä!?) joten varmaan sen vuoksi hullut ajat. Mustakin olis joskus kiva että isikin pääsis lastensa esityksia kattomaan ihan livenä, mutta ei ole kertaakaan tainnut päästä. Ja muistan yhdet isänpäiväkahvit missä äidit vaan kahvittelivat kun yhtään isiä ei ilmaantunut, oli siis kans aamulla. Hoitajat joutuu tekemään suuren työn kakkujen kanssa jotka ei mene oikeeseen osotteeseen. Luulen kyllä että nuo asiat ei ole hoitajien päätettävissä.

Vierailija
4/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäiväkahvit tarjotaan iltapäivällä klo 15-17. Samalla siis kun lapsi haetaan hoidosta. Ainahan on niitä, jotka ei pääse, mutta tuohon aikaan luulisi ainakin suuren osan pääsevän.

Samoin joulujuhlat ym. pidetään ilta-aikaan.

Vierailija
5/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aamukahvit 7.30 alkaen. Ihan fiksua niin. kysypä hoitajilta, että kuinka monta isää sinne on tulossa (koti-isille tarkoitettu??)

Ja kyllähän ne hoitajat tulevat aamusta töihin, ei luulisi olevan iso vaiva laittaa vähän enemmän kahvia tulemaan.

Vierailija
6/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä on aamukahvit 7.30 alkaen. Ihan fiksua niin. kysypä hoitajilta, että kuinka monta isää sinne on tulossa (koti-isille tarkoitettu??)

Kuka teillä vie lapset hoitoon ja mihin aikaan? Mun mielestä toi on ihan hyvä aika isänpäiväkahveille. Meidän tarhassa tarjolla isille aamupala, puuroa, leipää ja tietty kakkua. Paljon kivempi istua aamulla yhteiseen kahvipöytään kuin perjantai-iltapäivänä. Meidän tarhassa monet hakevat perjantaisin lapsensa aikaisemmin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi